eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokUsługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Sanok: Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego.
Numer ogłoszenia: 211506 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 4652900, faks 13 4652988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót geodezyjnych dla Powiatu Sanockiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr : 1(a, b, c, d, e,f) - warunki techniczne (wraz z mapami sytuacyjnymi) stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji CPV 71354300-7 3.2. Opis części zamówienia: Zamówienie składa się z następujących części (zadań) opisanych poniżej: Zadanie nr 1: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Bykowce, gmina Sanok, powiat Sanok Szczegółowy opis - w załączniku nr 1a Zadanie nr 2: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Markowce, gmina Sanok, powiat Sanok Szczegółowy opis - w załączniku nr 1b Zadanie nr 3: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Pobiedno, gmina Bukowsko, powiat Sanok Szczegółowy opis - w załączniku nr 1c Zadanie nr 4: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Łupków, gmina Komańcza, powiat Sanok Szczegółowy opis - w załączniku nr 1d Zadanie nr 5: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Michowa, gmina Komańcza, powiat Sanok Szczegółowy opis - w załączniku nr 1e Zadanie nr 6: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Jaćmierz, gmina Zarszyn, powiat Sanok Szczegółowy opis - w załączniku nr 1f UWAGA! - Operat ewidencji gruntów i budynków dla terenu powiatu sanockiego jest prowadzony w relacyjnej bazie danych ORACLE funkcjonującej w systemie EWID 2007. Aplikacją obsługującą bazę danych ewidencji gruntów i budynków jest TurboEWID. Zamawiający oczekuje aby założona w dowolnym własnym (Wykonawcy) oprogramowaniu na podstawie danych z ewidencji gruntów i budynków wydanych w formie pliku SWDE baza, umożliwiła, po zwrotnym wydaniu raportu stanu tej bazy po modernizacji w postaci plików w formacie SWDE, bezstratną, prawidłową aktualizację źródłowej bazy danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonej przez Zamawiającego...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku należy przedłożyć b) Wykaz usług geodezyjnych (co najmniej 2 usługi o wartości min. 100.000,00 zł brutto) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - zawierający co najmniej 2 usługi w zakresie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków dla całego obrębu ewidencyjnego lub kilku obrębów - co najmniej 2 obiekty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku należy przedłożyć Wykaz osób i podmiotów (co najmniej 4 osoby), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby te (co najmniej 2 osoby) posiadają wymagane uprawnienia geodezyjne w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmiany postanowień umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca wyrazi na nie zgodę. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zostanie on naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sanoku 38-500 Sanok ul. Rynek 1 pok. nr 55 w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sanoku 38-500 Sanok ul. Rynek 1 biuro podawcze Starostwa Powiatowego pok. Nr 1 (parter budynku)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Bykowce, gmina Sanok, powiat Sanok..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot prac 1) wykonanie oględzin oraz niezbędnych geodezyjnych pomiarów terenowych budynków i konturów użytków gruntowych. 2) dostosowanie danych ewidencyjnych działek do standardu SWDE, ( w tym działek PGL) 3) uzupełnienie baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 4) nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów zgodnie z zasadami określonymi w zał. Nr 1 do rozporządzenia [3.2], 5) ustalenie właścicieli nieruchomości oraz władających, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt. 2 i § 11 ust. 1 rozporządzenia [3.2], w oparciu o wpisy w księgach wieczystych oraz dokumenty zgromadzone w ODGiK oraz gminie. 6) ustalenie w trybie § 12 ust. 2 rozporządzenia [3.2] osób i jednostek organizacyjnych, władających gruntami o nieustalonym stanie prawnym i przygotowanie dokumentów koniecznych do wydania decyzji przez Starostę. 