eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170746756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuracyjna 30

1.5.2.) Miejscowość: Prabuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalprabuty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.prabuty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d0111de-7c94-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0111de-7c94-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/22/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 786899,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6707,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1050,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 26599,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 15338,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 26656,76 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4466,16 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3456,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 15596,25 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 98591,94 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 47526,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4375,18 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6640,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1458,58 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 42217,13 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 105414,50 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 82888,13 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 26674,38 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 8515,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 13698,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 13318,75 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 6588,75 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 13650,68 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 21692,20 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 122227,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 64972,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 5605,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 975,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.