Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-20
Zamość: Dostawa materiałów drogowych do usuwania śliskości na terenie Gminy Zamość
Numer ogłoszenia: 22788 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość , ul. Partyzantów 3/25, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 639 05 82, faks 84 639 05 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzokgminyzamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych do usuwania śliskości na terenie Gminy Zamość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Dostawa soli drogowej w ilości 50 ton. Dostarczona sól drogowa musi spełniać następujące parametry: skład chemiczny: chlorek sodowy NaCl - min. 90,0%, antyzbrylacz - minimum 40,0mg/kg, woda H2O - max. 3,0%, części nierozpuszczalne w wodzie - max. 8,0%; ziarnistość jednorodna o frakcji 1-6mm, postać - produkt krystaliczny, sypki; barwa: biała, biało-szara. Sól musi spełniać przynajmniej wymagania zawarte w PN-86/C-84081/02. Oferowana sól musi mieć aktualną opinią Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzającą jej przydatność do zimowego utrzymania dróg oraz aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych. Sól będzie dostarczana transportem Wykonawcy wraz z oryginalnym dokumentem WZ w godzinach pracy od 7.00 do 15.00 w dni robocze na bazę Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość w m. Sitaniec 349, 22-400 Zamość. O potrzebie dostarczenia towaru Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem Część 2 Dostawa piasku naturalnego kopanego, drobnoziarnistego (frakcja 0-2), piasek musi spełniać przynajmniej wymagania normy PN-EN 13242:2004 - piasek o uziarnieniu do 2 mm w ilości 100 ton dostarczonego transportem Wykonawcy wraz z oryginalnym dokumentem WZ w godzinach pracy od 7.00 do 15.00 w dni robocze na bazę Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość - Sitaniec 349, 22-400 Zamość oraz drogi Gminy Zamość. O potrzebie dostarczenia towaru (ilości i terminie) Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji przewiduje możliwość zwiększenia części 1, 2 zamówienia o maksymalnie 20 %. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie publicznym (Zamawiającego). Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Zamawiającego zamówionego materiału po cenie jednostkowej określonej w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ nr GZOK.2710.3.2014 Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2, 14.21.11.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dotyczy część 1 zamówienia (sól drogowa): aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzającą jej przydatność do zimowego utrzymania dróg oraz aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy: W sytuacji wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz terminu wykonania umowy w okolicznościach nieleżących po stronie Wykonawcy spowodowanych: a) wystąpieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie dostaw, b) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2.Umowa zostanie sporządzona zgodnie z treścią SIWZ, załączników SIWZ oraz na podstawie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzokgminyzamosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ul. Partyzantów 3/24, 22-400 Zamość.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ul. Partyzantów 3/24, 22-400 Zamość.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa soli drogowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa soli drogowej w ilości 50 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa piasku naturalnego kopanego, drobnoziarnistego (frakcja 0-2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku naturalnego kopanego, drobnoziarnistego (frakcja 0-2), piasek musi spełniać przynajmniej wymagania normy PN-EN 13242:2004 - piasek o uziarnieniu do 2 mm w ilości 100 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Remont oraz przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego
- Nazwa zamówienia: Remont dróg na terenie Gminy Zamość 2025 nr 1
- Część 1: Budowa drogi wewnętrznej działka nr 1267 w m.Zawada-opracowanie dokumentacji. Część 2: Budowa drogi wewnętrznej w m.Mokre dz. geod.nr 34/23, 34/26, 35/24, 35/9, 36/2-opracowanie dokumentacji.
- Usługa konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłów warzelnych i parowych; w zakresie 4 części.
- Modernizacja i dostosowanie infrastruktury ZSzN Sp. z o.o. w celu popr.dostępności do świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ZOL oraz rozszerzenie zakresu świadcz. dla pacjentów wentylowanych mech
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.