eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AdamówRemont drogi gminnej w m. Rachodoszcze (Żyznów) oraz budowa dróg gminnych w m. Suchowola (Doły), Szewnia Górna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-15

Adamów: Remont drogi gminnej w m. Rachodoszcze (Żyznów) oraz budowa dróg gminnych w m. Suchowola (Doły), Szewnia Górna
Numer ogłoszenia: 202064 - 2014; data zamieszczenia: 15.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Adamów , Adamów 11b, 22-442 Adamów, woj. lubelskie, tel. +48-084-6186102, faks +48-084-6187715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.adamow.bip.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w m. Rachodoszcze (Żyznów) oraz budowa dróg gminnych w m. Suchowola (Doły), Szewnia Górna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.Kody Wspólnego Słownika Zamówień:kod CPV- 45233120-6, 45111200-0, , 45000000-7, 45100000-8, 45111000-8 , 45230000-8 , 45233000-9, 45233220-7, 45233290-8, 45231600-1,45240000-1 ,45233123-7, 45233290-8, 45236000-0 3.Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłonienie wykonawcy lub wykonawców dla wykonania prac remontowych i budowlanych dróg gminnych. 3.1 ZADANIE NR 1 Remont drogi gminnej w m. Rachodoszcze (Żyznów) Zakres prac obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej w m. Rachodoszcze tzw. Żyznów, w zakresie posiadanego projektu przez Zamawiającego na odcinku 0+110,26 do 0+380,26. Elementy projektowe zawierają szerokość jezdni drogi gminnej - 4,5 m, spadek poprzeczny jedni jednostronny - 2 %, szerokość pobocza - 0,75 m, spadek poprzeczny pobocza - 8 %, długość projektowanej drogi - 675,19 m, profil podłużny o spadkach wskazanych na rys. nr 2, płyty betonowe ażurowe o wym. 0,60 x 0,40 m w km 0 + 110,26 do 179,04; 0 + 375,69 do 0 + 645,19. Zakres opracowania wyznaczają nowe linie rozgraniczające leżące na działkach prywatnych nr 788/2; 1136; 970/2; 971/2; 1157/2; 974/2. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania został przez zamawiającego podany w Załaczniku Nr 10 do SIWZ RIG 271.5.2014 obejmującym min. całość projektu wykonawczo-budowlanego dla Zadania Nr 1. 3.2 ZADANIE Nr 2 Budowa drogi gminnej w m. Suchowola (Doły),Zakres prac obejmuje wykonanie budowy drogi gminnej w .Suchowola tzw. Doły, w zakresie; przedmiotem inwestycji jest wykonanie projektu remontu drogi gminnej w m. Suchowola tzw. Doły od km 0+000.00 do km 0+256.18, niniejsze zadanie w postępowaniu oznaczonym RIG 271.5.2015 obejmuje wykonanie odcinka w zakresie 0+000 do 0+150. Zakres remontu obejmuje: wykonanie konstrukcji drogi o nawierzchni utwardzonej, wykonanie konstrukcji zjazdów o nawierzchni utwardzonej, wykonanie pobocza z kruszywa, zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych, wykonanie przepustu pod skrzyżowaniem oraz odtworzenie istniejącego rowu. Podstawowe parametry: Kategoria ruchu, KR1 Kategoria gruntu G1 Projektuje się nową drogę o nawierzchni utwardzonej z betonowej kostki brukowej o szerokości 4,5m. Pochylenie poprzeczne jezdni przyjęto jednostronne 2% z kierunku prawej krawędzi jezdni. Jezdnie należy obustronnie ograniczyć opornikiem betonowym 12x25 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 oraz ławie betonowej z oporem z betonu C8/10. Bezpośrednio przy jezdni, obustronnie projektuje się pobocze z kruszywa o szerokości 0,75m. Pochylenie poprzeczne pobocza przyjmuje sie 8% w kierunku zieleńców. Przewiduje sie przebudowę istniejących zjazdów. Krawędzie zjazdów wyokrąglono łukami normatywnymi, odpowiednio o promieniach R=3m oraz R=6m. Nawierzchnie wylotów zjazdu należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 ustawionym ,,na płask,,. