eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiAktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Gorzów Wielkopolski: Aktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego.
Numer ogłoszenia: 226510 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201904 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp., ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7330-458, faks 0-95 7330-459.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego. Projekt Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane będzie zadanie Aktywna integracja ma na celu zmniejszenie ryzyka wystąpienia lub redukcji istniejącego już zjawiska wykluczenia społecznego u osób korzystających z pomocy społecznej z terenu Powiatu Gorzowskiego w wieku 15 - 64 lat. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca musi zapewnić dostawę biletów lub karnetów w następującym zakresie: Część I Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie Część II Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny Część III Dostawa biletów lub karnetów do groty solnej Część IV Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia yogi Część V Dostawa biletów lub karnetów do siłowni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część I Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie - dla 32 osób Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść na basen, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Basen, na który zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na basen o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. Część II Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny - dla 8 osób Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 6 masaży ręcznych, z których każdy musi trwać minimum 60 minut. Gabinet w którym będą wykonywane masaże, do którego zostaną dostarczone bilety lub karnety musi się znajdować na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Termin wykonania masażu zostanie uzgodniony indywidualnie z wykonawcą przez uczestnika. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. Część III Dostawa biletów lub karnetów do groty solnej - dla 9 osób Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść do groty solnej, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Grota solna, na którą zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście do groty solnej o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. Część IV Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia yogi - dla 1 osoby Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść na zajęcia yogi, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Miejsce zajęć yogi, na które zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na zajęcia o dowolnej porze w czasie organizacji tych zajęć. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. Część V Dostawa biletów lub karnetów do siłowni - dla 8 osób Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść do siłowni, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Siłownia, na którą zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na siłownię o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. Pozostałe zobowiązania i postanowienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy oraz informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk w/w oznaczeń, 2) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność, bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31.12.2020 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym na piśmie, 3) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji dostawy będącej przedmiotem zamówienia, 4) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji dostawy będącej przedmiotem zamówienia, 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania, 6) Udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt.2, 7) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania dostawy, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami, 8) Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.), Zamawiający zleca Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Zamawiającego, 9) Celem przetwarzania danych osobowych jest umożliwienie monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu systemowego, 10) W zakresie, o którym mowa w pkt. 7 Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań, 11) Ze strony Wykonawcy do przetwarzania danych dopuszczone mogą być jedynie osoby które uzyskały imienne upoważnienie zgodnie z art. 37 ustawy o ochronie danych osobowych, o której mowa pkt. 8, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych, do których osoby te uzyskają dostęp w związku z wykonywaniem umowy. Imienne upoważnienia, o których mowa powyżej wydane będą przez Wykonawcę, 12) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty, 13) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych powiatowych centrów pomocy rodzinie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.70.00 - Wejściówki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pod nazwą Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane jest zadanie Aktywna integracja, współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITDOP Witold Dopierała, ul. Plac Słoneczny 21g/5, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6826,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITDOP Witold Dopierała, ul. Plac Słoneczny 21g/5, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa biletów lub karnetów do groty solnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITDOP Witold Dopierała, ul. Plac Słoneczny 21g/5, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia yogi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITDOP Witold Dopierała, ul. Plac Słoneczny 21g/5, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa biletów lub karnetów do siłowni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITDOP Witold Dopierała, ul. Plac Słoneczny 21g/5, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.