Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-11-14
Poznañ: zakup b³on radiologicznych (mamograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywo³ywarek laserowych) oraz utrwalaczy i wywo³ywaczy
Numer og³oszenia: 220800 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pañskiego Akademii Medycznej, ul. D³uga 1/2, 61-848 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sk1.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: zakup b³on radiologicznych (mamograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywo³ywarek laserowych) oraz utrwalaczy i wywo³ywaczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: zakup b³on radiologicznych (mamograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywo³ywarek laserowych) oraz utrwalaczy i wywo³ywaczy
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.00.00 - Klisza radiologiczna Kod CPV wg s³ownika 2008: 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna Oryginalny kod CPV: 24.64.12.10 - Wywo³ywacze fotograficzne Kod CPV wg s³ownika 2008: 24.93.12.10 - Wywo³ywacze fotograficzne Oryginalny kod CPV: 24.64.12.20 - Utrwalacze fotograficzne Kod CPV wg s³ownika 2008: 24.93.12.20 - Utrwalacze fotograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: o udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy potwierdz± spe³nienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. Wykonawcy do³±cz± do oferty zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa RM w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moze ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawców oraz form w jakich te dokumety mog± byæ sk³adane
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wype³niony formularz oferty: z cen± i terminem dostawy, oraz dane ogólne dotycz±ce wykonawcy tj. pe³na nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.Z³o¿± o¶wiadczenie zgodne z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ;nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania z powodów okre¶lonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówieñ publicznych,spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówieñ publicznych,pozostaj± zwi±zani ofert± przez okres 30 dni ( licz±c od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert ). Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom lub us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie (min. 1)- zgodnie z za³±cznikiem nr 4. Wa¿ny dokument dopuszczaj±cy dany przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowi±zuj±cym prawem ( np. CE lub zg³oszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklaracjê zgodno¶ci). Dokument musi byæ w jêzyku polskim lub przet³umaczony na jêzyk polski o czym mowa w SIWZ czê¶æ V pkt. 4, nie dotyczy nazwy w³asnej przedmiotu zamówienia, której nie mo¿na przet³umaczyæ). W przypadku, gdy Wykonawcy bêd± ubiegaæ siê wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pe³nomocnictwo do³±czyæ do oferty. Zamawiaj±cy na podstawie art. 36 ust. 4 ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, a tak¿e podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument do³±czyæ do oferty przetargowej). Wykonawca za³±czy do oferty wype³niony za³±cznik nr 1 zgodnie z wymogami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pañskiego UM w Poznaniu ul. D³uga 1/2, 61-848 Poznañ (zmian nazwy szpitala zg³oszona do UZP w dniu 25.06.2007), Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pokój 603.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pañskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. D³uga 1/2; 61-848 Poznañ, Dzia³ Zamówieñ Publicznych , pokój 603.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: zakup b³on radiologicznych (mammograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywo³ywarek laserowych) oraz utrwalaczy i wywo³ywaczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: b³ony mammograficzne - pakiet sk³ada siê z 2 pozycji.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 25.31.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: zakup b³on radiologicznych (mammograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywo³ywarek laserowych) oraz wywo³ywaczy i utrwalaczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: b³ony ogólnodiagnostyczne, wywo³ywacz maszynowy, utrwalacz - pakiet sk³ada siê z 11 pozycji.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 25.31.00.00-7, 24.64.12.10-4, 24.64.12.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: zakup b³on radiologicznych (mammograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywo³ywarek laserowych) oraz wywo³ywaczy i utrwalaczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: b³ony do wywo³ywarki laserowej - pakiet sk³ada siê z 2 pozycji.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.31.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmuj±ce zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów zewnêtrznych w budynku Urzêdu Skarbowego w Pile, przy ul. Kossaka 106 (wej¶cie B)
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarz±dzania zieleni± wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcê pracami pielêgnacyjnymi.
- Przeprowadzenie kursów podnosz±cych kompetencje z zakresu tworzenia anga¿uj±cych kursów e learningowych oraz dostêpnych materia³ów dydaktycznych i wideo dla nauczycieli akademickich ...
- Sukcesywna dostawa produktów sypkich
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Us³uga najmu, monta¿u i demonta¿u scenotechniki na potrzeby wydarzeñ kulturalnych Estrady Poznañskiej
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.