Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Ełk: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych i szewnych
Numer ogłoszenia: 215191 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6209553, fax 087 6209576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych i szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 23 pakiety
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 23.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.W rozbiciu na pakiety wadium wynosi: Pakiet 1 - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięcset złotych 00/100) Pakiet 2 - 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) Pakiet 3 - 250 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 4 - 400 zł ( słownie: czterysta złotych 00/100) Pakiet 5 - 15 zł ( słownie: piętnaście złotych 00/100) Pakiet 6 - 30 zł ( słownie: trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 7 - 80 zł ( słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 8 - 700 zł ( słownie: siedemset złotych 00/100) Pakiet 9 - 20 zł ( słownie: dwadzieścia złotych 00/100) Pakiet 10 - 60 zł ( słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 11- 150 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 12 - 30 zł ( słownie: trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 13 - 600 zł ( słownie: sześćset złotych 00/100) Pakiet 14 - 150 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 15 - 450 zł ( słownie: cczterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 16 - 900 zł ( słownie: dziewięćset złotych 00/100) Pakiet 17 - 350 zł ( słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100 Pakiet 18 - 300 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100) Pakiet 19 - 80 zł ( słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 20 - 30 zł ( słownie: trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 21 - 300 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100) Pakiet 22 - 10 zł ( słownie: dziesięć złotych 00/100) Pakiet 23 - 2 zł ( słownie: dwa złote 00/100) 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74203000451110000001038710 do terminu składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Pstępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 5)Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (min.1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24 19-300 Ełk pok. 506.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24 19-300 Ełk pok. 504 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - szew pleciony, syntetyczny, wchłanialny, powlekany I CPV 33141121-4 12 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET II - szew pleciony, syntetyczny, wchłanialny, powlekany II CPV 33141121-4 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET III -szew niewchłanialny, syntetyczny ( skórny ) poliamidowy I CPV 33141121-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET IV -szew niewchłanialny, syntetyczny ( skórny ) poliamidowy II CPV 33141121-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET V -szew niewchłanialny, syntetyczny ( skórny ) poliamidowy III CPV 33141121-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VI -szew pleciony syntetyczny, niewchłanialny, powlekany, poliester CPV 33141121-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VII -szew pleciony jedwabny, niewchłanialny, powlekany. CPV 33141121-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VIII - szew monofilamentowy CPV 33141121-4 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET IX -szew niewchłanialny, polipropylen CPV 33141121-4 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET X - szew niewchłanialny, syntetyczny, polipropylen CPV 33141121-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XI - drut stalowy, nierdzewny, antyewentracyjny CPV 33141121-4 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XII - klamry chirurgiczne CPV 33141121-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XIII - siatki chirurgiczne CPV33141121-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XIV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XIV - Hemostatyki CPV 33141127-6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet XV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XV - Chirurgiczna błona dwustronna CPV 33141110 - 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet XVI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XVI - Opatrunki CPV 33141110 - 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet XVII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XVIII - Gipsy szybkowiążące CPV 33141110 - 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet XIX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XIX - Opatrunki hydrokoloidowe CPV 33141110 - 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET XX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XX - Opatrunki przezroczyste, jałowe CPV 33141110 - 4 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET XXI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XXI - Plastry CPV 33141112 - 8 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet XXII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XXII - Opatrunki typu Bactigrasy CPV 33141110 - 4 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET XXIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XXIII - Opatrunki alginianowe CPV 33141110 - 4 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- ,,Zakup pomocniczego sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- ,,Zakup sprzętu medycznego do zabiegów ginekologicznych na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- ,,Zakup diagnostycznego sprzętu medycznego na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Modernizacja 4 sal lekcyjnych oraz adaptacja pomieszczenia gospodarczego na WC dla uczniów ZS2 w Ełku
- Budowa placu zabaw dla dzieci w wieku do lat trzech przy Miejskim Żłobku nr 1 w Ełku
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa drogi gminnej na odcinku Nowa Wieś Ełcka - Śniepie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych oraz pieluchomajtek
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych
- Dostawa staplerów i akcesoriów do zabiegów kolorektalnych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych i drobnego sprzętu medycznego.
- Sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych, materiałów opatrunkowych i medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.