eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWdrożenie platformy REMIT do raportowania do ACER



Ogłoszenie z dnia 2015-05-11

Nr: NP/2015/04/0416/PS

Przedmiot zamówienia: Wdrożenie platformy REMIT do raportowania do ACER

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2015-05-11

Data wygaśnięcia: 2015-06-08

CPV: -

Osoba kontaktowa: Anna Taran (PZ); anna.taran@gaz-system.pl; 022 560 17 99

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac rozwojowych platformy sprzętowo-programistycznej (Systemu) do integracji, gromadzenia i przetwarzania danych, tworzenia raportów w postaci tabelarycznej oraz plików XML, tworzenia i zarządzania repozytorium dokumentów XML, zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych oraz wsparcia dla procesów biznesowych dla wdrożenia narzędzi niezbędnych do sprawnego uruchomienia raportowania w ramach RRM i REMIT oraz użycia platformy w innych procesach biznesowych występujących u Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu Zamówienia) oraz Załącznik nr 3 do SIWZ (Wzór Umowy). 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

Miejsce uzyskania SIWZ : Strona internetowa Zamawiającego www.gaz-system.pl

Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ do upływu terminu składania ofert. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ. 4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych po zakończeniu badania ofert, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną udokumentowanych protokołem.

Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. W Postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych opublikowanej w Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.). 3. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 4. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy: 1) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli SIWZ udostępniony jest na stronie internetowej Zamawiającego, zamieszcza odpowiednie informacje na tej stronie, 2) złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert. 5. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 3 powyżej.

Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji zamówienia - zgodnie z § 2 ust. 1 Załącznika nr 3 do SIWZ (Wzór umowy). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Warunki udziału w postępowaniu : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego. 2. W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali: a. 1 zamówienie o wartości minimum 1500000 PLN netto, które polegało na wdrożeniu i/lub rozwoju rozwiązania integracyjnego opartego o oprogramowanie firmy IBM, w tym co najmniej IBM WebSphere Message Broker lub IBM Integration Bus

b. 1 zamówienie o wartości minimum 1000000 PLN netto, które polegało na wdrożeniu systemu IT zawierającego repozytorium treści/dokumentów

c. 1 zamówienie o wartości minimum 200000 PLN netto polegające na wdrożeniu rozwiązania IBM FileNet

d. 1 zamówienie o wartości minimum 500000 PLN netto, które polegało na wdrożeniu rozwiązania IBM BPM i jego integracji z SAP ERP za pomocą szyny integracyjnej produkcji IBM

