eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynWybór wykonawcy dostaw uzupełniających na zadaniu pn. Dostawa mebli, wyposażenia oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie przy Placu Zamkowym 1 w ramach realizacji zadania Remont i wyposażenie siedziby MBP w Kętrzynie w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + PRIORYTET BIBLIOTEKA + INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa Część 3Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Kętrzyn: Wybór wykonawcy dostaw uzupełniających na zadaniu pn. Dostawa mebli, wyposażenia oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie przy Placu Zamkowym 1 w ramach realizacji zadania Remont i wyposażenie siedziby MBP w Kętrzynie w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + PRIORYTET BIBLIOTEKA + INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa Część 3: Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego
Numer ogłoszenia: 207654 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. W. Kętrzyńskiego, plac Zamkowy 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 752 32 30, faks 89 752 32 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy dostaw uzupełniających na zadaniu pn. Dostawa mebli, wyposażenia oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie przy Placu Zamkowym 1 w ramach realizacji zadania Remont i wyposażenie siedziby MBP w Kętrzynie w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + PRIORYTET BIBLIOTEKA + INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa Część 3: Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu elektronicznego, w ramach dostaw uzupełniających, polegających na zakupie wraz z dostawą i instalacją jednego standardowego zestawu komputerowego (bez monitora) z wyposażeniem i oprogramowaniem do większości zastosowań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie, przy Placu Zamkowym 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2195,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2693,27

  • Oferta z najniższą ceną: 2693,27 / Oferta z najwyższą ceną: 2693,27

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, PHPU ZUBER, Andrzej Zuber 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29C na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Na podstawie następujących okoliczności, rozszerzono dostawy w formie zlecenia dostaw uzupełniających zgodnie z Art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp: 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego- Biuletyn Zamówień Publicznych numer ogłoszenia: 161370 - 2014 data zamieszczenia: 13.05.2014 2. Umowa na dostawy podstawowe została zawarta w dniu 28.05.2014r. - nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 3. Dostawy uzupełniające zlecone zostały dotychczasowemu wykonawcy dostaw, wybranemu w drodze przetargu nieograniczonego tj. PHPU ZUBER, Andrzej Zuber 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29C 4. Zapis pkt 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawiera informację o dostawach uzupełniających: 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. 1pkt. 7 ustawy poprzez powtórzenie każdej z pozycji wykazu dostaw. 5. Zapis pkt II.1.5) Ogłoszenia w BZP Nr 161370 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014 zawiera informację, że Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy poprzez powtórzenie każdej z pozycji wykazu dostaw. 6, Wartość dostaw uzupełniających 2 189,65 zł. netto, stanowi 8,70 % wartości dostaw podstawowych tj. kwoty 25 176,37 zł. netto, nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego; 7. Dostawy uzupełniające dotyczą przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zatwierdzonej 22.05.2014r. dla dostaw podstawowych i są powtórzeniem tego samego rodzaju zamówienia. 8. Dostawy uzupełniające polegają na rozszerzeniu dostawy podstawowej. Zmiana wykonawcy, który dostarczył do Zamawiającego 5 zestawów komputerowych z oprogramowaniem, w ramach zamówienia podstawowego, spowoduje konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co będzie skutkowało niekompatybilnością techniczną oraz spowoduje duże trudności techniczne w użytkowaniu i gwarancji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.