Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00490444/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdppaslek@zdppaslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.powiat.elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe19061e-8219-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe19061e-8219-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004678/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM.252.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1222360,64 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1093100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Zadanie nr 1 - Teren działania - drogi powiatowe gmin Elbląg, Gronowo Elbląskie i Markusy o dł. 127,354 kmZamówienie w szczególności obejmuje:
− odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg powiatowych zgodnie z ustalonymi standardami zimowego utrzymania dróg (ZUD),
− zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) na nośniki (samochody, ciągniki) Wykonawcy,
− zakup i przygotowanie przez Wykonawców materiałów do usuwania śliskości (piasek, sól, mieszanka piasku z solą o zawartości 20% soli) na terenie własnych placów składowych
− załadunek materiałów do ZUD na piaskarki Wykonawcy,
−zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług ZUD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 442750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Zadanie nr 2 - Teren działania – drogi i ulice powiatowe gminy Elbląg o dł. 67,261 kmZamówienie w szczególności obejmuje:
− odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg powiatowych zgodnie z ustalonymi standardami zimowego utrzymania dróg (ZUD),
− zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) na nośniki (samochody, ciągniki) Wykonawcy,
− zakup i przygotowanie przez Wykonawców materiałów do usuwania śliskości (piasek, sól, mieszanka piasku z solą o zawartości 20% soli) na terenie własnych placów składowych
− załadunek materiałów do ZUD na piaskarki Wykonawcy,
− zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług ZUD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 221375,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Zadanie nr 3 - Teren działania - drogi i ulice powiatowe gminy i miasta Tolkmicko oraz gminy Milejewo o dł. 46,518 kmZamówienie w szczególności obejmuje:
− odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg powiatowych zgodnie z ustalonymi standardami zimowego utrzymania dróg (ZUD),
− zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) na nośniki (samochody, ciągniki) Wykonawcy,
− zakup i przygotowanie przez Wykonawców materiałów do usuwania śliskości (piasek, sól, mieszanka piasku z solą o zawartości 20% soli) na terenie własnych placów składowych
− załadunek materiałów do ZUD na piaskarki Wykonawcy,
− zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług ZUD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 164771,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Zadanie nr 4 - Teren działania – drogi powiatowe gmin Milejewo i Młynary o dł. 63,825 kmZamówienie w szczególności obejmuje:
− odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg powiatowych zgodnie z ustalonymi standardami zimowego utrzymania dróg (ZUD),
− zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) na nośniki (samochody, ciągniki) Wykonawcy,
− zakup i przygotowanie przez Wykonawców materiałów do usuwania śliskości (piasek, sól, mieszanka piasku z solą o zawartości 20% soli) na terenie własnych placów składowych
− załadunek materiałów do ZUD na piaskarki Wykonawcy,
− zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług ZUD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 157871,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Zadanie nr 5 - Teren działania - drogi powiatowe gminy Godkowo o dł. 57,291 kmZamówienie w szczególności obejmuje:
−odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg powiatowych zgodnie z ustalonymi standardami zimowego utrzymania dróg (ZUD),
−zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) na nośniki (samochody, ciągniki) Wykonawcy,
−zakup i przygotowanie przez Wykonawców materiałów do usuwania śliskości (piasek, sól, mieszanka piasku z solą o zawartości 20% soli) na terenie własnych placów składowych
−załadunek materiałów do ZUD na piaskarki Wykonawcy,
−zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług ZUD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 235462,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Transmłyn-2 Krzysztof Zaskalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782008690
7.3.3) Ulica: Elbląska 6
7.3.4) Miejscowość: Żurawiec
7.3.5) Kod pocztowy: 82-325
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE Krzysztof Zaskalski
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE Krzysztof Zaskalski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Transmłyn-2 Krzysztof Zaskalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782008690
7.3.3) Ulica: Elbląska 6
7.3.4) Miejscowość: Żurawiec
7.3.5) Kod pocztowy: 82-325
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE Krzysztof Zaskalski
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE Krzysztof Zaskalski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151092,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151092 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo-Melioracyjne RDM Stanisław Lebioda, Leszek Lebioda S.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 578306512
7.3.4) Miejscowość: Janówek
7.3.5) Kod pocztowy: 82-340
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151092 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150336,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150336,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo-Melioracyjne "RDM" Stanisław Lebioda, Leszek Lebioda S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 578306512
7.3.4) Miejscowość: Janówek
7.3.5) Kod pocztowy: 82-340
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150336,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo-Melioracyjne "RDM" Stanisław Lebioda, Leszek Lebioda S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 578306512
7.3.4) Miejscowość: Janówek
7.3.5) Kod pocztowy: 82-340
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
- Modernizacja placu dworcowego w Pasłęku
- Przebudowa istniejącego budynku przy Pl. Św. Wojciecha 5 w Pasłęku w celu dostosowania do obowiązujących przepisów ppoż. - Etap II (Urząd Miejski) - dokończenie niewykonanych robót - 5 postępowanie
- Budowa świetlicy wiejskiej z remizą strażacką w Aniołowie.
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.