eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Poznań: dostawa produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 21611 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów leczniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa produktów leczniczych Pakiet nr 1 ANTYBIOTYKI - 1 pozycja Pakiet nr 2 LEKI IMPORTU DOCELOWEGO - 12 pozycji Pakiet nr 3 Kontrasty radiologiczne do badań rezonansem magnetycznym - 1 pozycja Pakiet nr 4 Kontrasty radiologiczne do badań rezonansem magnetycznym możliwe do stosowania u dzieci od momentu urodzenia - 1 pozycja Pakiet nr 5 LEKI RÓŻNE - 9 pozycji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.68.00 - Nośniki kontrastu rentgenowskiego 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 33.69.12.00 - Środki przeciwko robakom 33.62.22.00 - Środki przeciw nadciśnieniu 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego 33.63.00.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia-nie spełnia na druku ZP-17..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. b) Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2001, Nr 126, poz. 1381 z późn. zm.) 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia-nie spełnia na druku ZP-17. 3) Pełna charakterystyka produktu leczniczego, które umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Dodatku nr 1 do siwz. (dotyczy Pakietu nr 3 i 4) 4) Dla produktów leczniczych Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o posiadaniu wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wystawionego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (art. 7 w związku z art 28 Prawa farmaceutycznego z dnia 6 września 2001r. (Dz.U. Nr 126, poz. 1381 z późn. zm.)) lub oświadczenie o posiadaniu decyzji Komisji Wspólnot Europejskich dopuszczającej do wprowadzenia na rynek leku (Rozporządzenie Rady (EWG) na 2309/93.) Zamawiający dopuszcza zastosowanie procedury importu docelowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 kwietnia 2005 roku w sprawie sprowadzenia z zagranicy produktów leczniczych nieposiadających pozwolenia na dopuszczenie do obrotu, niezbędnych dla ratowania życia lub zdrowia pacjenta (Dz. U. 05. Nr 70, poz. 636). (dotyczy Pakietu nr 2) Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia-nie spełnia na druku ZP-17. Informacje dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego wejście O pokój 5a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego wejście C kancelaria ogólna szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 ANTYBIOTYKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ceftazydym 2 g - 800 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 LEKI IMPORTU DOCELOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Alkohol koncentrat 95% 20ml/10amp 2 op. 2 Catapresan 0,15 mg 1 ml /5amp 12 op. 3 Cesol(Prazikwantel) tab 150 mg x 6 tab 8 op. 4 Dibenzyran 5mg x 100 tabl 2 op. 5 Edrophonium h/chl x1 amp 30 6 Favistan 40mg/lml x 1 amp 300 7 Glucantime amp. 5 ml x 5 amp 24 op. 8 Gonadoliberyna 0,1 mg/ml x 1 amp 40 op. 9 Methylenblau l%amp 1 ml.x 1 amp 100 10 Pentagastrine 500 mg/2 ml x 5 amp 8 op. 11 Persantin 10mg 2ml /10 amp 100 op. 12 Protireline (TRH) amp. 0,2 mg/ml x 5 amp 4 op. 13 Regitine amp. l0mg/lml x 5 amp 20 op. 14 Sulfadiazin tabl.500mg xl00 tabl 40 op. 15 Synacthen 0,25mg/lml x1 amp 50 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.12.00-2, 33.64.20.00-2, 33.62.22.00-8, 33.66.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Kontrasty radiologiczne do badań rezonansem magnetycznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1500 fiolek a 10 ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.68.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Kontrasty radiologiczne do badań rezonansem magnetycznym możliwe do stosowania u dzieci od momentu urodzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 500 fiolek 20 ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.68.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 LEKI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 DOXYCYKLINA INJ.DOŻ. 20mg/ml 5 ml 1 fiol. 6000 op. 2 HYDROXIZIN SYROP 100 ML 1 OP 100 op. 3 NIMOTOP tab. X l00szt/op 40 op. 4 CIGNOLIN SUBST. 1 g 50 op. 5 SZCZEPIONKA TĘŻC.ADSORB .T 0,5ml x 1 amp 50 op. 6 TUBERKULINA X 10 amp 5 op. 7 PEFLACIN 400 MG/5 ML 20 op. 8 UBRETID 5 mg x 20 tab 20 op. 9 VRATIZOLIN 3% 3 g krem 120 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.16.00-4, 33.66.10.00-1, 33.63.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.