eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówREMONT SALI KONCERTOWEJ W PAŃSTWOWEJ SZKOLE MUZYCZNEJ I i II STOPNIA W CHORZOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-08

Chorzów: REMONT SALI KONCERTOWEJ W PAŃSTWOWEJ SZKOLE MUZYCZNEJ I i II STOPNIA W CHORZOWIE
Numer ogłoszenia: 220952 - 2013; data zamieszczenia: 08.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150454 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 43, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 249 00 54, faks 32 241 03 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SALI KONCERTOWEJ W PAŃSTWOWEJ SZKOLE MUZYCZNEJ I i II STOPNIA W CHORZOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych, związanych z remontem sali koncertowej umiejscowionej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie. Prace będą prowadzone na obiekcie, który znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i z tego tytułu podlega nadzorowi przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i są wynikiem realizacji zaleceń pokontrolnych komendanta Państwowej Straży Pożarnej w Chorzowie określonych decyzją nr 3/8/2010. 2. Na całe przedsięwzięcie składają się dwa etapy remontu, które będą realizowane w latach 2013 - 2014. W 2013 roku będzie realizowany I etap, w 2014 - ostatni II etap. 3. Prace obejmą: a. Wykonanie robót ogólnobudowlanych - w tym: wymianę okładzin na widowni (górna i dolna) oraz na scenie, wymianę sufitu podwieszanego nad sceną, wymianę podestu sceny, remont istniejącego parkietu (cyklinowanie i malowanie), remont okiennic, wymianę parapetów drewnianych, wymianę drzwi na drzwi dźwiękochłonne, b. Wykonanie robót instalacyjnych - w tym: wymianę instalacji centralnego ogrzewania (orurowanie, grzejniki), wymianę elementów instalacji wentylacji mechanicznej (wentylatory dachowe wyciągowe), wymianę instalacji elektrycznej (oprzewodowanie, rozdzielnice, oprawy oświetleniowe, gniazda i łączniki). c. Próby i sprawdzenia oraz pomiary. Zakres rzeczowy nie obejmuje wymiany foteli - nie należy ich uwzględniać w wycenach, mimo zapisów w dokumentacji projektowej. Po każdym z etapów budynek musi spełniać warunki do jego bezpiecznej eksploatacji i prowadzenia statutowej działalności przez Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy zamówienia leżą również koszty związane z wytyczeniem robót w terenie, inwentaryzacją powykonawczą zadania. Gruz z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 4. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa opracowana prze jednostkę projektową - VISART W. Fedorów A. Hepek Spółka Jawna, na która składają się: a. Projekty budowlano - wykonawcze - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Chorzów, ul. Henryka Dąbrowskiego 43. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia: od 01.07.2013 roku do dnia 25.08.2014 roku, z zastrzeżeniem etapowości prowadzenia robót, co jest uzależnione od możliwości udostępnienia obiektu przez Zamawiającego oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych, tj:. a. w 2013 roku - okres prowadzenia prac: od 01.07.2013 roku do dnia 24.08.2013 roku, b. w 2014 roku - okres prowadzenia prac: od 01.07.2014 roku do dnia 25.08.2014 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia prac również w okresie roku szkolnego (szczególnie w czasie ferii zimowych 2014 roku). Prace mogą być prowadzone po uprzednim obustronnym ustaleniu ich przebiegu i zakresu. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których nie możliwe jest przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Dotyczy to w szczególności całościowego zakończenia prac, co jest równoznaczne z zakończeniem realizacji całości przedsięwzięcia i rozpoczęciem użytkowania tej części obiektu. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 10. Zamawiający informuje, że w 2013 roku dysponuje środkami finansowymi (jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia) w wysokości 307.000,00 zł. Jednocześnie Zamawiający nie zakazuje Wykonawcy realizacji w 2013 roku prac o większym zakresie niż wysokość posiadanych przez niego w 2013 roku środków finansowych (w zakresie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym), nie mniej Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje prawo do dochodzenia należności lub odszkodowania od Zamawiającego w bieżącym roku. Płatności z tego tytułu nastąpią w 2014 roku do wysokości posiadanych przez Zamawiającego w danym momencie środków planie finansowym. Wykonawca składając ofertę podejmuje decyzję o zakresie realizacji w każdym z lat obowiązywania umowy. Decyzję w tym zakresie na etapie składania oferty, Wykonawca przekazuje w harmonogramie rzeczowo - finansowym. Jeżeli wykonawca zamierza realizować prace (na zasadzie określonej powyżej) o wartości przewyższającej kwotę 307.000,00 zł, winien wyartykułować to w harmonogramie. 11. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 12. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na miesiąc kalendarzowy do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 13. Główny kody CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. Dodatkowe kody CPV: - 45.45.30.00-7 - Roboty budowlane - remontowe i renowacyjne, - 45.33.11.00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, - 45.33.12.10-1 - Instalowanie wentylacji, - 45.31.00.00-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm, preprezentowane przez lidera Zakład Budowlany KADET Feruga, Taranek, Wasiewicz Spółka Jawna, ul. Składowa 30B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 452552,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324707,67

  • Oferta z najniższą ceną: 324707,67 / Oferta z najwyższą ceną: 324707,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.