Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478138/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00490278/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
- 2023/BZP 00495533/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170746756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuracyjna 30
1.5.2.) Miejscowość: Prabuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalprabuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.prabuty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d0111de-7c94-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0111de-7c94-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/22/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 786899,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6707,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1050,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 26599,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 15338,48 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 26656,76 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4466,16 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3456,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 15596,25 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 98591,94 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 47526,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4375,18 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6640,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1458,58 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 42217,13 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 105414,50 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 82888,13 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 26674,38 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 8515,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 13698,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 13318,75 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 6588,75 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 13650,68 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 21692,20 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 122227,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 64972,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 5605,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. których szczegółowy opis, a także opis części – pakietów, wykaz produktów, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 975,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 20.11.2023r do godziny 09:00 , oraz termin otwarcia ofert w dniu ich składania, na godzinę 10:00. W postępowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy eZamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Po aktualizacji platformy przez jego administratora oraz migracji danych, która miała miejsce w piątek 17.11.2023r po godzinie 17-tej, wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające obsługę platformy zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Jeden z Wykonawców, w poniedziałek 20.11.2023r przed godziną 09:00 powiadomił Zamawiającego, że są problemy techniczne uniemożliwiające złożenie oferty. Ponieważ platforma nie działała Zamawiający nie miał możliwości przedłużenia terminu składania ofert, aby umożliwić Wykonawcy udział w postępowaniu. Zgodnie z przepisami Ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ, w tym przedłużyć termin składania ofert, jedynie przed upływem terminu składania ofert. Platforma była dostępna i zaczęła prawidłowo działać długo po upływie terminu składania ofert, co spowodowało, że wobec braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert, umożliwiającego udział w postępowaniu wszystkim zainteresowanym wykonawcom, postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
INNE PRZETARGI PRABUTY
- Remont dachu zabytkowego budynku remizy OSP w Obrzynowie, gm. Prabuty
- Świadczenie usług transportu sanitarnego, specjalistycznego i drogowego z podziałem na 3 zadania dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących i pielęgnujących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście III
- "Dostawa środków dezynfekcyjnych - środki do dezynfekcji i pielęgnacji rąk, oraz narzędzi"
- W-5 ZP/7/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawy środków czystości
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.