Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-23
Piła: Wykonanie robót drogowych II
Numer ogłoszenia: 217540 - 2012; data zamieszczenia: 23.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpiotalpila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Pile według załączonej dokumentacji projektowej. 2. Inwestorem przedsięwzięcia jest Szpital Specjalistyczny w Pile ul. Rydygiera 1. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został: a) w dokumentacji branży architektonicznej - która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, b) w dokumentacji branży drogowej - która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, c) w dokumentacji branży elektrycznej - która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, d) w dokumentacji branży sanitarnej - która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, e) w kosztorysach który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja techniczną przedstawiona przez Zamawiającego. Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ ma charakter pomocniczy i ma ułatwić Wykonawcom obliczenie ceny oferty. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy wynagrodzenia ryczałtowego. To na Wykonawcy spoczywa ryzyko prawidłowego określenia wysokości swojego wynagrodzenia za wykonanie wszystkich niezbędnych prac wynikających z udostępnionej mu dokumentacji technicznej i projektowej. Załączony do oferty kosztorys ma charakter poglądowy, Zamawiający nie będzie go poprawiał oraz nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w formie pisanej oraz elektronicznej - po 2 egzemplarze każdej wraz z aprobatami technicznymi, atestami i deklaracjami zgodności dla poszczególnych wbudowanych materiałów budowlanych. 6. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszty wywozu urobku, wycinki drzew oraz utylizacji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kartę przekazania odpadów. 7. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w równych 12 miesięcznych ratach w terminie 30 dni od daty wymagalności poszczególnej raty. Rata miesięczna nie może przekroczyć 1/12 (jednej dwunastej) wartości brutto umowy. 8. Zamawiający informuje, że w dniu 02.07.2012 r o godzinie 11:00 organizuje zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych pytań dotyczących treści warunków zamówienia obejmujące wizytę rekonesansową na terenie obiektu. Zamawiający informuje, że roboty muszą zostać przeprowadzone na czynnym obiekcie z wyłączeniem jego poszczególnych stref w celu wykonania opisanych w dokumentach robót budowlanych. Ewentualne koszty prawidłowej organizacji robót na czynnym parkingu, każdy a Wykonawców zobowiązany jest oszacować indywidualnie. W związku z powyższym Zamawiający organizuje wizję lokalną wyznaczoną na dzień 02.07.2012r. Zbiórka uczestników w sali konferencyjnej pokój nr D 036 Obecność na zebraniu jest warunkiem złożenia oferty. W sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z p. Zbigniewem Dziekanem w Dziale Organizacji Zamówienia Publiczne - tel. 67 210-62-07 we wszystkie dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00 Zamawiający informuje, iż uzna odbycie wizji lokalnej wszystkim Wykonawcom, którzy w ramach pierwszego przetargu na Wykonanie robót drogowych ogłoszonego w dniu 06.06.2012r odbyli obowiązkową wizję lokalną w dniu 15.06.2012r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 9 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 9 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć). Jednocześnie do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty w zakresie obiektów budowlanych o charakterze parkingu lub drogi wewnętrznej o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 9 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część). Jednocześnie do oferty należy dołączyć: a)wykaz sprzętu wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami - na podstawie załącznika nr 7 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 9 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część). Jednocześnie do oferty należy dołączyć: a) wykaz osób które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia - na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 8. Wykaz winien zawierać rodzaj i numer uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5, poz. 42 ze zmianami)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 9 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 6 - przedmiar robót 3. Wypełniony załącznik nr 7 - wykaz sprzętu 4. Wypełniony załącznik nr 8 - wykaz osób 5. Wypełniony załącznik nr 9 - oświadczenie z art. 22 u pzp 6. Wypełniony załącznik nr 10 - oświadczenie z art. 24 u pzp 7. Zaświadczenie o odbyciu wizji lokalnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: 1)wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z potrzeb dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków; 3)działaniem sił wyższych w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; 4)nieterminowym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wprowadzeniu przez Zamawiającego Wykonawcy na teren robót; 5)wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 6)opóźnieniem związanym z uzyskaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile, im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Budowa drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Nad Gwdą
- Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła - zadanie 1 i 2
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja dróg osiedlowych
- Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni gruntowych za pomocą destruktu stabilizowanego mechanicznie
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
- "Budowa parku miejskiego przy ul. Świdnickiej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórnicznych obszarów na zielone obszary transformacji miejskiej"
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.