eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieWspólna promocja gospodarcza Gubina, Krosna Odrzańskiego, Kargowej i SkwierzynyKontrakt 5 Reklama medialna i multimedialna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Krosno Odrzańskie: Wspólna promocja gospodarcza Gubina, Krosna Odrzańskiego, Kargowej i Skwierzyny: Kontrakt 5 Reklama medialna i multimedialna.
Numer ogłoszenia: 227372 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.krosnoodrzanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wspólna promocja gospodarcza Gubina, Krosna Odrzańskiego, Kargowej i Skwierzyny: Kontrakt 5 Reklama medialna i multimedialna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące elementy (6 elementów): ELEMENT 1. FILM PROMOCYJNY Opracowanie scenariusza dla 4 filmów promocyjnych dla każdej z 4 Gmin Produkcja głównego filmu promocyjnego (40 min) składającego się z 4 filmów promocyjnych (po 10 minut każdy dla każdej z Gmin) Emisja materiału promocyjnego 4 gmin w regionalnej TV (woj. lubuskie) zawierająca: Długość i jakość filmu : Długość filmu głównego 40 minut. Długość filmów ok. 10 minut na każdą Gminę Film musi spełniać wymagania artystyczne i techniczne w celu emisji w regionalnej TVP S.A. Lektor: Wykonawca zapewni udział profesjonalnego lektora (w czterech wersjach językowych: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), który wejdzie w rolę komentatora treści nagrania. Emisja: Film musi spełniać wymagania artystyczne i techniczne w celu emisji w telewizji publicznej dla województwa lubuskiego. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy treści merytoryczne (niezbędne materiały informacyjne i promocyjne), które muszą znaleźć się w emitowanych klipach i filmach reklamowych. Filmy muszą być gotowe i zaakceptowane przez Zamawiającego na moment rozpoczęcia ich emisji. Emisja obejmuje 4 tury, przy czym na każdą turę przypadał będzie inny rodzaj klipu i filmu, co w rezultacie końcowym daje 32 emisje klipów reklamowych i 8 emisji filmów reklamowych ELEMENT 2. WIRTUALNY SPACER PO TERENACH INWESTYCYJNYCH Wykonanie 4 spacerów wirtualnych po terenach inwestycyjnych 4 Gmin (Krosno, Gubin, Kargowa, Skwierzyna) w czterech wersjach językowych (polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim). ELEMENT 3. ASYSTENT INWESTORA - APLIKACJA MULTIMEDIALNA Asystent Inwestora ma być specjalną aplikacją natywną do pobrania na telefon komórkowy typu smartphone z funkcją GPS i dostępem do Internetu, wykorzystującą mapę oraz technologie typu image recognition, qr code (lub równoważną). Asystent Inwestora ma umożliwiać odczytywanie treści w minimum 4 wersjach językowych: polskiej, niemieckiej, angielskiej i rosyjskiej 1.1. Asystent musi być dostosowany, do telefonów działających w oparciu o jeden z systemów operacyjnych: (np. Android, iOS). Wykonawca ma zapewnić bezpłatną dystrybucję aplikacji na platformach dystrybucyjnych dedykowanych dla danego systemu operacyjnego np. Google Play dla systemu Android oraz AppStore dla systemu iOS. 1.2. Aplikacja ma wykorzystywać także mechanizm nawigacji GPS, dzięki któremu z łatwością będzie można dotrzeć do lokalizacji, na której znajduje się teren inwestycyjny. Asystent musi wskazywać na ekranie telefonu kierunek oraz odległość w linii prostej od każdej z ofert inwestycyjnych Gmin Partnerskich, a także pozwalać na wybór określonej oferty, do której następnie poprowadzi Użytkownika jak klasyczna nawigacja GPS. Poprzez panel administracyjny Administrator ma mieć możliwość: wprowadzania i edycji treści wprowadzania i edycji zdjęć, materiałów multimedialnych: audio i video, prezentacji multimedialnych dodawania i usuwania linków w formie hiperlinków dodawania i usuwania dokumentów w powszechnie używanych formatach m.in.: doc, xls, ppt, PDF., JPG, mpeg., tiff dodawania i edytowania nowych modułów tematycznych dodawania i usuwanie nowych administratorów (użytkowników) Aplikacja ma umożliwiać rozszerzanie funkcji panelu administracyjnego w przyszłości. ELEMENT 4. PROMOCJA W INTERNECIE Zakup reklamy na banerach internetowych Zakup artykułów sponsorowanych w Internecie Zakup pakietu reklamy w Internecie (radio) Utworzenie strony (www) internetowej projektu. Zakres: Zakup reklamy na banerach internetowych: Zakup reklamy na banerach internetowych polegać będzie na emisji banerów internetowych. Banery w formacie flash, co najmniej 750 x 100 