Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Łódź: dostawa plandek okryciowych oraz lin odciągowych w ramach zadania pn.: Utrzymanie i wyposażenie Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego i Kryzysowego
Numer ogłoszenia: 223768 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, ul. Solna 14, 91-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 632 28 43, faks (042) 6324190.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa plandek okryciowych oraz lin odciągowych w ramach zadania pn.: Utrzymanie i wyposażenie Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego i Kryzysowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia była dostawa: 1) 100 szt. plandek okryciowych o rozmiarach: 10 x 15 m w ilości 50 szt. oraz 10 x 20 m w ilości 50 szt., 2) 5000 mb lin odciągowych do plandek wraz z ich dostawą do Terenowego Inspektoratu WZMiUW w Białaczowie, Białaczów 1, gm. Białaczów, pow. opoczyński.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.22.00 - Pokrycia 39.54.11.10 - Lina 39.56.34.00 - Tkaniny włókiennicze impregnowane, powlekane lub pokrywane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa plandek okryciowych oraz lin odciągowych w ramach zadania pn.: Utrzymanie i wyposażenie Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego i Kryzysowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krzysztof Skodowski P.H.U. SAFEX, ul. Potasowa 6, 81-154 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72357,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88068,00
Oferta z najniższą ceną: 88068,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88068,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Realizacja zamówienia była niezbędna celem zabezpieczenia budynków uszkodzonych na skutek nawałnic, jakie wystąpiły w dniu 14 lipca 2011 r. na terenie powiatu opoczyńskiego oraz z uwagi na konieczność uzupełnienia zasobu Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego i Kryzysowego w plandeki okryciowe oraz liny odciągowe, które zostały rozdysponowane na zabezpieczenie mienia osób poszkodowanych. Natychmiastowa konieczność uzupełnienia zasobów magazynowych podyktowana była faktem, iż prognozy meteorologiczne wskazywały na możliwość przejścia na tym terenie kolejnych nawałnic oraz wystąpienia obfitych opadów deszczu. Mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa ludności regionu, należało w trybie pilnym dokonać niezbędnych zakupów. W związku z powyższym zachodzą przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. wystąpiła sytuacja wyjątkowa, nie wynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie można było przewidzieć i wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia (natychmiastowe zabezpieczenie uszkodzonych budynków i zabezpieczenie się przed mogącymi wystąpić następnymi nawałnicami). Dlatego też nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.