eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wyposażenie Centrum Jakości Środowiska Elbląskiego Parku Technologicznego w ramach projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Elbląg: Wyposażenie Centrum Jakości Środowiska Elbląskiego Parku Technologicznego w ramach projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw
Numer ogłoszenia: 202347 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239076 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Centrum Jakości Środowiska Elbląskiego Parku Technologicznego w ramach projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie Centrum Jakości Środowiska Elbląskiego Parku Technologicznego w ramach projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis specjalistycznego sprzętu stanowiącego wyposażenie Centrum Jakości Środowiska Elbląskiego Parku Technologicznego w ramach projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw. Projekt dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013; Priorytet I: Nowoczesna gospodarka; Działanie I.3. Wspieranie innowacji. Miejsce dostawy: Elbląski Park Technologiczny na Modrzewinie Południe Centrum Logistyczne, ul. Stanisława Sulimy 1. Zamówienie składa się z czterech części: 1. Część 1. zamówienia - Dostawa mobilnego laboratorium emisyjnego dla Laboratorium Badań Środowiska Pracy i Emisji 2. Część 2. zamówienia - Dostawa systemu do oznaczania emisji formaldehydu metodą analizy gazowej zgodnie z PN - EN 717-2 3. Część 3. zamówienia - Dostawa zestawu do pomiaru mikroklimatu i zapylenia na stanowiskach pracy 4. Część 4. zamówienia - Dostawa mebli laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego, innych akcesoriów laboratoryjnych Część 1. zamówienia Przedmiot główny: CPV: 34.11.40.00 - 9 Nazewnictwo wg CPV: pojazdy specjalne Część 2. zamówienia Przedmiot główny: CPV: 38.34.40.00 - 8 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń Część 3. zamówienia Przedmiot główny: CPV: 38.93.10.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Testery temperatury i wilgotności Część 4. zamówienia Przedmiot główny: CPV: 39.18.00.00 - 7 Nazewnictwo wg CPV: Meble laboratoryjne Przedmioty dodatkowe: CPV: 44421000-7 Nazewnictwo wg CPV: Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi CPV: 38437000-7 Nazewnictwo wg CPV: Pipety i akcesoria laboratoryjne 2. Zakres zamówienia obejmuje: A. Zakres zamówienia Części 1. obejmuje: 1) dostawę mobilnego laboratorium emisyjnego dla Laboratorium Badań Środowiska Pracy i Emisji w Centrum Jakości Środowiska, zgodnie z kryteriami, parametrami technicznymi podanymi w WYKAZIE CEN wraz ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ DOSTAWY - FORMULARZE Część 1. Mobilne laboratorium emisyjne dla Laboratorium Badań Środowiska Pracy i Emisji, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ oraz w Załączniku I do ogłoszenia - informacje dotyczące ofert częściowych; 2) uruchomienie; 3) szkolenie w zakresie przedmiotu dostawy; 4) oznakowanie zgodnie z Zasadami promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013; 5) serwisowanie w okresie gwarancji i rękojmi. B. Zakres zamówienia Części 2. obejmuje: 1) dostawę systemu do oznaczania emisji formaldehydu metodą analizy gazowej zgodnie z PN - EN 717-2, zgodnie z kryteriami, parametrami technicznymi podanymi w WYKAZIE CEN wraz ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ DOSTAWY - FORMULARZE Część 2. System do oznaczania emisji formaldehydu metodą analizy gazowej zgodnie z PN-EN 717-2, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ oraz w Załączniku I do ogłoszenia - informacje dotyczące ofert częściowych; 2) uruchomienie; 3) szkolenie w zakresie przedmiotu dostawy; 4) oznakowanie zgodnie z Zasadami promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013; 5) serwisowanie w okresie gwarancji i rękojmi. C. Zakres zamówienia Części 3. obejmuje: 1) dostawę zestawu do pomiaru mikroklimatu i zapylenia na stanowiskach pracy, zgodnie z kryteriami, parametrami technicznymi podanymi w WYKAZIE CEN wraz ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ DOSTAWY - FORMULARZE Część 3. Zestaw do pomiaru mikroklimatu i zapylenia na stanowiskach pracy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ oraz w Załączniku I do ogłoszenia - informacje dotyczące ofert częściowych; 2) uruchomienie; 3) szkolenie w zakresie przedmiotu dostawy; 4) oznakowanie zgodnie z Zasadami promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013; 5) serwisowanie w okresie gwarancji i rękojmi. D. Zakres zamówienia Części 4. obejmuje: 1) dostawę mebli, sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych, zgodnie z kryteriami, parametrami technicznymi podanymi w WYKAZIE CEN wraz ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ DOSTAWY - FORMULARZE Część 4. Meble laboratoryjne, sprzęt laboratoryjny, inne akcesoria laboratoryjne, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ oraz w Załączniku I do ogłoszenia - informacje dotyczące ofert częściowych; 2) oznakowanie mebli zgodnie z Zasadami promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. 3. Przedmiot zamówienia Część 1. zamówienia stanowi dostawa mobilnego laboratorium emisyjnego dla Laboratorium Badań Środowiska Pracy i Emisji - dostawa samochodu z wyposażeniem umożliwiającym bezpieczny transport sprzętu do pomiarów emisji oraz butli z gazami wzorcowymi) - 1 kpl. 4. Przedmiot zamówienia Część 2. zamówienia stanowi dostawa systemu do oznaczania emisji formaldehydu metodą analizy gazowej zgodnie z PN - EN 717-2. 