Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Gdynia: Wykonanie modernizacji instalacji systemu okablowania strukturalnego w budynku MOPS przy ul. Grabowo 2 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 225118 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji instalacji systemu okablowania strukturalnego w budynku MOPS przy ul. Grabowo 2 w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Robota budowlana - wykonanie i odbiór modernizacji instalacji systemu okablowania strukturalnego w budynku MOPS przy ul. Grabowo 2 w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Przedmiar robót; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3) Projekt Wykonawczy, 4) rysunki. - zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu, do uzgodnienia i akceptacji, harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia. Zaakceptowany harmonogram będzie stanowić załącznik do umowy. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Oferowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 pkt 14.1 ppkt 2 SIWZ. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa Wzór Karty Gwarancyjnej stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił objęcie wykonanej instalacji gwarancją systemową producenta, gdzie okres gwarancji udzielonej bezpośrednio przez producenta nie może być krótszy niż 15 lat (wymagany certyfikat gwarancyjny producenta okablowania stanowiący 15-letnie zobowiązanie gwarancyjne producenta w zakresie dotrzymania parametrów wydajnościowych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych wszystkich elementów oddzielnie i całego systemu okablowania). Zamawiający wymaga uzyskania certyfikatu producenta na okres minimum 15 lat na wykonaną sieć strukturalną. 6. Gwarancja systemowa producenta, o której mowa w pkt 6 powyżej, powinna zapewniać: a) zgodność ze standardami okablowania strukturalnego obowiązującymi w czasie wykonania instalacji; b) niezawodne działanie aplikacji (protokołów transmisyjnych), zdefiniowanych w standardach okablowania strukturalnego obowiązujących w czasie wykonania instalacji, dla których system został zaprojektowany; c) brak wad fabrycznych elementów łączy okablowania oraz błędów w czasie instalacji okablowania. d) Wykonawca, przed zawarciem umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia powinien posiadać aktualną umowę zawartą bezpośrednio z producentem oferowanego okablowania (tj. producentem wszystkich elementów systemu okablowania), regulującą uprawnienia, procedurę, warunki i tryb udzielania gwarancji Zamawiającemu przez producenta oraz zobowiązania każdej ze stron. Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia przedłoży Zamawiającemu kopię ww. umowy, zgodnie z zapisem w rozdziale 15 pkt 15.2 ppkt 4 SIWZ. e) Wykonawca, w ciągu 15 dni od daty zakończenia instalacji powinien zgłosić producentowi potrzebę udzielenia gwarancji i dostarczyć wymaganą dokumentację powykonawczą oraz pomiary sieci okablowania strukturalnego. W ciągu kolejnych 15 dni Wykonawca dostarczy Zamawiającemu certyfikat gwarancyjny łącznie ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia niezbędnych materiałów na własny koszt i na własne ryzyko oraz rozładunku i instalacji własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w terminie określonym w SIWZ. 8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą wraz ze szczegółowym jej wykazem, w tym dokumentację powykonawczą wykonanej instalacji okablowania strukturalnego oraz wyniki pomiarów sieci okablowania strukturalnego, oraz dokumentację eksploatacyjno-techniczną zawierającą m.in. szczegółowy opis instalacji i konfiguracji poszczególnych systemów oraz obsługi dla użytkownika. Powyższa dokumentacja zostanie dostarczona przez Wykonawcę w formie papierowej - 3 egzemplarze i w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD; 9. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający użył w dokumentacji technicznej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza do zastosowania materiały lub wyroby równoważne. W celu ustalenia czy oferowane przez Wykonawcę materiały, wyroby lub urządzenia spełniają wymagania techniczne im stawiane, Wykonawca winien wykazać w treści oferty na sporządzonym przez niego zestawieniu , że oferowane przez niego wyroby, materiały oraz urządzenia są równoważne, zważając na wymagania techniczne materiałów, wyrobów i urządzeń z uwzględnieniem wymagań technicznych określonych w dokumentacji technicznej. 1) W przypadku wątpliwości Wykonawcy co do równoważności oferowanych materiałów lub wyrobów z wymaganiami Zamawiającego Wykonawca winien wystąpić do Zamawiającego ze stosownym zapytaniem w trybie określonym w art. 38 ust. 1 Ustawy. 2) Szczegółowe warunki odnoszące się do równoważności zawiera dokumentacja techniczna. 10. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót budowlanych, z których każda obejmowała modernizację lub budowę lub rozbudowę instalacji systemu okablowania strukturalnego, przy czym wartość brutto każdej z wykonanych robót nie może być mniejsza niż 80.000,00 PLN brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych i posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi i/lub kierowaniu budową w tej specjalności - Zamawiający określając wymogi dla ww. osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a, oraz innych przepisów Ustawy - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn.zm) oraz Ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz.394 ze zmianami). Wszystkie osoby skierowane do realizacji zadania muszą posiadać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie; Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, Inspektorami Nadzoru i Wykonawcami Robót.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Poza dokumentami, o których mowa powyżej Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy; 3) w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 1) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. pisemne zobowiązanie powinno zawierać w swojej treści co najmniej informacje dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego, b) sposobu w jaki zostaną wykorzystane zasoby podmiotu trzeciego przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem trzecim, d) zakresu i okresu udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Oferowany okres gwarancji (w miesiącach) - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy, w szczególności w razie zmiany przepisów, w oparciu o które realizowana jest niniejsza Umowa. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia w przypadku: 1) Przesunięcia terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia. 2) Przesunięcia terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych koniecznych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót. 3) Zaistnienia przypadku działania siły wyższej. 3. Dopuszczalna jest zmiana postanowień Umowy w przypadkach: 1) Dopuszczalnej prawem zmiany strony umowy lub oznaczenia strony umowy. 2) Wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy robót. 3) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmian przepisów o podatku od towarów i usług VAT 4) Wynagrodzenie Umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 5) Zmiany osoby na stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru. 4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mopsgdynia.pl/www/index.php?option=com_content&task=category§ionid=1&id=7&Itemid=13
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 81-265 Gdynia, Grabowo 2, w Sekretariacie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 81-265 Gdynia, Grabowo 2, w Sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie poinformowany odrębnym zawiadomieniem. 2. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu: 1) W przypadku braku pełnomocnictwa do podpisania Umowy w imieniu Wykonawcy lub przez Pełnomocnika u Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - pełnomocnictwo do zawarcia Umowy, 2) Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, o których mowa w art 23 ust. 1 Ustawy, Zamawiający żąda dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 3) do uzgodnienia i akceptacji harmonogram zawierający planowany przez Wykonawcę przebieg robót budowlanych z uwzględnieniem wszystkich elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem planowanego czasu i terminów ich wykonania 4) kopia aktualnej umowy zawartej przez Wykonawcę z producentem oferowanego okablowania (tj. producentem wszystkich elementów systemu okablowania), regulująca uprawnienia, procedurę, warunki i tryb udzielania gwarancji Zamawiającemu przez producenta oraz zobowiązania każdej ze stron, 5) Dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na zasadach określonych w Rozdziale 17 niniejszej SIWZ 3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, przed podpisaniem umowy. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 5. Zamawiający zwróci zabezpieczenie: - 70% wartości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane, - 30% wartości zabezpieczenia w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady. 6. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie zabezpieczenia należytego wykonania umowy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.