eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSprawowanie opieki nad licealistami oraz pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego w ramach projektu Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Rzeszów: Sprawowanie opieki nad licealistami oraz pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego w ramach projektu Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych
Numer ogłoszenia: 203482 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 , ul. St. Wyspiańskiego 16A, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 7482120, faks 0-17 7482112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ogólnokształcących.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie opieki nad licealistami oraz pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego w ramach projektu Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego oraz sprawowanie opieki nad uczniami VIII Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 3 w Rzeszowie w trakcie obozu letniego organizowanego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) w ramach II cyklu projektu Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych (numer projektu: WND-POKL.09.01.02-18-591/09) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Opiekę sprawować trzeba będzie w miejscu wskazanym przez organizatora. Obóz będzie organizowany w ośrodku na terenie województwa podkarpackiego, tj. Polańczyku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część 1 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) Część 2 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) Część 3 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) Część 4 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) Część 5 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) Część 6 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) Część 7 - Pełnienie funkcji kierownika na obozie naukowym letnim Pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) Każdy z wykonawców może przystąpić tylko do 1 (słownie: jednej) z 7 (słownie: siedmiu) części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1-6 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi następujące kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie: 1) wykształcenie wyższe 2) co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą szkoły ponadgimnazjalnej lub szkoły wyższej, 3) kwalifikacje pedagogiczne, 4) jest co najmniej nauczycielem kontraktowym. Wszystkie warunki powinny być spełnione łącznie. Część 7 Dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. osobą posiadającą następujące kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie: 1) wykształcenie wyższe, 2) co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą szkoły ponadgimnazjalnej lub szkoły wyższej, 3) kwalifikacje pedagogiczne, kurs kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży, 4) jest co najmniej nauczycielem kontraktowym. Wszystkie warunki powinny być spełnione łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji, 2) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wykonawca posiada taki wpis, 3) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca strona, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w związku z którym umowa zostaje zawarta; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej; c) nastąpi zmiana przepisów wpływających na sposób, zakres wykonania umowy; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca strona, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8lo.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: VIII Liceum Ogólnokształcące, ul. Wyspiańskiego 16 A w Rzeszowie - sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 10:00, miejsce: VIII Liceum Ogólnokształcące, ul. Wyspiańskiego 16 A w Rzeszowie - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych (numer projektu: WND-POKL.09.01.02-18-591/09) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym letnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 20 uczniów klas I i II w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Pełnienie funkcji kierownika na obozie naukowym letnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego w trakcie obozu naukowego letniego w okresie pomiędzy 02.07.2012-06.07.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.