7) uzupełnienie danych ewidencyjnych właścicieli nieruchomości oraz władających między innymi w oparciu o informacje zawarte w systemach PESEL i REGON, 8) wykonanie aktualizacji użytków gruntowych i klas gleboznawczych, 9) założenie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w układzie, 10) zaimplementowanie danych ewidencyjnych ( zintegrowana część opisowa i kartograficzna) do numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków w systemie TurboEwid v7.4 11) zapewnienie technicznych możliwości generowania (eksportu) danych ewidencyjnych w postaci pliku SWDE SWING 3.0 a także importu do bazy danych plików SWDE SWIG 3.0. *) SWDE - format wymiany danych ewidencyjnych, którego szczegółowy opis znajduje się na stronie internetowej GUGiK: http:// www.codgik.waw.pl ;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Markowce, gmina Sanok, powiat Sanok..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot prac 1) wykonanie oględzin oraz niezbędnych geodezyjnych pomiarów terenowych granic obrębu, granic działek, budynków i konturów użytków gruntowych. 2) dostosowanie danych ewidencyjnych działek do standardu SWDE, 3) uzupełnienie baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 4) nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów zgodnie z zasadami określonymi w zał. Nr 1 do rozporządzenia [3.2], 5) ustalenie właścicieli nieruchomości oraz władających, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt. 2 i § 11 ust. 1 rozporządzenia [3.2], w oparciu o wpisy w księgach wieczystych oraz dokumenty zgromadzone w ODGiK oraz gminie. 6) ustalenie w trybie § 12 ust. 2 rozporządzenia [3.2] osób i jednostek organizacyjnych, władających gruntami o nieustalonym stanie prawnym i przygotowanie dokumentów koniecznych do wydania decyzji przez Starostę. 7) uzupełnienie danych ewidencyjnych właścicieli nieruchomości oraz władających między innymi w oparciu o informacje zawarte w systemach PESEL i REGON, 8) wykonanie aktualizacji użytków gruntowych, 9) założenie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w układzie 2000, 10) zaimplementowanie danych ewidencyjnych ( zintegrowana część opisowa i kartograficzna) do numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków w systemie TurboEwid v7.4, 11) zapewnienie technicznych możliwości generowania (eksportu) danych ewidencyjnych w postaci pliku SWDE SWING 3.0 a także importu do bazy danych plików SWDE SWIG 3.0. *) SWDE - format wymiany danych ewidencyjnych, którego szczegółowy opis znajduje się na stronie internetowej GUGiK: http:// www.codgik.waw.pl ;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Pobiedno, gmina Bukowsko, powiat Sanok..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot pracy: założenie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w układzie 2000, modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie terenów rolnych, w zakresie terenów zabudowanych przyjąć operat z pomiaru terenów budowlanych KERG 4269-7309, opracowanie kartotek budynków, zaktualizowanie użytków na całym obrębie, przetworzenie w ramach zlecenia danych opisowych i kartograficznych do systemu TurboEWID, wyplotowanie mapy ewidencji gruntów budynków w dwóch egzemplarzach wyplotowanie zarysu pomiarowego w jednym egzemplarzu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Łupków, gmina Komańcza, powiat Sanok..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot prac 1) wykonanie oględzin oraz niezbędnych geodezyjnych pomiarów terenowych granic obrębu, granic działek, budynków i konturów użytków gruntowych. 2) dostosowanie danych ewidencyjnych działek do standardu SWDE, ( w tym działek PGL) 3) uzupełnienie baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 4) nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów zgodnie z zasadami określonymi w zał. Nr 1 do rozporządzenia [3.2], 5) ustalenie właścicieli nieruchomości oraz władających, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt. 2 i § 11 ust. 1 rozporządzenia [3.2], w oparciu o wpisy w księgach wieczystych oraz dokumenty zgromadzone w ODGiK oraz gminie. 6) ustalenie w trybie § 12 ust. 2 rozporządzenia [3.2] osób i jednostek organizacyjnych, władających gruntami o nieustalonym stanie prawnym i przygotowanie dokumentów koniecznych do wydania decyzji przez Starostę. 