eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przechowywanie na parkingu strzeżonym usuniętych pojazdów z dróg Miasta Włocławek, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przechowywanie na parkingu strzeżonym usuniętych pojazdów z dróg Miasta Włocławek, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym – z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 (54) 414 42 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,148921,3cf58670365530edfb7ee18bb40b62eb.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przechowywanie na parkingu strzeżonym usuniętych pojazdów z dróg Miasta Włocławek, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym – z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7b9f8a-8d0e-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526752

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Spełnione zostały przesłanki określone w art. 214 ust.1 pkt 11 lit. a-c ustawy PZP. Stan faktyczny i prawny Spółki BAZA Sp. z o. o. oraz interpretacja jej umowy potwierdzają spełnienie przesłanki z art. 214 ust. 1 pkt 11 lit.a ustawy PZP. Zamawiający będący dla ww. Spółki Zgromadzeniem Wspólników, reprez. przez Prezydenta Miasta Włocławek, zachowuje dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami Spółki, tym samym sprawuje prawną kontrolę nad daną Spółką, analogiczną do kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami. Warunek określony w art. 214 ust.1 pkt 11 lit. b ustawy PZP, został także spełniony, co potwierdza procent działalności Spółki, który ustalono za pomocą wiarygodnych prognoz handlowych na lata 2023 i 2024 zgodnie z zapisami art. 214 ust. 6 ww.ustawy. Spełniona została także przesłanka z art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. c ustawy PZP, gdyż żadna prywatna osoba bądź przedsiębiorstwo nie posiada udziałów w kapitale Spółki BAZA Sp. z o. o.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.51.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 437287,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego z przeznaczeniem na parkowanie pojazdów usuwanych z terenu dróg Miasta Włocławek w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2) naliczanie na rzecz właściciela lub osoby uprawnionej do odbioru pojazdu opłat, o których mowa w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.), zwanej dalej p.o.r.d., w wysokości ustalonej obowiązującą w danym roku Uchwałą Rady Miasta Włocławek określającą wysokość opłat za usuwanie i parkowanie pojazdów usuniętych z dróg Miasta Włocławek na parkingach strzeżonych oraz wysokości kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdów oraz wylegitymowanie danych właścicieli lub uprawnionych osób do odbioru pojazdu, w celu ustalenie ich danych;
3) przekazywanie kompletnie uzupełnionej dokumentacji dotyczącej usunięcia i przechowywania pojazdów na parkingu do Zamawiającego;
4) ubezpieczenie parkingu z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych usług;
5) odpowiedzialność za uszkodzenia związane z przechowywaniem pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie;
6) prawidłowe zabezpieczenie pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi przed pogorszeniem jego stanu i wpływami ujemnych skutków atmosferycznych;
7) zabezpieczenie ładunku jeśli znajduje się na pojeździe przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie przechowywania do czasu wydania pojazdu osobie uprawnionej;
8) odbieranie od podmiotu usuwającego pojazdy, wskazanego przez Zamawiającego, przez 24 godziny na dobę pojazdów usuwanych z dróg miasta.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji zamówienia polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu umowy, na sumę gwarancyjną ustaloną w wysokości 250 000,00 PLN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523611,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523611,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523611,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BAZA” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 005889231

7.3.3) Ulica: Ptasia 2a

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523611,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie
36 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia
01 stycznia 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.