eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Budowa zadaszenia targowiska miejskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia targowiska miejskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zadaszenia targowiska miejskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f111f0e9-6e5e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005779/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zadaszenie targowiska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454791

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zadaszenia targowiska miejskiego wraz z otwartymi stanowiskami sprzedażowymi i zamkniętymi pomieszczeniami sprzedażowymi oraz pomieszczeniami typu: toalety, techniczne, porządkowe przy Alei Niepodległości w Starogardzie Gdańskim. Zakres prac obejmuje również wykonanie instalacji zewnętrznych i wewnętrznych tj.: elektrycznych, wodociągowych, teletechnicznych-monitoring, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Projektowany obiekt wykonany będzie w miejscu obecnie istniejącego targowiska składającego się z licznych wiat i boksów targowych, przeznaczonych do rozbiórki zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
2. Wykonawca ponosi pełną i całkowitą odpowiedzialność za poprawne zrealizowanie przedmiotu zamówienia od momentu podpisania umowy do upływu okresu gwarancji za przedmiot zamówienia.
3. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt:
a) zabezpieczy obsługę geodezyjną, geologiczną i geotechniczną;
b) wykona wszystkie pomiary, badania, obliczenia, opracowania i ekspertyzy potrzebne do prawidłowego wykonania i funkcjonowania przedmiotu zamówienia.
4. Teren budowy zostanie przekazany Wykonawcy po uzyskaniu wszelkich wymaganych przepisami prawa zezwoleń i wypełnieniu wszystkich obowiązków wymaganych przed rozpoczęciem robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania terenu budowy w częściach, dla których wykonywanie prac będzie możliwe pod kątem prawnym i technicznym. Rozpoczęcie realizacji robót nastąpi niezwłocznie po przekazaniu terenu budowy z uwzględnieniem terminów wynikających z ustawy Prawo budowlane.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji części zadania i obniżenia wynagrodzenia proporcjonalnie do wartości zaniechanych prac – maksymalnie 20% wartości wynagrodzenia umownego.
6. Wszystkie montowane rolety (za wyjątkiem rolet bocznych – otwierane ręcznie) mają być otwierane automatycznie oraz mają mieć możliwość automatycznego lub ręcznego odblokowania i ręcznego otwierania. Do wyceny nie należy wliczać zakupu, dostawy i montażu rolet pełnych typu 1, 2 i 3 (wewnętrznych).
Do wyceny należy przyjąć wszystkie rolety zewnętrzne (ażurowe i pełne) i boczne. W tym roleta pełna typu 1 – 6 szt., typu 2 – 3 szt. i typu 3 – 4 szt.
Całą konstrukcję należy wykonać tak, aby w przyszłości można było rolety wewnętrzne bez problemów zamontować. Ponadto pomimo braku montażu w/w rolet należy przygotować instalację elektryczną w celu ich późniejszego zasilania.
Należy przyjąć klasę korozyjności na poziomie:
• wszystkie rolety zewnętrzne oraz wewnętrzne w bezpośrednim sąsiedztwie wejść – klasa C3;
• rolety wewnętrzne – klasa C2.
Zewnętrzne rolety powinny mieć klasę odporności antywłamaniowej min. RC2.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem. Wykonawca zapewnieni uzyskanie niezbędnych pozwoleń, decyzji, zezwoleń niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania przedmiotu zamówienia w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono 2 niepodlegające odrzuceniu oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z tym podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.