7) uzupełnienie danych ewidencyjnych właścicieli nieruchomości oraz władających między innymi w oparciu o informacje zawarte w systemach PESEL i REGON, 8) wykonanie aktualizacji użytków gruntowych i klas gleboznawczych, 9) założenie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w układzie 2000 10) zaimplementowanie danych ewidencyjnych ( zintegrowana część opisowa i kartograficzna) do numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków w systemie TurboEwid v7.4 11) zapewnienie technicznych możliwości generowania (eksportu) danych ewidencyjnych w postaci pliku SWDE SWING 3.0 a także importu do bazy danych plików SWDE SWIG 3.0. *) SWDE - format wymiany danych ewidencyjnych, którego szczegółowy opis znajduje się na stronie internetowej GUGiK: http:// www.codgik.waw.pl ;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Michowa, gmina Komańcza, powiat Sanok..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot prac 1) wykonanie oględzin oraz niezbędnych geodezyjnych pomiarów terenowych granic obrębu, granic działek, budynków i konturów użytków gruntowych. 2) dostosowanie danych ewidencyjnych działek do standardu SWDE, ( w tym działek PGL) 3) uzupełnienie baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 4) nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów zgodnie z zasadami określonymi w zał. Nr 1 do rozporządzenia [3.2], 5) ustalenie właścicieli nieruchomości oraz władających, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt. 2 i § 11 ust. 1 rozporządzenia [3.2], w oparciu o wpisy w księgach wieczystych oraz dokumenty zgromadzone w ODGiK oraz gminie. 6) ustalenie w trybie § 12 ust. 2 rozporządzenia [3.2] osób i jednostek organizacyjnych, władających gruntami o nieustalonym stanie prawnym i przygotowanie dokumentów koniecznych do wydania decyzji przez Starostę. 7) uzupełnienie danych ewidencyjnych właścicieli nieruchomości oraz władających między innymi w oparciu o informacje zawarte w systemach PESEL i REGON, 8) wykonanie aktualizacji użytków gruntowych i klas gleboznawczych, 9) założenie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w układzie 2000 10) zaimplementowanie danych ewidencyjnych ( zintegrowana część opisowa i kartograficzna) do numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków w systemie TurboEwid v7.4 11) zapewnienie technicznych możliwości generowania (eksportu) danych ewidencyjnych w postaci pliku SWDE SWING 3.0 a także importu do bazy danych plików SWDE SWIG 3.0. *) SWDE - format wymiany danych ewidencyjnych, którego szczegółowy opis znajduje się na stronie internetowej GUGiK: http:// www.codgik.waw.pl ;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Jaćmierz, gmina Zarszyn, powiat Sanok..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot prac 1) wykonanie oględzin oraz niezbędnych geodezyjnych pomiarów terenowych budynków i konturów użytków gruntowych. 2) dostosowanie danych ewidencyjnych działek do standardu SWDE, ( w tym działek PGL) 3) uzupełnienie baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 4) nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów zgodnie z zasadami określonymi w zał. Nr 1 do rozporządzenia [3.2], 5) ustalenie właścicieli nieruchomości oraz władających, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt. 2 i § 11 ust. 1 rozporządzenia [3.2], w oparciu o wpisy w księgach wieczystych oraz dokumenty zgromadzone w ODGiK oraz gminie. 6) ustalenie w trybie § 12 ust. 2 rozporządzenia [3.2] osób i jednostek organizacyjnych, władających gruntami o nieustalonym stanie prawnym i przygotowanie dokumentów koniecznych do wydania decyzji przez Starostę. 7) uzupełnienie danych ewidencyjnych właścicieli nieruchomości oraz władających między innymi w oparciu o informacje zawarte w systemach PESEL i REGON, 8) wykonanie aktualizacji użytków gruntowych i klas gleboznawczych, 9) założenie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w układzie 2000 10) zaimplementowanie danych ewidencyjnych ( zintegrowana część opisowa i kartograficzna) do numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków w systemie TurboEwid v7.4 11) zapewnienie technicznych możliwości generowania (eksportu) danych ewidencyjnych w postaci pliku SWDE SWING 3.0 a także importu do bazy danych plików SWDE SWIG 3.0. *) SWDE - format wymiany danych ewidencyjnych, którego szczegółowy opis znajduje się na stronie internetowej GUGiK: http:// www.codgik.waw.pl ;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.