pixeli, dostarczone przez Zamawiającego zamieszczane będą na portalach biznesowych, gospodarczych oraz miejskich o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim, nie mniej niż 40000 odsłon. Po stronie Wykonawcy leżeć będzie zamówienie emisji banera na ustalonych z Zamawiającym portalach miejskich i biznesowych o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim oraz dostarczenie Zamawiającemu raportu z kampanii - w wersji papierowej sz.1 (udokumentowanie umieszczenie banera na danym portalu, ilość przekierowań na stronę internetową Zamawiającego, czas trwania kampanii). Zakup artykułów sponsorowanych w Internecie: 4 artykuły. Treść artykułu dostarcza Zamawiający. Obejmować będzie: tekst, zamieszczenie zdjęcia, materiał video, link przekierowujący do strony internetowej Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy leży zamówienie umieszczenia artykułu sponsorowanego na portalach miejskich i biznesowym o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim ustalonych z Zamawiającym oraz dostarczenie Zamawiającemu raportu z kampanii w wersji papierowej - szt. 1 ( udokumentowanie umieszczenia artykułu na danym portalu, ilość wyświetleń, ilość przekierowań na stronę internetową Zamawiającego, czas trwania kampanii). Zakup pakietu reklamy w Internecie (radio): 1. Opracowanie projektu i emisja radiowego spotu reklamowego o długości 30 sekund, przeznaczonego do emisji w radiowych mediach regionalnych i lokalnych (województwo Lubuskie) wraz z przekazaniem praw autorskich. Łączna ilość emisji: co najmniej 240 2. Przeprowadzenie 4 rozmów podczas audycji radiowej w mediach regionalnych i lokalnych (województwo Lubuskie) Utworzenie strony (www) internetowej projektu: 1. Wykonanie grafiki do strony internetowej oraz dostosowanie otrzymanych od Zamawiającego treści do poszczególnych podstron Strona internetowa będzie prowadzona w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. REKLAMA W PRASIE BRANŻOWEJ Zakres obejmuje usługi publikacji reklam i artykułów sponsorowanych w prasie branżowej w ramach projektu Wspólna promocja gospodarcza gmin Krosno Odrzańskie, Kargowa, Gubin i Skwierzyna w ramach działania 1.2 LRPO Tworzenie obszarów aktywności gospodarczej i promocja gospodarcza Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zamieszczaniu w prasie - w miesięczniku o zasięgu ogólnopolskim o tematyce gospodarczej skierowanym dla przedsiębiorców, w całym nakładzie pisma 12 ogłoszeń w formie: reklamy (8 ogłoszeń całostronicowych) i artykułów sponsorowanych (4 artykuły całostronicowe) ELEMENT 5. KOSZTY DOMEN I HOSTINGU SPACERU INTERNETOWEGO Zakres obejmuje usługi hostingu i utrzymania domen internetowych dotyczących wirtualnego spaceru w ramach projektu Wspólna promocja gospodarcza gmin Krosno Odrzańskie, Kargowa, Gubin i Skwierzyna w ramach działania 1.2 LRPO Tworzenie obszarów aktywności gospodarczej i promocja gospodarcza od dnia odbioru wirtualnych spacerów do dnia 15 czerwca 2015r. ELEMENT 6. UTRZYMANIE I ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ PROJEKTU Zakres obejmuje usługi utrzymania i administrowania stroną internetową projektu Wspólna promocja gospodarcza gmin Krosno Odrzańskie, Kargowa, Gubin i Skwierzyna w ramach działania 1.2 LRPO Tworzenie obszarów aktywności gospodarczej i promocja gospodarcza od dnia odbioru strony internetowej do dnia 15 czerwca 2015r. Strona internetowa będzie prowadzona w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.21.25.00 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 72.21.25.20 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79.96.10.00 - Usługi fotograficzne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9.000 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych). Wadium, może być wnoszone w jednej z kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 i musi ono znaleźć się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu proszę wpisać Promocja gospodarcza Kontrakt 5 Reklama medialna i multimedialna.