e. 1 zamówienie o wartości minimum 1000000 PLN netto, które polegało na wdrożeniu rozwiązania integrującego system ERP SAP z innymi systemami IT. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.200.000,00 złotych. 4. Posiadają status partnerski producenta oprogramowania, firmy IBM w zakresie: Websphere Core, Websphere BPM, IM (DB2), FileNet 5. Posiadają status partnerski (certyfikat) Partner Center of Expertise firmy SAP w zakresie SAP ERP. 6. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne do jego wykonania kwalifikacje/uprawnienia zawodowe: a. Kierownikiem projektu, posiadającym: i. Wykształcenie wyższe ii. Certyfikat Prince2 Practitioner lub PMI CAPM iii. Certyfikat ITIL Foundation iv. Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą minimum poufne v. Doświadczenie zawodowe polegające na realizacji jako kierownik projektu co najmniej 3 projektów wdrożenia, utrzymania i/lub rozwoju systemu informatycznego składającego się co najmniej z następujących komponentów: baza danych, szyna integracyjna, system ERP, system BPM vi. Doświadczenie zawodowe polegające na realizacji jako kierownik projektu co najmniej 3 projektów informatycznych dotyczących technologii IBM vii. Doświadczenie zawodowe polegające na realizacji jako kierownik projektu minimum 3 projektów prowadzonych zgodnie z metodyką PRINCE2 lub PMI b. Architektem wiodącym (2 osoby) posiadającym: i. Wykształcenie wyższe ii. Certyfikat TOGAF iii. Certyfikat Prince2 Practitioner lub PMI CAPM iv. Doświadczenie zawodowe polegające na realizacji jako architekt co najmniej 10 projektów wdrożenia, utrzymania i/lub rozwoju systemu IT v. Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego jako architekt w zakresie integracji systemów IT c. Konsultantem wiodącym ds. Integracji posiadającym: i. Wykształcenie wyższe ii. Certyfikat IBM Certified Solution Developer Integration Bus V9.0 lub nowszy iii. Certyfikat IBM Certified Solution Designer WebSphere MQ V7.0 lub nowszy iv. Certyfikat IBM Certified Solution Developer WebSphere DataPower SOA Appliances, Firmware V3.6.1 lub nowszy v. Doświadczenie zawodowe polegające na realizacji jako architekt rozwiązań integracyjnych co najmniej 10 projektów wdrożenia, utrzymania i/lub rozwoju systemu IT, w tym minimum 5 projektów z wykorzystaniem technologii integracyjnych firmy IBM vi. Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego jako architekt rozwiązań integracyjnych d. Konsultantem ds. Integracji posiadającym: i. Wykształcenie wyższe ii. Certyfikat IBM Certified Solution Developer WebSphere DataPower SOA Appliances, Firmware V3.6.1 lub nowszy iii. Doświadczenie zawodowe polegające na realizacji jako konsultant rozwiązań integracyjnych co najmniej 5 projektów wdrożenia, utrzymania i/lub rozwoju systemu IT, w tym minimum 2 projektów z wykorzystaniem technologii integracyjnych firmy IBM iv. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako architekt rozwiązań integracyjnych e. Konsultantem wiodącym ds. systemu BPM posiadającym: i. Wykształcenie wyższe ii. Certyfikat IBM Certified Integration Developer Business Process Manager Advanced v8.0 lub nowszy iii. Certyfikat IBM Certified BPM Application Developer Business Process Manager Express or Standard Edition V8.0 lub nowszy iv. Doświadczenie zawodowe polegające na realizacji jako konsultant rozwiązań BPM co najmniej 5 projektów wdrożenia, utrzymania i/lub rozwoju systemu IT, w tym minimum 2 projektów z wykorzystaniem technologii BPM firmy IBM v. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako konsultant rozwiązań BPM f. Konsultantem wiodącym ds. Bazy danych DB2 posiadającym: i. Wykształcenie wyższe ii. Certyfikat IBM Certified Application Developer DB2 Universal Database v8.1 Family lub nowszy iii. Certyfikat IBM Certified Database Associate DB2 Universal Database v8,1 Family lub nowszy iv. Certyfikat IBM Certified Database Administrator DB2 Universal Database V8.1 for Linux, UNIX and Windows lub nowszy v. Certyfikat IBM Certified Solution Designer DB2 Business Intelligence V8 lub nowszy vi. Doświadczenie zawodowe polegające na realizacji jako architekt rozwiązań Information Management co najmniej 10 projektów wdrożenia, utrzymania i/lub rozwoju systemu IT vii. Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego jako architekt rozwiązań Information Management g. Konsultantem wiodącym ds. systemu archiwizacji dokumentów Filenet posiadającym: i. Wykształcenie wyższe ii. Certyfikat IBM Certified Specialist FileNet Content Manager V5.1 lub nowszy iii. Doświadczenie zawodowe polegające na realizacji jako konsultant rozwiązań archiwizacji dokumentów co najmniej 5 projektów wdrożenia, utrzymania i/lub rozwoju systemu IT, w tym minimum 2 projektów z wykorzystaniem technologii firmy IBM iv. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako konsultant rozwiązań archiwizacji dokumentów h. Konsultant ds. integracji SAP posiadający: i. Wykształcenie wyższe ii. Certyfikat SAP Certified Development Associate - Process Integration with SAP NetWeaver dla wersji 7.1 lub nowszy lub nowszy iii. Doświadczenie zawodowe polegające na realizacji jako konsultant i/lub programista rozwiązań integracyjnych co najmniej 5 projektów wdrożenia, utrzymania i/lub rozwoju systemu IT, w tym minimum 2 projektów z wykorzystaniem technologii firmy SAP iv. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako konsultant rozwiązań integracyjnych. Uwaga: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt 2 - 6 powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt 1. powyżej musi spełnić każdy z Wykonawców odrębnie. Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 2 - 6 powyżej może polegać na wiedzy i doświadczeniu i potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby takie podmioty brały udział w realizacji zamówienia niepublicznego w charakterze podwykonawców Wykonawcy. DOKUMENTY: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych powyżej, Wykonawca winien przedstawić: 1) Oświadczenie Wykonawcy, iż może ubiegać się o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności wymienionych w Rozdziale VII ust. 1. lit. b)-d) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z treści którego będą wynikać zasady reprezentacji Wykonawcy w obrocie. Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Wykonawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie. Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów. 3) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunek określony w Rozdziale VIII ust. 2 SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ). Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać odpowiednio: przedmiot zamówienia, wartość brutto, daty wykonania, tj. rozpoczęcia (dd/mm/rrrr) i zakończenia (dd/mm/rrrr) realizacji oraz podmioty, na rzecz których zamówienia zostały wykonane. Ponadto, do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy załączyć dowody potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie tj.: a) poświadczenie

b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) powyżej

c) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w ww. wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) - lit. b) powyżej. 4) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1.200.000,00 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ). 6) Kopie certyfikatów wymienionych w Rozdziale VIII ust. 6 SIWZ odpowiednio dla osób dedykowanych do realizacji zamówienia, poświadczone za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty, z których będzie wynikać, że osoba lub osoby podpisujące pisemne zobowiązanie były umocowane do działania w imieniu tych podmiotów.

Informacje dotyczące wadium : Zamawiający odstępuje od obowiązku żądania wadium.

Termin realizacji zamówienia : Wymagane

Słownie : Patrz Dodatkowe informacje

Miejsce realizacji zamówienia : Warszawa

Termin składania ofert : 2015-06-08 11:00

Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert nie jest jawne

Termin otwarcia ofert : 2015-05-28 11:30

Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert nie jest jawne

Okres związania ofertą : 45 dni

Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.