Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-19
Zakopane: Dostawa mleka i wyrobów mlecznych
Numer ogłoszenia: 207100 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Zakopanem , ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2013431, faks 0-18 2013431 wew. 813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i wyrobów mlecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i wyrobów mlecznych z grupy 155 w następujących ilościach: 1. Grupa I Mleko 1. Mleko UHT 2% karton 1L L 1600 2. Mleczko niesłodzone od 0,30L do 0,50L L 200 3. Mleko w proszku od 0,3kg do 0,5kg kg 10 2. Grupa II Sery twarde 1. Oscypek górski od 0,5kg do 1 kg kg 50 2. Ser wędzony blok od 2 kg do 2,5kg kg 100 3. Ser żółty gouda blok od 2 kg do 4 kg kg 100 4. Ser żółty morski blok od 2 kg do 4 kg kg 100 5. Ser żółty salami blok od 1 kg do 2 kg kg 100 6. Rolada ustrzycka od 0,3kg do 0,5 kg kg 100 7. Ser żółty ementaler blok od 2 kg do 4 kg kg 50 8. Ser mozzarella blok od 2 kg do 4 k kg 60 3. Grupa III Sery żółte różne 1. Ser dublet blok od 2 kg do 4 kg kg 100 2. Ser dziurdamer blok od 2 kg do 4 kg kg 50 3. Ser edamski blok od 2 kg do 4 kg kg 100 4. Ser królewski blok od 2kg do 4 kg kg 50 5. Ser la festa różne smaki blok od 0,5kg do 2 kg kg 100 6. Ser salami wędzony blok od 2 kg do 4kg kg 60 7. Ser salami z ziołami blok od 2 kg do 4 kg kg 60 4. Grupa IV Wyroby mleczarskie 1. Bryndza owcza 0,100kg do 0,200kg kubeczki plastikowe kg 100 2. Ser Tartare (różne smaki) porcjowany od 0,02kg do 0,03kg kg 20 3. Ser topiony Hochland trójkąty od 0,020 kg do 0,030kg (różne smaki) kg 60 4. Ser biały półtłusty kostki od 0,20kg do 0,40kg kg 400 5. Ser topiony bloczek 0,10kg (różne smaki) kg 100 6. Ser feta kostkowany 0,10kg do 0,50kg kg 5 7. Ser feta bloczek 0,27kg do 0,4kg kg 10 8. Mozzarelki w zalewie od 0.10kg do 0,4kg kg 80 9. Ser włoszczowski do chleba od 0,1kg do 0,2kg kg 60 10. Serek naturalny sernikowy od 1 kg do 3 kg kg 150 11. Serek typu Tosca zioł. lub nat od 1 kg do 3 kg kg 150 5. Grupa V Śmietana 1. Śmietana 18% od 0,20L do 0,40L L 500 2. Śmietana UHT 30% od 0,20L do 0,40L L 100 3. Śmietanka do kawy porcjowana 0,010L L 20 4. Śmietanka do sosów UHT 18% od 0,2l do 0,5l L 100 5. Jogurt naturalny kubeczki plastikowe od 0,1l do 0,4l L 100 6. Grupa VI Masło 1. Masło min 82% tłuszczu kostki od 0,2kg do 0,5kg kg 700 Określona ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania całości zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu do składnia ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie w siedzibie zamawiającego, pokój numer 102..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Doposażenie pojazdu p.poż MUVO w sprzęt do zamiatania dróg wewnętrznych, placów , chodników w TPN
- Termomodernizacja budynku TPN na Hali Gąsienicowej
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH
- "DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.