eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-12

Radziejów: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 218255 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. W przetargu dopuszcza się składanie ofert częściowych na zadania: 1.Strzykawki i igły; 2.Kaniule; 3.Cewniki urologiczne; 4.Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych i z drzewa oskrzelowego;5.Rurki intubacyjne; 6.Dren;7.Maski anestetyczne z dmuchanym kołnierzem; 8.Czepki i maski operacyjne;9.Ostrza wymienne do skalpeli; 10.Zgłębnik żołądkowy; 11.Zestaw do kaniulacji dużych naczyń;12. Igły specjalistyczne; 13 Worki do sztucznej wentylacji; 14.Worki do moczu; 15. Maski do tlenu;16.Elektrody samoprzylepne; 17.Przyrządy do przetaczania krwi i płynów; 18.Filtry;19.Osprzęt do pomp infuzyjnych 20.Kraniki, korki; 21.Zestaw dożywienia pozajelitowego; 22.Naczynia jednorazowe; 23.Tampony; 24.Pampersy; 25.Rurki intubacyjne Parkera; 26.Opatrunki; 27.Maski krtaniowe; 28.Prowadnice; 29.Wzierniki ginekologiczne; 30.Pozostały sprzęt medyczny jednorazowego użytku rozpatrywany na pozycje asortymentowe; 31.Sprzęt Laboratoryjny; 32.Taśmy i testy do sterylizacji; 33. Rękawy i papier krepowany do sterylizacji; 34.Papier, żel do EKG i USG..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. /w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. są w stanie zapewnić sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia w czasie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania. /w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim zapleczem personalnym - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania. /w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania. /w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania. Powyższe dokumenty, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu bez zwłoki z chwilą wybrania jego oferty za najkorzystniejszą nie później jednak jak w dniu podpisania umowy. Do oferty Wykonawca załącza oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i stosowania i posiada stosowne w tym zakresie dokumenty- wg. własnego wzoru.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: 1 zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian; 2 zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; 3 uzasadnionych zmian wprowadzonych przez producentów, na podstawie dokumentu wystawionego przez producenta ( oświadczenie, cennik lub faktura); 4 zmiany kursu walut powyżej 10 % w przypadku sprzętu importowanego zgodnie z tabelą NBP. 4.5 szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji sprzętu, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników sprzętu objętych umową. Ewentualne zamiany cen w tym zakresie mogą odbywać się na zasadach określonych w punkcie 4.3 , po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracji i Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-102 (pierwsze piętro budynek administracji)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 12:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów lokal nr 2-100 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki i igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 składające się z 18 pozycji asortymentowych i ilościach określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 składające się z 9 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki urologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 składające się z 26 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych i z drzewa oskrzelowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 składające się z 10 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 składające się z 43 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dren.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 6 składające się z 26 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Maski anestetyczne z dmuchanym kołnierzem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 7 składające się z 5 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Czepki i maski operacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 8 składające się z 5 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ostrza wymienne do skalpeli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 9 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zgłębnik żołądkowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 10 składające się z 8 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw do kaniulacji dużych naczyń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 11 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Igły specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 12 składające się z 2 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Worki do sztucznej wentylacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 13 składające się z 7 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Worki do moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 14 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Maski do tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 15 składające się z 5 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Elektrody samoprzylepne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 16 składające się z 2 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przyrządy do przetaczania krwi i płynów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 składające się z 26 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 18 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Osprzęt do pomp infuzyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 19 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kraniki , korki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 20 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zestaw do żywienia pozajelitowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 21 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Naczynia jednorazowe (kaczki, baseny)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 22 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Tampony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 23 składające się z 10 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pampersy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 24 składające się z 2 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Rurki intubacyjne Parkera..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 25 składające się z 6 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 26 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Maski krtaniowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 27 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Prowadnice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 28 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 29 składające się z 2 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pozostały sprzęt medyczny jednorazowego użytku rozpatrywany na pozycje asortymentowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 30 składające się z 52 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 31 składające się z 35 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Taśmy i testy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 32 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Rękawy i papier krepowany do sterylizacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 33 składające się z 10 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Papier do aparatów EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 34 składające się z 8 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.