5. Przedmiot zamówienia Część 3. zamówienia stanowi dostawa zestawu do pomiaru mikroklimatu i zapylenia na stanowiskach pracy. 6. Przedmiot zamówienia Część 4. zamówienia stanowi dostawa mebli laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego, innych akcesoriów laboratoryjnych: 1) Stoły laboratoryjne i wyposażenie A. Stoły laboratoryjne B. Taborety laboratoryjne z regulacją wysokości, C. wózek laboratoryjny 2) Szafy na odczynniki, szkło i akcesoria laboratoryjne 3) Stanowiska do mycia 4) Szkło i naczynia laboratoryjne 5) Regał magazynowy na akcesoria laboratoryjne Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarty jest w Załączniku I do ogłoszenia o zamówieniu - informacje dotyczące ofert częściowych. 7. Wymagania i warunki wykonania Części 1. zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko na parking przy Budynku Centrum Logistycznego, ul. Stanisława Sulimy 1 na Modrzewinie Południe w Elblągu. 2) Pojazd dostarczony w ramach realizacji zamówienia będzie pojazdem fabrycznie nowym, nieużywanym wcześniej. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na pojazd stanowiący przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego. 4) Pojazd dostarczony w ramach realizacji zamówienia musi być pojazdem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z ppkt 3) oznacza, że posiada stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. Dopuszcza się składanie ofert przez Wykonawców, którzy są producentami zaoferowanego pojazdu i jednocześnie nie korzystają z pośrednich kanałów sprzedaży, oferując własne rozwiązania bezpośrednio, z pominięciem pośrednich kanałów sprzedaży (partnerów / dystrybutorów). 5) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w § 8 pkt 1 ppkt c) Wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 6) Do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od zgłoszenia. 7) W przypadku wad, których usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, na czas naprawy, zastępczego pojazdu równoważnego. 8) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 9) Wykonawca gwarantuje dostawę części zamiennych przez min. 5 lat po upływie gwarancji. 10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w WYKAZIE CEN wraz ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ DOSTAWY - FORMULARZE Część 1. Mobilne laboratorium emisyjne dla Laboratorium Badań Środowiska Pracy i Emisji stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ model lub symbol, opis i parametry oferowanego pojazdu. W przypadku zgodności oferowanego pojazdu z opisem Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ i wskazanie modelu lub symbolu. 8. Wymagania i warunki wykonania Części 2. zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku i uruchomienia urządzeń własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu, tj. w Centrum Jakości Środowiska w Budynku Centrum Logistycznego, ul. Stanisława Sulimy 1 na Modrzewinie Południe w Elblągu. 2) Urządzenia dostarczone w ramach wykonania zamówienia będą urządzeniami fabrycznie nowymi, nieużywanymi wcześniej. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego. 4) Urządzenia dostarczone w ramach wykonania zamówienia muszą być urządzeniami zakupionymi w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z ppkt 3) oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. Dopuszcza się składanie ofert przez Wykonawców, którzy są producentami zaoferowanych urządzeń i jednocześnie nie korzystają z pośrednich kanałów sprzedaży, oferując własne rozwiązania bezpośrednio, z pominięciem pośrednich kanałów sprzedaży (partnerów / dystrybutorów). 5) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w § 8 pkt 1 ppkt c) Wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 6) Do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od zgłoszenia. 7) W przypadku wad, których usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, na czas naprawy, zastępczego urządzenia równoważnego. 8) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w WYKAZIE CEN wraz ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ DOSTAWY - FORMULARZE Część 2. System do oznaczania emisji formaldehydu metodą analizy gazowej zgodnie z PN - EN 717-2 stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ model lub symbol, opis i parametry oferowanego urządzenia. W przypadku zgodności oferowanego urządzenia z opisem Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ i wskazanie modelu lub symbolu. 9. Wymagania i warunki wykonania Części 3. zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku i uruchomienia urządzeń własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu, tj. w Centrum Jakości Środowiska w Budynku Centrum Logistycznego, ul. Stanisława Sulimy 1 na Modrzewinie Południe w Elblągu. 2) Urządzenia dostarczone w ramach wykonania zamówienia będą urządzeniami fabrycznie nowymi, nieużywanymi wcześniej. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego. 4) Urządzenia dostarczone w ramach wykonania zamówienia muszą być urządzeniami zakupionymi w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z ppkt 3) oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. Dopuszcza się składanie ofert przez Wykonawców, którzy są producentami zaoferowanych urządzeń i jednocześnie nie korzystają z pośrednich kanałów sprzedaży, oferując własne rozwiązania bezpośrednio, z pominięciem pośrednich kanałów sprzedaży (partnerów / dystrybutorów). 5) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w § 8 pkt 1 ppkt c) Wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 6) Do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od zgłoszenia. 