Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Koszalin: WYJAZD WARSZTATOWY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH OBJĘTYCH INDYWIDUALNYM PROGRAMEM INTEGRACYJNYM W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.
Numer ogłoszenia: 210370 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34 28 455, faks (094) 34 28 455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYJAZD WARSZTATOWY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH OBJĘTYCH INDYWIDUALNYM PROGRAMEM INTEGRACYJNYM W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem warsztatów jest wzmocnienie samodzielności osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie. Trening interpersonalny. Rozwój osobowości, budowanie pozytywnej samooceny. Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach. Doradztwo zawodowe. Zajęcia integracyjne i arteterapia. Termin: 18.09.2012r. - 20.09.2012r. Uczestnicy: 40 - osób niepełnosprawnych biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna (25 kobiet, 15 mężczyzn); Szkoleniowcy zgodnie z programem; Doradca zawodowy - po stronie Zamawiającego; 1 przedstawiciel Zamawiającego; Dowóz uczestników warsztatów z miejsca zamieszkania i powrót po zakończeniu zajęć do miejsca zamieszkania (według załącznika z wykazem miejscowości na terenie powiatu koszalińskiego). Plan zajęć warsztatowych: dzień pierwszy 18.09.2012r. : 7:30 - 10:30 dowóz uczestników 10:30 - zakwaterowanie 11:00 - spotkanie uczestników z zespołem projektowym. Omówienie planu warsztatów, wzajemna prezentacja i integracja 11:30 - 13:00 czas wolny 13:00 - obiad 13:30 - 14:00 czas wolny 14:00 - 15:30 - (2 godz.) Warsztat : Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach. Prowadzący: Ratownik medyczny. 15:30 - serwis kawowy 15:45 - 18:45 - (4 godz.) Warsztat : Rozwijanie i odkrywanie nowych własnych możliwości, wzmacnianie poczucia wa]rtości - arteterapia . Prowadzący: Pedagog/Specjalista z wyższym wykształceniem posiadający doświadczenie w pracy terapeutycznej ( arteterapia) z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją 18:45 - 19:30 - kolacja 19:30 - 22:00 zajęcia integracyjne w grupie/ odnowa biologiczna dzień drugi 19.09.2012r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:00 - 10:30 - (2 godz.) Warsztat : Prawdy i mity o stresie. Trening zachowań asertywnych Prowadzący : Specjalista z wyższym wykształceniem posiadający doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją 10:30 - 11:00 serwis kawowy 11:00 - 12:30 (2 godz.) Warsztat: Trening interpersonalny - budowanie pozytywnej samooceny. Prowadzący: Specjalista z wyższym wykształceniem posiadający doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją. 13:00 - 14:00 obiad 14:00 - 16:00 czas wolny 16:00 - 18:30 Indywidualne doradztwo zawodowe. Zabiegi odnowy biologicznej dostosowane do niepełnosprawności uczestników Prowadzący: - doradca zawodowy; - rehabilitant, masażysta 18:30 - 19:30 kolacja 19:30 - 22:00 wyjazd na kręgle/ lub do kina dzień trzeci 20.09.2012r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:00 - 10:30 - (2 godz.) Warsztat: Jak rozwiązywać konflikty bez wykorzystywania własnej niepełnosprawności? Prowadzący: Specjalista z wyższym wykształceniem posiadający doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją. 10:30-11:00 - serwis kawowy 11:00 - oficjalne podsumowanie warsztatów, ewaluacja 12:00 - obiad 13:00 - wyjazd do miejsc zamieszkania Charakter warsztatów: Warsztaty o charakterze stacjonarnym na terenie powiatu koszalińskiego w miejscowości nadmorskiej. Miejsce warsztatów ma być pozbawione barier architektonicznych, umożliwiające poruszanie się bez przeszkód osobom niepełnosprawnym. Ośrodek musi posiadać wpis do rejestru organizatorów pobytu osób z niepełnosprawnością : z dysfunkcją narządu ruchu w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, z padaczką..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie, co najmniej 4 usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, odpowiadające swoim rodzajem usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W następujących przypadkach: - przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów, - złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów, - wyrekrutowania mniejszej liczby uczestników warsztatów w stosunku do zakładanej liczby uczestników dopuszcza się zmianę liczby uczestników oraz wynagrodzenia wykonawcy, - losowych uniemożliwiających realizację warsztatów w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Pomocna dłoń plus współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet VII..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawy jaj dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Obsługa szaletów miejskich
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu strategii uczenia się, kreatywnego i bezpiecznego wykorzystywania mediów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.