Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-14
Jelenia Góra: Usuwanie odpadów komunalnych oraz przedmiotów wielkogabarytowych z nieruchomości administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 200774 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ" , ul. Piłsudskiego 34, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6457350 (351), faks 075 6423110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zglpnjg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie odpadów komunalnych oraz przedmiotów wielkogabarytowych z nieruchomości administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych oraz przedmiotów wielkogabarytowych z nieruchomości administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie m. Jelenia Góra (Uchwała Nr 129/XIX/2007 Rady Miejskiej m. Jelenia Góra z dnia 21.11.2007 r.) Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień : (CPV) : 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie w okresie 5 miesięcy od podpisania umowy (zakłada się wstępnie, że od 1 września 2011 r. do 31 stycznia 2012 r.) usług stanowiących przedmiot zamówienia. Nieruchomości administrowane przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze położone są w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra na obszarze obejmującym ok. 4 km kw. Większość administrowanych nieruchomości to budynki mieszkalne z początku XX wieku, wielorodzinne, maksymalnie 4 kondygnacyjne. W większości z budynków brak jest zsypów na śmieci. Odpady stałe gromadzone są w pojemnikach usytuowanych obok budynków w specjalnie wyznaczonych w tym celu miejscach. Incydentalnie obok pojemników składowane są przez mieszkańców przedmioty wielkogabarytowe takie jak stare meble, opakowania, sprzęt AGD, gruz a wiosną i jesienią odpady organiczne - głównie liście i gałęzie. Stwierdzono bardzo częste przypadku wysypywania z pojemników odpadów przez osoby zajmujące się poszukiwaniem surowców wtórnych. Ilość odpadów ok. 50 m3/1m-c. Usługi obejmują następujący zakres czynności: 1. Dostarczenie na wskazane posesje pojemników na odpady i ustawienie ich we wskazanych miejscach (wg planu rozmieszczenia pojemników, który będzie przekazany do umowy). 2. Zapewnienie w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy zamknięcia pojemników i dostarczenie Zamawiającemu odpowiedniej ilości kluczy - celem przekazania ich lokatorom. 3. Usuwanie z ustawionych pojemników odpadów z częstotliwością co najmniej jeden raz na tydzień w dzień powszedni w godzinach nie zakłócających ciszy nocnej. W przypadku, gdy w przewidzianym do tego dniu odpady nie zostaną usunięte z przyczyn powodowanych warunkami atmosferycznymi lub faktem, że dzień ten będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, odpady winny być usunięte niezwłocznie w następnym dniu roboczym. 4. W okresie trwania umowy (oprócz okresu od listopada 2011 r. do stycznia 2012 r.) mycie i dezynfekcja pojemników w miejscu ich ustawienia w sposób nie pozostawiający zanieczyszczeń (pojazdem specjalistycznym z zamkniętym obiegiem wody ze środkiem dezynfekcyjnym), 5. Dostarczanie wiosną i jesienią worków na liście i odpady organiczne oraz usuwanie zapełnionych worków. 6. Sukcesywne usuwanie przedmiotów wielkogabarytowych - zakłada się iż średnio miesięcznie jest ich 18 ton. 7. Utrzymywanie w należytym stanie higienicznym pojemników oraz ich otoczenia w obrębie osłony a w przypadku jej braku w promieniu 2 metrów od pojemników. 8. Wywóz liści i odpadów organicznych w miejsce przeznaczone do kompostowania lub spalenia 9. Wywóz odpadów na wysypisko. 10. Oddzielnie rozliczane będą usługi wykonywane przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego dotyczące wywozu przedmiotów wielkogabarytowych lub gruzu znajdującego się w odległości większej niż 10 m od pojemnika. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest wykaz budynków wraz z ilością mieszkańców przy których muszą być ustawione pojemniki. Wykonawca winien dopasować ich rodzaj i wypełniony załącznik przedłożyć wraz z ofertą. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości odpadów wynikają z dokonanego szacunku i dotychczasowych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia tej ilości o ok. 15 %. Zmiany następować mogą (Zamawiający zastrzega sobie prawo ich dokonywania) w przedziałach kwartalnych poprzez zmianę załączników do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy posiadać wydane przez właściwy organ zezwolenie na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych lub też są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia -odpowiednio do przepisu art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz zbierania odpadów wydane przez właściwych Starostów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia na usługi o podobnym charakterze; za podobne Zamawiający uznaje usuwanie odpadów komunalnych z obszaru o powierzchni co najmniej 2 km kwadratowych.,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać sprzęt i urządzenia techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: pojemniki na odpady w asortymencie i ilości podanej w opisie przedmiotu zamówienia, minimum 3 pojazdy specjalistyczne umożliwiające odbiór i transport odpadów oraz pojazd specjalistyczny z zamkniętym obiegiem wody ze środkiem dezynfekcyjnym do mycia i dezynfekcji pojemników.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pisemne oświadczenie wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zglpnjg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 58-500 Jelenia Góra ul. Wolności 15of. budynek A, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 58-500 Jelenia Góra ul. Piłsudskiego 34 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.