7) W przypadku wad, których usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, na czas naprawy, zastępczego urządzenia równoważnego. 8) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w WYKAZIE CEN wraz ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ DOSTAWY - FORMULARZE Część 3. Zestaw do pomiaru mikroklimatu i zapylenia na stanowiskach pracy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ model lub symbol, opis i parametry oferowanego urządzenia. W przypadku zgodności oferowanego urządzenia z opisem Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ i wskazanie modelu lub symbolu. 10. Wymagania i warunki wykonania Części 4. zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku i uruchomienia urządzeń własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu, tj. w Centrum Jakości Środowiska w Budynku Centrum Logistycznego, ul. Stanisława Sulimy 1 na Modrzewinie Południe w Elblągu. 2) Meble, sprzęt i akcesoria laboratoryjne dostarczone w ramach wykonania zamówienia będą fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia, z wyjątkiem szkła i naczyń laboratoryjnych, o których mowa w pkt 1) ppkt 2. poz. 4) Załącznik I do ogłoszenia - informacje dotyczące ofert częściowych - część 4 zamówienia, na okres minimum 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego. 4) Meble, sprzęt i akcesoria laboratoryjne dostarczone w ramach wykonania zamówienia muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z ppkt 3) oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. Dopuszcza się składanie ofert przez Wykonawców, którzy są producentami zaoferowanych urządzeń i jednocześnie nie korzystają z pośrednich kanałów sprzedaży, oferując własne rozwiązania bezpośrednio, z pominięciem pośrednich kanałów sprzedaży (partnerów / dystrybutorów). 5) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w § 8 pkt 1 ppkt c) Wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 6) Do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od zgłoszenia. 7) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w WYKAZIE CEN wraz ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ DOSTAWY - FORMULARZE Część 4. Meble laboratoryjne, sprzęt laboratoryjny, inne akcesoria laboratoryjne stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ model lub symbol, opis i parametry oferowanych mebli, sprzętu, akcesoriów. W przypadku zgodności oferowanych mebli, sprzętu, akcesoriów z opisem Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ i wskazanie modelu lub symbolu. W przypadku, gdy oferowane meble, sprzęt lub akcesoria laboratoryjne nie posiadają modelu lub symbolu wystarczy wskazanie parametrów lub zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ. 11. Dotyczy Części 1., 2., 3. i 4. zamówienia: 1) Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumenty - certyfikaty jakości i inne dokumenty poświadczające wymagany standard dostarczonego pojazdu, określone w WYKAZIE CEN wraz ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ DOSTAWY - FORMULARZE, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji. 2) Zamawiający informuje, że powołał Inżyniera Kontraktu. Zamawiający powierzy Inżynierowi Kontraktu zarządzanie i nadzór nad realizacją zamówienia. 3) Zamawiający informuje, że w przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 4) Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa I Nowoczesna gospodarka Działanie I.3. Wspieranie innowacji. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie realizować wytyczne dotyczące promocji i informacji na zadaniach realizowanych z udziałem funduszy Wspólnot Europejskich. W szczególności dotyczy to obowiązku oznakowania przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnymi wytycznymi zawartymi w dokumencie pt. Zasady promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 dostępnym na stronie: http://porpw.parp.gov.pl/index/index/1134. Wzory oznakowania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. 5) Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.40.00-8, 34.11.40.00-9, 38.93.10.00-0, 39.18.00.00-7, 44.42.10.00-7, 38.43.70.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013; Priorytet I: Nowoczesna gospodarka; Działanie I.3. Wspieranie innowacji..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mobilnego laboratorium emisyjnego dla Laboratorium Badań Środowiska Pracy i Emisji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Ossowscy Sp. z o.o., Kazimierzowo 7A, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 154980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154980,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa zestawu do pomiaru mikroklimatu i zapylenia na stanowiskach pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alchem Grupa Spółka z o.o., ul. Polna 21, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51291,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51291,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51291,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa mebli laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego, innych akcesoriów laboratoryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Daker s.c. Paweł Kardynał, Piotr Dembny, ul. Nutki 3-5, 02-785 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73466,06

  • Oferta z najniższą ceną: 73466,06 / Oferta z najwyższą ceną: 73466,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.