Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-19
Konin: Utrzymanie śródlądowych płynących wód powierzchniowych oraz wałów przeciwpowodziowych na terenie powiatu konińskiego w 2014 r. OBIEKT NR 10
Numer ogłoszenia: 207666 - 2014; data zamieszczenia: 19.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie , ul. Okólna 59, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2421075, faks 63 2432083.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie śródlądowych płynących wód powierzchniowych oraz wałów przeciwpowodziowych na terenie powiatu konińskiego w 2014 r. OBIEKT NR 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa obiektu: Obiekt Nr 10 Inspektorat Słupca, powiat koniński Zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie Nr 1 - Rów F 4,270 km Zakres robót obejmuje ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 10 i 20 cm, mechaniczne rozplantowanie wydobytego namułu oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich rozdrobnieniem. Lokalizacja robót: gmina Kramsk. Zadanie Nr 2 - Kanał Jaźwiniec 6,600 km Zakres robót obejmuje ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, ręczne hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 30%, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 10 cm, mechaniczne rozplantowanie wydobytego namułu oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich rozdrobnieniem. Lokalizacja robót: gmina Kramsk. Zadanie Nr 3 - Kanał Kuśnierz 1,100 km Zakres robót obejmuje ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 20 cm, mechaniczne rozplantowanie wydobytego namułu oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich rozdrobnieniem. Lokalizacja robót: gmina Skulsk. Zadanie Nr 4 - Kanał Sompolno 2,850 km Zakres robót obejmuje ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 20 cm, mechaniczne rozplantowanie wydobytego namułu oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich rozdrobnieniem. Lokalizacja robót: gmina Sompolno. Zadanie Nr 5 - Struga Kleczewska 8,600 km Zakres robót obejmuje ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, ręczne hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody powyżej 60%, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 10 i 20 cm, mechaniczne rozplantowanie wydobytego namułu oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich rozdrobnieniem. Lokalizacja robót: gmina Kazimierz Biskupi, Kleczew. Zadanie Nr 6 - Struga Ostrowicka 3,360 km Zakres robót obejmuje ręczne i mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, mechaniczne hakowanie dna cieku hakownicą zamontowaną na amfibii, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 10 i 20 cm oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich rozdrobnieniem. Lokalizacja robót: gmina Kazimierz Biskupi. Zadanie Nr 7 - Kanał Kawnicki 0,550 km Zakres robót obejmuje ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów oraz mechaniczne hakowanie dna cieku koparką z osprzętem szponowym. Lokalizacja robót: gmina Golina..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagań nie określa się
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonawcy wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. ( w tym co najmniej jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagań nie określa się
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą, co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami z branży wodno-melioracyjnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagań nie określa się.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty - upoważnienie Wykonawcy do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie (oryginał)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. Zmiany umownego terminu realizacji robót w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferyczno-hydrologicznych, uniemożliwiających wykonywanie prac utrzymaniowych przez okres dłuższy niż 14 dni. Przedłużenie terminu realizacji robót może nastąpić, po uzgodnieniu z zamawiającym maksymalnie o okres zaistniałych niekorzystnych warunków. 2. Wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin, pokój Nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 08:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin, pokój Nr 10 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Konina
- "Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 "Kraina Wesołej Zabawy" w roku 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemowego do pracy w chmurze dla 5 szkół kształcenia zawodowego w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.