eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywne dostawy jednorazowych elektrod do histeroskopii i resektoskopii, szwów anatomicznych oraz jednorazowych narzędzi do zamykania i uszczelniania naczyń krwionośnych i limfatycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Gdynia: Sukcesywne dostawy jednorazowych elektrod do histeroskopii i resektoskopii, szwów anatomicznych oraz jednorazowych narzędzi do zamykania i uszczelniania naczyń krwionośnych i limfatycznych
Numer ogłoszenia: 222057 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy jednorazowych elektrod do histeroskopii i resektoskopii, szwów anatomicznych oraz jednorazowych narzędzi do zamykania i uszczelniania naczyń krwionośnych i limfatycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są na sukcesywne dostawy jednorazowych elektrod do histeroskopii i resektoskopii, szwów anatomicznych oraz jednorazowych narzędzi do zamykania i uszczelniania naczyń krwionośnych i limfatycznych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych i ocennych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. 3. Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę do siedziby Zamawiającego, Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1.4. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    wykonawcy składają wraz z ofertą próbki wyrobów w zakresie pakietu 1 - poz. 1 i 2 - po 1 szt

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy; 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11, 81 - 348 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11, 81 - 348 Gdynia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednorazowe elektrody bipolarne do histeroskopii operacyjnej i resektoskopii kompatybilne z bipolarnym generatorem typu Versapoint lub równoważne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Elektrody do histeroskopii operacyjnej, bipolarne, sterylne, jednorazowego użytku rozmiar 5 Fr, długość elektrod 360 mm, oznaczone kolorami w zależności od rodzaju elektrody, pracujące w roztworze soli fizjologicznej 0,9%. - rodzaj elektrody do wyboru Zamawiającego- 5 szt. 2)Elektrody resektoskopowe, bipolarne, sterylne, jednorazowego użytku, kompatybilne z resektoskopem 27 Fr, pracujące w roztworze soli fizjologicznej 0,9%, oznaczone kolorami w celu identyfikacji rodzaju elektrody, o różnym rozmiarze (rodzaj i rozmiar elektrody do wyboru Zamawiającego - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednorazowe ładunki liniowe (szwy automatyczne do zabiegów operacyjnych w chirurgii ogólnej) kompatybilne z rękojeścią staplera wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Ładunek liniowy typu TA Premium, jednorazowego użytku, sterylny, do staplera liniowego wielorazowego użytku, długość zespolenia 55 mm, wysokość zszywek przed zamknięciem 3,5 mm - 36 szt., 2)Ładunek liniowy typu TA Premium (lub równoważny), jednorazowego użytku, sterylny, do staplera liniowego wielorazowego użytku, długość zespolenia 55 mm, wysokość zszywek przed zamknięciem 4,8 mm - 48, 3)Ładunek liniowy typu TA Premium (lub równoważny), jednorazowego użytku, sterylny, do staplera liniowego wielorazowego użytku, długość zespolenia 90 mm, wysokość zszywek przed zamknięciem 4,8 mm - 42, 4)Ładunek liniowy typu GIA Premium (lub równoważny), jednorazowego użytku, sterylny, do staplera liniowego wielorazowego użytku, długość zespolenia 50 mm, wysokość zszywek przed zamknięciem 3,85 mm - 30, 5)Ładunek liniowy typu GIA Premium (lub równoważny), jednorazowego użytku, sterylny, do staplera liniowego wielorazowego użytku, długość zespolenia 90 mm, wysokość zszywek przed zamknięciem 3,85 mm - 30, 6)Stapler okrężny z łamaną główką i automatycznie regulowaną strefą docisku o rozmiarze w zakresie od 21 do 33 mm, wysokość zszywek w zakresie 3,5 mm - 4.8 mm, sterylny, jednorazowego użytku - 48 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jednorazowe narzędzie do zamykania, uszczelniania i rozdzielania naczyń kwionośnych i limfatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Narzędzie służące do zamykania, uszczelniania i rozdzielania naczyń krwionośnych i limfatycznych oraz pęczków tkankowych z ręczną lub nożną aktywacją, z wbudowanym nożem i przewodem kompatybilne z generatorem typu Ligasure średnica 10 mm, długość 20 cm, sterylne, jednorazowego użytku - 35 szt., 2)Narzędzie jednorazowego użytku, sterylne do uszczelniania i rozdzielania naczyń oraz pęczków tkankowych w systemie zamykania naczyń do 7 mm włącznie, długość 18 cm, trzon obracany o 180 stopni, szczęki zakrzywione pod kątem 14 stopni, narzędzie uruchamiane ręcznie lub za pomocą włącznika nożnego, narzędzie z wbudowanym nożem i przewodem, kompatybilne z generatorem typu Ligasure lub równoważne - 35 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednorazowe nożyczki do cięcia i koagulacji oraz zamykania naczyń do 7 mm włącznie kompatybilne z urządzeniem do cięcia, hemostazy i termofuzji tkanek jednocześnie integrujące energię bipolarną i ultradźwiekową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyczki jednorazowego użytku, sterylne o długości roboczej 20 cm, 35 cm, 45 cm średnica 5 mm, uchwyt nożycowy lub pistoletowy wyposażone w dwa przyciski- jeden - zamykanie i ciecie, - drugi zamykanie, szczeki narzędzia wyposażone w jedną, przegubową branszę ruchomą, umożliwiający równoległy docisk tkanki uchwyt nożycowy - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.