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania został przez zamawiającego podany w Załaczniku Nr 10 do SIWZ RIG 271.5.2014 obejmującym min. całość projektu wykonawczo-budowlanego dla Zadania Nr 2. 3.3 Nr 3 Budowa drogi gminnej w m. Szewnia Górna Przedmiotem inwestycji jest wykonanie projektu remontu drogi gminnej w m. Szewnia Górna od km 0+008.83 do km 0+356.68, niniejsze zadanie w postępowaniu oznaczonym RIG 271.5.2015 obejmuje wykonanie odcinka w zakresie 0+008,83 do 0+125. Zakres remontu obejmuje: wykonanie konstrukcji drogi o nawierzchni utwardzonej z betonowej kostki brukowej ,, behaton,, wykonanie konstrukcji zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, wykonanie ścieku z korytek betonowych 50x50x15, remont istniejącego przepustu, wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm, przełożenie i zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych. Podstawowe parametry projektowe: Kategoria ruchu - KR1, Kategoria gruntu - G1 Projektuje się nową drogę o nawierzchni utwardzonej o szerokości 4,5m. Pochylenie poprzeczne jezdni przyjęto jednostronne 2% z kierunku prawej krawędzi jezdni. Jezdnie należy obustronnie ograniczyć opornikiem betonowym 12x25 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 oraz ławie betonowej z oporem z betonu C8/10. Bezpośrednio przy jezdni, obustronnie projektuje się pobocze z kruszywa o szerokości 0,75m. Pochylenie poprzeczne pobocza przyjmuje sie 8% w kierunku zieleńców. Dodatkowo obok pobocza z kruszywa po lewej stronie zaprojektowano ściek lewostronny z korytek betonowych 50x50x15. Przewiduje sie przebudowę istniejących zjazdów. Na połączeniu krawędzi zjazdu z krawędzią jezdni zastosowano skos 1:1. Zjazdy należy obramować obrzeżem betonowym 8x30. Projekt budowlany-wykonawczy dla zadania: Remont drogi gminnej w miejscowości Szewnia Górna. Drzewa kolidujące z projektowaną inwestycją należy wyciąć. W Zadaniu Nr3 występują roboty z branży telekomunikacyjnej, tj. zakres prac obejmuje przebudowę linii telekomunikacyjnej, zakres prac w odniesieniu do długości drogi objętej Zadaniem Nr 3. Prowadzone prace nie mogą zakłócić łączności.Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania został przez zamawiającego podany w Załaczniku Nr 10 do SIWZ RIG 271.5.2014 obejmującym min. całość projektu wykonawczo-budowlanego dla Zadania Nr 3. Wszystkie prace związane z budową objętą niniejszym postępowaniem należy bezwzględnie wykonywać w oparciu o posiadaną dokumentację projektowo-techniczna oraz wykorzystanie wiedzy i doświadczenia oraz przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na realizację przedsięwzięcia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - Art.83 Uzp5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Szczegółowe informacje zawarte są w treści niniejszej SIWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. 8. Wymagania stawiane wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; a)W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy, że wymagania podstawowe będą spełnione przy zastosowaniu prawidłowych metod wykonania i przy przestrzeganiu zasad sztuki budowlanej.b)Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył potrzebne mu uzupełniające informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wymagania dot. Gwarancji - Zamawiający otrzyma gwarancje opisane w Projekcie umowy - stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. Wszystkie występujące prace w poszczególnych branżach, opisane są w projekcie technicznym STWiOR dla branż. Wycena na etapie przygotowywania oferty odbywać się będzie na podstawie przedmiarów prac. Wybrany wykonawca przed podpisaniem umowy musi złożyć kosztorys wypełniony w sposób szczegółowy, zapisy opisane w Dz. XIV ust.10 pkt.3 niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.12-6, 45.11.12.00-0, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.24.00.00-1, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.23.60.00-0, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.16.