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, żeby wykonawcy wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie reklamy medialnej lub multimedialnej (obejmujące dowolne elementy odpowiadające przedmiotowi zamówienia) o wartości co najmniej 390 000,00 PLN brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uwaga: zamawiający dopuszcza sumowanie kilku usług w celu uzyskania warunku udziału. Zamawiający żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (wg Zał. nr 1 do SIWZ) (przez główne zamówienia Zamawiający rozumie zamówienia zdefiniowane /o których mowa/ w warunku udziału w postępowaniu dotyczącym wiedzy i doświadczenia, opisanego w niniejszej SIWZ). Dowodami o którym mowa w niniejszej sekcji są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa przy tiret pierwszy, - w niniejszym postępowaniu, Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa przy tiret pierwszy, może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej oraz wyraźnej woli obydwu Stron pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust 3 rozdziału XXV Warunki zmiany umowy. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot świadczenia (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT),, 2) dopuszczalne są zmiany nieistotne (zmiana adresu, numerów kontaktowych, numeru konta bankowego, etc.), 3) dopuszczalna będzie zmiana terminów emisji filmu promocyjnego, jeśli nie powstanie na skutek nie przekazania na czas materiałów do ww. filmu lub w związku z przedłużającą się procedurą przetargową (za przedłużającą się procedurę przetargową należy uznać sytuację, w której podpisanie umowy nastąpi po 18 lipca 2014 r.), 4) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 5) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianach technicznych o ile są one dla Zamawiającego korzystne i obiektywnie uzasadnione (w szczególności polepszenie parametrów przedmiotu zamówienia bez uszczerbku dla innych jego parametrów), 6) dopuszczalna jest zmiana umowy: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, b) gdy wystąpią zdarzenia losowe, c) gdy wystąpi siła wyższa w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. 7) dopuszczalne są zmiany terminów i płatności w przypadku, gdy o zmianę taką wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, 8) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych, 9) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego. Zmiany są korzystne dla zamawiającego jeśli: a) taniej otrzymuje ten sam przedmiot zamówienia, b) w lepszy sposób promuje potencjał gospodarczy gmin Krosno Odrzańskie, Gubin, Kargowa, Skwierzyna poprzez dotarcie lub potencjalne dotarcie do większej ilości inwestorów, c) otrzymuje za tę samą cenę przedmiot o lepszych parametrach, d) wykonawca szybciej wykonuje zamówienie, e) wykonawca wykonuje zamówienie później niż pierwotnie zakładano, ale zamawiający odnosi z tego tytułu korzyści, pod warunkiem że zamawiający uzyska uprzednio zgodę IZ LRPO na wydłużenie terminu realizacji umowy, f) zmiany są korzystne dla zamawiającego jeśli na skutek czynników obiektywnych, nieprzewidzianych lub zawinionych przez zamawiającego grozi mu pomniejszenie bądź utrata dofinansowania, a aneksowanie umowy takiemu ryzyku zapobiega. 10) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu. 11) dopuszczalne będzie zastosowanie produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie, w uzasadnionych przypadkach (w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp.) - pod warunkiem że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania SIWZ i umowy, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, 12) zmiany, które są wynikiem zmian w Lubuskim Regionalnym Programie Operacyjnym, lub też zmian wytycznych, zaleceń i innych dokumentów programowych właściwych instytucji w systemie wdrażania LRPO 2007-2013, 13) strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany 14) dopuszczalne są zmiany w zakresie projektów graficznych, 15) dopuszczalne są zmiany ilościowe i jakościowe, które zostaną pozytywnie zaopiniowane przez IZ LRPO jako zmiany przyczyniające się do polepszenia wartości projektu. Nie można wprowadzić zmiany do umowy, która jest niezgodna z art. 144 Ustawy PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosnoodrzanskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krosno Odrzańskie ul. Parkowa 1 66-600 Krosno Odrzańskie tel. 68 410 97 00, fax. 68 3835122.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie na parterze w Biurze Obsługi Interesanta godziny urzędowania: pon. 7.30 - 16.30, wtorek - czwartek 7.30 - 15.30, piątek 7.30 - 14.30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków UE w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (EFRR)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.