To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-10
Biskupiec: świadczenie usług asystenta rodziny.
Numer ogłoszenia: 222774 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87337 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Niepodległości 3, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7152260, 7152513, faks 89 7152260.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: mops.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług asystenta rodziny..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usług asystenta rodziny na rzecz 22 rodzin przeżywających trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych korzystających z pomocy społecznej, w ramach projektu systemowego Wyrównywanie szans w dostępie do zatrudnienia, realizowanego w gminie Biskupiec przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie prowadzone jest w 5 częściach. Zamawiający ogranicza ilość części, o które może ubiegać się Wykonawca. Każdy Wykonawca może ubiegać się o jedną część zamówienia. Zamawiający dzieli zamówienie na 5 części, dla każdego z asystentów. Jedna osoba może być jednym asystentem rodziny, dlatego też gdy Wykonawca dysponuje 1 asystentem (osobą) może złożyć tylko 1 ofertę. Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług asystenta rodziny dla 4 rodzin uczestników projektu (i osób z ich otoczenia) w łącznym wymiarze 384 godzin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Żurawska, Ul Ludowa 44d/37, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19200,00
Oferta z najniższą ceną: 19200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług asystenta rodziny dla 4 rodzin uczestników projektu (i osób z ich otoczenia) w łącznym wymiarze 384 godzin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Żukowska, ul. Aleja Róż 8/9, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19200,00
Oferta z najniższą ceną: 19200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług asystenta rodziny dla 4 rodzin uczestników projektu (i osób z ich otoczenia) w łącznym wymiarze 384 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Brygida Cicholska, Czerwonka 105/9, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19200,00
Oferta z najniższą ceną: 19200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług asystenta rodziny dla 4 rodzin uczestników projektu (i osób z ich otoczenia) w łącznym wymiarze 384 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Sołowiew, Rukławki 44, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19200,00
Oferta z najniższą ceną: 19200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Świadczenie usług asystenta rodziny dla 6 rodzin uczestników projektu (i osób z ich otoczenia) w łącznym wymiarze 576 godzin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Kicka, ul. Aleja Róż 13, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28800,00
Oferta z najniższą ceną: 28800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3915648,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY BISKUPIEC
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu B
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową dróg w Biskupcu, w ramach realizacji zadania: "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Remont i modernizacja pomieszczeń Poradni Urologii Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Usługi doradztwa zawodowego w ramach projektu o numerze FELD.08.11-IZ.00-0006/24 pn. "Bon szkoleniowy szansą na rozwój osobisty"
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, specjalistę ds. doradztwa zawodowego, Opiekuna Talentów, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
więcej: Usługi pracy społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.