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia, tj .Zadania Nr 1, Zadania Nr 2 i Zadani Nr 3 w wysokości: 16000,00 zł, słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100 gr. 2.1. Ustala się wadium dla Zadania Nr 1 w wysokości 5000,00 - słownie pięć tysięcy złotych 00/100 gr 2.2 Ustala się wadium dla Zadania Nr 2 w wysokości 5000,00 zł - słownie pięć tysięcy złotych 00/100 gr 2.3 Ustala się wadium dla Zadania Nr 3 w wysokości 6000,00 zł - słownie sześć tysięcy złotych 00/100 gr 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2013-09-17, sposób przekazania: sposób przekazania 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Tomaszów Lubelski 47 9639 0009 2002 0050 0122 0014 ,,WADIUM - Remont drogi gminnej w m. Rachodoszcze (Żyznów) oraz budowa dróg gminnych w m. Suchowola (Doły), Szewnia Górna,,, dla całości zakresu określonego jako Zadanie Nr 1, Zadanie 2 i Zadanie Nr 3. 4.1 Wadium wnoszone związane z zadaniem Nr 1 - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Tomaszów Lubelski 47 9639 0009 2002 0050 0122 0014 ,,WADIUM - Remont drogi gminnej w m. Rachodoszcze (Żyznów),, 4.2 Wadium wnoszone związane z zadaniem Nr 2 - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Tomaszów Lubelski 47 9639 0009 2002 0050 0122 0014 ,,Budowa drogi gminnej w m. Suchowola (Doły),, 4.3 Wadium wnoszone związane z zadaniem Nr 3 - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Tomaszów Lubelski 47 9639 0009 2002 0050 0122 0014 ,,Budowa drogi gminnej w m. Szewnia Górna,, 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w Art. 45 i 46 Ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna za spełniony tak stawiany warunek, wykonanie zadania inwestycyjnego, które zakresem swojego wykonania odpowiadają zakresem rzeczowym opisanym niniejszego postępowania. Zamawiający uzna za spełniony tak stawiany warunek, wykonanie zadania inwestycyjnego, które zakresem swojego wykonania odpowiadają zakresem rzeczowym opisanych w zadaniach Nr 1 , Nr 2 i Nr 3 niniejszego postępowania- osobno dla każdego z nich lub łącznie jeżeli wykonawca prawidłowo wykonywał zadanie inwestycyjne odpowiadające realizacji objętej niniejszym postępowaniem przetargowym;a)warunek do spełnienia wiedzy i doświadczenia w zakresie budowy dróg jak w projektach dla postępowań w zakresie technologii wykonania; w niniejszym postępowaniu - wykonanie prac o nie mniejszym zakresie jak ;- dla zadania Nr 1 - 900 m2 - dla Zadania Nr 2 - 600 m2 - dla zadania Nr 3 - 500 m2, lub dla wykonawcy składającego dla zadań; - Zadanie Nr 1 i zadanie Nr 2 - 1500 m2 - zadanie Nr 1 i zadanie Nr 3 - 1400 m2 - Zadanie Nr 2 i zadanie Nr 3 - 1100 m2, lub wykonawca składający swoją ofertę dla zadań oznaczonych jako Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2 i Zadanie Nr 3 musi udokumentować poprawne wykonanie 2000 m2. Ocena dokonana będzie przez warunki krańcowe spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie lub dysponowanie na czas wykonywania zadania inwestycyjnego objętego niniejszym postępowaniem przetargowym potencjałem technicznym. Tak stawiany warunek zostanie spełniony przez wykonawcę, który wskaże posiadanie lub dysponowanie sprzętem i zasobami technicznymi nie mniejszymi jak znajdującym się w wykazie sprzętu w przedmiarach robót, na spełnienie warunku wykonawca składa zestawienie sprzętu którym dysponował będzie do