Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-31
Olecko: Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz informacyjno - promocyjnych w ramach realizacji projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 22492 - 2015; data zamieszczenia: 31.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz informacyjno - promocyjnych w ramach realizacji projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz informacyjno - promocyjnych przez okres 16 miesięcy tj. czas realizacji projektu. Papier do drukarki / ksero, papier kredowy, toner do drukarki ksero Hp kolor laserjet Enterprise 500 M551Dn, segregatory zielone, koszulki, skoroszyty, teczki wiązane, długopisy, zakreślacie, ołówki, gumki do ścierania, spinacze biurowe, cienkopis, dziurkacz metalowy, klej w sztyfcie, klipsy biurowe, korektor, linijka, marker, notes zakładka indeksująca, nożyczki, obwoluty do segregatora (koszulki), pinezki srebrne, kostka kolorowa, przekładki do segregatora, taśma klejąca, temperówka, zszywacz czarny, zszywki biurowe, kostka samoprzylepna. Wydruk i dostawa publikacji Poradnik redukcji stresu. Dostawa materiałów szkoleniowych/informacyjno-promocyjnych dla uczestników kursów, konferencji i warsztatów (zestawy).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składana ofert wykonał co najmniej dwie dostawy materiałów reklamowych o wartości co najmniej 80.000,00zł brutto każda - warunek dotyczy wyłącznie części 4, dla pozostałych części zamawiający nie formułuje warunków szczegółowych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca składa formularz tylko w zakresie części, na które składa ofertę. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje formularza cenowego w części, na którą składa ofertę pod rygorem odrzucenia oferty w tej części
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej lub mniejszej ilości materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz możliwość zamówienia innych materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia jak również materiałów o parametrach przewyższających te podane w opisie przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb zamawiającego. Zmiana w zakresie rozliczeń finansowych, sposobu lub terminu płatności jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu stron umowy; Wydłużenie terminów realizacji umowy na wniosek Zamawiającego, będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach; Wydłużenie terminów realizacji umowy na wniosek Wykonawcy, będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia terminów wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biura Projektu, ul. Wojska Polskiego 13 (I piętro, wejście od ulicy Przytorowej), 19-400 Olecko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Biura Projektu, ul. Wojska Polskiego 13 (I piętro, wejście od ulicy Przytorowej), 19-400 Olecko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Olecku
- Zakup mikrobusu w ramach zadania pn.: "Likwidacja barier transportowych - zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Olecku" (...).
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1816N przez miejscowość Świętajno
- Odnowa nawierzchni drogi powiatowej 1790N na odcinku Pogorzel - Dorsze
- Zakup w formie leasingu operacyjnego maszyny budowlanej typu równiarka drogowa.
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2025
- Przygotowanie projektu układu graficznego publikacji 4 wydań wersji cyfrowej oraz usługę opracowania oraz wykonania druku 4 wydań biuletynu Lubelski Informator Unijny "Puls Regionu" w 2025 roku.
- Dostawa podkładek drewnianych, miar i długopisów z logo Lasów Państwowych
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka "Słoneczny Zakątek" w Mońkach.
- Dostawa artykułów promocyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.