eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa gadżetów reklamowych i materiałów promocyjnych na potrzeby VII Międzynarodowego Festiwalu CHOPIN I JEGO EUROPA i innych przedsięwzięć

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-26

Warszawa: Dostawa gadżetów reklamowych i materiałów promocyjnych na potrzeby VII Międzynarodowego Festiwalu CHOPIN I JEGO EUROPA i innych przedsięwzięć
Numer ogłoszenia: 217692 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.nifc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów reklamowych i materiałów promocyjnych na potrzeby VII Międzynarodowego Festiwalu CHOPIN I JEGO EUROPA i innych przedsięwzięć.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gadżetów reklamowych i materiałów promocyjnych - koszulek, toreb, smyczy, naklejek i innych materiałów promocyjnych w związku z organizacją VII Międzynarodowego Festiwalu CHOPIN I JEGO EUROPA oraz innych imprez artystycznych i naukowych, z wykonanymi na gotowych standardowych lub własnych wykonawcy wyrobach nadrukami i innymi formami promocji imprezy i zamawiającego, według wzorów ustalonych przez zamawiającego. Wyroby te będą użyte w czasie Festiwalu i innych imprez.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych - maksymalnie do 20% wartości dostawy przewidzianej w zamówieniu podstawowym - wskazane w opisie przedmiotu zamówienia gadżety lub inne materiały promocyjne

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda przedłożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wówczas wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą odpowiednich dokumentów, np. koncesji, zezwolenia lub licencji. Ocena będzie dokonywana w systemie 1 lub 0 (posiada - nie posiada uprawnień)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, t.j. wykonanie, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanie dostaw lub dostaw i usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga wykazania wykonania/wykonywania w tym okresie co najmniej dwóch zamówień (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla niniejszego zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto dla przynajmniej jednego takiego zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Wykazu dostaw - zgodnie z wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ - zawierającym: dane podmiotu realizującego zamówienie, a jeśli jest to podmiot realizujący zamówienie inny niż składający ofertę - w związku z art. 26 ust. 2 pkt b ustawy Prawo zamówień publicznych - dane tego podmiotu realizującego, ponadto pełne dane teleadresowe podmiotu zlecającego wykonanie wykazywanego zamówienia, z podaniem okresu/dat wykonania/wykonywania wykazywanego zamówienia, jego wartości brutto, przedmiotu zamówienia, potwierdzonych załączonymi do wykazu usług dokumentami (np. referencje) stwierdzającymi, że te wymienione w Wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - w tym celu Wykonawca powinien załączyć wykonane przez niego próbki gadżetów i materiałów reklamowych o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze, t.j. wzory przynajmniej następujących przedmiotów: T-shirt z nadrukiem, smycze z nadrukiem, identyfikatory imienne, torby materiałowe (na zakupy), torby papierowe na materiały A-4, ołówki drewniane z nadrukiem. Ocena poziomu wykonania zaprezentowanych próbek gadżetów i materiałów reklamowych dokonana zostanie przez eksperta, na zasadzie: spełnia/nie spełnia wymagań, zapisanych w SIWZ zgodnie z wymogami wynikającymi z art. 22 o spełnianiu warunków uprawniających do ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocenie poddane zostaną następujące elementy: - Gadżety reklamowe (smycze pojedyncze, ołówki, T-shirty, torby materiałowe, identyfikatory) - jakość wykonania t.j. staranność wykonania produktu, czytelność nadruku, trwałość nadruku; - Materiały reklamowe (torby papierowe z nadrukiem, inne materiały drukowane o charakterze podobnym jak przedmiot zamówienia) - czystość i ostrość rastra i kolorów, równomierność zadruku, dokładność spasowania matryc poszczególnych kolorów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli konieczność dokonania takich zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i interesu publicznego realizowanego w ramach postępowania oraz nie naruszą treści oferty. Zmiany te, za zgodą stron umowy, mogą wynikać z niemożności dotrzymania terminów wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od stron umowy lub z niezależnych od Zamawiającego opóźnień w przygotowaniu materiałów lub wzorów do wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.nifc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, 00-355 Warszawa, ul. Tamka 45, piętro V, pokój 5.7. Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, 00-355 Warszawa, ul. Tamka 45, piętro II - Kancelaria, wejście na parterze od ul. Tamka 43 przez portiernię.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.