realizacji zadania oznaczonego jako Zadanie Nr 1,Nr 2 i Nr 2 lub kombinacją Zadań na które wykonawca składa swoją ofertę. Ocena dokonana będzie przez warunki krańcowe spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zatrudnienie lub dysponowanie osobami mogącymi pełnić funkcje nadzoru prac. Zamawiający przez tak podany zapis rozumie, że wykonawca posiada lub dysponuje w swoich zasobach kadrowych na czas realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przetargowym - osoby, które mogą pełnić samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z dn. 16 maja 2006 r. , Nr 83, poz. 578 ze zmianami);a. podsiadają stosowne uprawnienia budowlane w specjalności, które pozwalają nadzorować i kierować robotami w zakresie; a1. budowy dróg - dla Zadania Nr 1,2 i 3 a2. budowy sieci telekomunikacyjnych - dla zadania Nr 3 Wykonawca oprócz danych z ust. 1 pkt.3 lit. a,- w załączniku Nr 6 wskaże ogólną ilość osób uczestniczących w wykonaniu zadania , będącymi pracownikami lub będącymi w dysponowaniu wykonawcy na czas realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. Ocena dokonana będzie przez warunki krańcowe spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie OC- lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia oraz zdolności kredytowej lub środków finansowych. Zamawiający ustanawiając ww. zapisy dot. zdolności ekonomicznej i finansowej, uzna za spełnione jeżeli;- wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, dotyczące spełniania warunku - uzna za spełnione przez wykonawcę gdy;A. Oferta składana dla Zadania Nr 1, Zadania Nr 2 i Zadani Nr 3 a) zdolności kredytowej lub środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 200000,00 zł, dla każdego zadania z osobna b)ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250000,00 zł., dla każdego zadania z osobna Zamawiający ustanawiając ww. zapisy dot. zdolności ekonomicznej i finansowej, uzna za spełnione jeżeli;a)Dot. ust.4 pkt. A lit.a- wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Dot. Ust.4 pkt.A lit.b - wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena dokonana będzie przez warunki krańcowe spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.gmina.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22044-2 Adamów- pokój Nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22044-2 Adamów- pokój Nr 4 Sekretariat zamawiającegp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej w m. Rachodoszcze (Żyznów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej w m. Rachodoszcze tzw. Żyznów, w zakresie posiadanego projektu przez Zamawiającego na odcinku 0+110,26 do 0+380,26. Elementy projektowe zawierają szerokość jezdni drogi gminnej - 4,5 m, spadek poprzeczny jedni jednostronny - 2 %, szerokość pobocza - 0,75 m, spadek poprzeczny pobocza - 8 %, długość projektowanej drogi - 675,19 m, profil podłużny o spadkach wskazanych na rys. nr 2, płyty betonowe ażurowe o wym. 0,60 x 0,40 m w km 0 + 110,26 do 179,04; 0 + 375,69 do 0 + 645,19. Zakres opracowania wyznaczają nowe linie rozgraniczające leżące na działkach prywatnych nr 788/2; 1136; 970/2; 971/2; 1157/2; 974/2. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania został przez zamawiającego podany w Załaczniku Nr 10 do SIWZ RIG 271.5.2014 obejmującym min. całość projektu wykonawczo-budowlanego dla Zadania Nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogi gminnej w m. Suchowola (Doły),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie budowy drogi gminnej w .Suchowola tzw. Doły, w zakresie; przedmiotem inwestycji jest wykonanie projektu remontu drogi gminnej w m. Suchowola tzw. Doły od km 0+000.00 do km 0+256.18, niniejsze zadanie w postępowaniu oznaczonym RIG 271.5.2015 obejmuje wykonanie odcinka w zakresie 0+000 do 0+150. Zakres remontu obejmuje: wykonanie konstrukcji drogi o nawierzchni utwardzonej, wykonanie konstrukcji zjazdów o nawierzchni utwardzonej, wykonanie pobocza z kruszywa, zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych, wykonanie przepustu pod skrzyżowaniem oraz odtworzenie istniejącego rowu. Podstawowe parametry: Kategoria ruchu, KR1 Kategoria gruntu G1 Projektuje się nową drogę o nawierzchni utwardzonej z betonowej kostki brukowej o szerokości 4,5m. Pochylenie poprzeczne jezdni przyjęto jednostronne 2% z kierunku prawej krawędzi jezdni. Jezdnie należy obustronnie ograniczyć opornikiem betonowym 12x25 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 oraz ławie betonowej z oporem z betonu C8/10. Bezpośrednio przy jezdni, obustronnie projektuje się pobocze z kruszywa o szerokości 0,75m. Pochylenie poprzeczne pobocza przyjmuje sie 8% w kierunku zieleńców. Przewiduje sie przebudowę istniejących zjazdów. Krawędzie zjazdów wyokrąglono łukami normatywnymi, odpowiednio o promieniach R=3m oraz R=6m. Nawierzchnie wylotów zjazdu należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 ustawionym ,,na płask,,. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania został przez zamawiającego podany w Załaczniku Nr 10 do SIWZ RIG 271.5.2014 obejmującym min. całość projektu wykonawczo-budowlanego dla Zadania Nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa drogi gminnej w m. Szewnia Górna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie projektu remontu drogi gminnej w m. Szewnia Górna od km 0+008.83 do km 0+356.68, niniejsze zadanie w postępowaniu oznaczonym RIG 271.5.2015 obejmuje wykonanie odcinka w zakresie 0+008,83 do 0+125. Zakres remontu obejmuje: wykonanie konstrukcji drogi o nawierzchni utwardzonej z betonowej kostki brukowej ,, behaton,, wykonanie konstrukcji zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, wykonanie ścieku z korytek betonowych 50x50x15, remont istniejącego przepustu, wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm, przełożenie i zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych. Podstawowe parametry projektowe: Kategoria ruchu - KR1, Kategoria gruntu - G1 Projektuje się nową drogę o nawierzchni utwardzonej o szerokości 4,5m. Pochylenie poprzeczne jezdni przyjęto jednostronne 2% z kierunku prawej krawędzi jezdni. Jezdnie należy obustronnie ograniczyć opornikiem betonowym 12x25 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 oraz ławie betonowej z oporem z betonu C8/10. Bezpośrednio przy jezdni, obustronnie projektuje się pobocze z kruszywa o szerokości 0,75m. Pochylenie poprzeczne pobocza przyjmuje sie 8% w kierunku zieleńców. Dodatkowo obok pobocza z kruszywa po lewej stronie zaprojektowano ściek lewostronny z korytek betonowych 50x50x15. Przewiduje sie przebudowę istniejących zjazdów. Na połączeniu krawędzi zjazdu z krawędzią jezdni zastosowano skos 1:1. Zjazdy należy obramować obrzeżem betonowym 8x30. Projekt budowlany-wykonawczy dla zadania: Remont drogi gminnej w miejscowości Szewnia Górna. Drzewa kolidujące z projektowaną inwestycją należy wyciąć. W Zadaniu Nr3 występują roboty z branży telekomunikacyjnej, tj. zakres prac obejmuje przebudowę linii telekomunikacyjnej, zakres prac w odniesieniu do długości drogi objętej Zadaniem Nr 3. Prowadzone prace nie mogą zakłócić łączności.Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania został przez zamawiającego podany w Załaczniku Nr 10 do SIWZ RIG 271.5.2014 obejmującym min. całość projektu wykonawczo-budowlanego dla Zadania Nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.