Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Trzcianka: Organizacja i prowadzenie kursów i szkoleń aktywizacyjnych i zawodowych dla uczestników projektu: Moja szansa
Numer ogłoszenia: 228824 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Os. Słowackiego 24, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 67 2162-164, faks 67 2162-164.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops-trzcianka.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie kursów i szkoleń aktywizacyjnych i zawodowych dla uczestników projektu: Moja szansa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i prowadzenie kursów i szkoleń aktywizacyjnych i zawodowych dla uczestników projektu: Moja szansa Na przedmiot zamówienia składają się: 1. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego obozu aktywizującego, 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego - 200 godz. 3. Organizacja i przeprowadzenie kursu florystycznego - 200 godz. 4. Organizacja i przeprowadzenie kursu profesjonalna opiekunka dziecięca - 200 godz. 5. Organizacja i przeprowadzenie kursu ochroniarskiego I stopnia, w tym ochrona imprez masowych, 6. Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z ww kursów i szkoleń może stanowi odrębną część. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W ramach organizacji kursu prawa jazdy kategorii B: W ramach zamówienia uzupełniającego Zamawiający dopuszcza zamówienie dodatkowych 5 godzin jazdy poza programem określonym we właściwych przepisach prawa.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 60.14.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na pierwszą część zamówienia (Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego obozu aktywizującego) jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie pieniężnej na konto Zamawiającego: BS WRONKI O/TRZCIANKA 70 8961 1025 0020 0200 2020 0001 Kwota wadium musi znajdować się na koncie w terminie poprzedzającym składanie ofert tj. 6.07.2012 godz. 10.00 Kwota wadium wynosi 1750 zł (jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt). Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w innej formie niż pieniężna zgodnie z właściwymi przepisami ustawy PZP. Kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium powinna być dołączona do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich 3 lat zamówień o odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wraz z pisemnymi rekomendacjami (co najmniej 3 dla każdej części zamówienia) potwierdzającymi ich wykonanie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla organizacji i przeprowadzenia wyjazdowego obozu aktywizującego: w wypadku, w którym Wykonawca nie dysponuje własnym hotelem/ośrodkiem Zamawiający wymaga przedstawienia pisemnego zobowiązania właściwego hotelu/ ośrodka o gotowości świadczenia przedmiotowej usługi w terminie określonym w ofercie Wykonawcy. Dla kursu profesjonalna opiekunka dziecięca: w wypadku, w którym Wykonawca nie dysponuje własnym ośrodkiem wychowania przedszkolne Zamawiający wymaga przedstawienia pisemnego zobowiązania właściwego ośrodka o gotowości świadczenia organizacji praktyk w terminie określonym w ofercie Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. dla Organizacji i przeprowadzenia wyjazdowego obozu aktywizującego - potwierdzenie wpłaty wadium
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Programy szkoleń i kursów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Program - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops-trzcianka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mgops-trzcianka.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Moja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki ,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego obozu aktywizującego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40 uczestników (4 grupy), 50 godzin zajęć, zajęcia wyjazdowe - 4 noclegi Szczegóły w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 60.14.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Program - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 godzin, 5 osób, opis w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Program - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs florystyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 godzin, 6 osób, szczegółowy opis w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Program - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs profesjonalna opiekunka dziecięca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 godzin, 5 osób, szczegółowy opis w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Program - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs ochroniarski I stopnia, w tym ochrona imprez masowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 osób, kurs prowadzony zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Program - 50
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prowadzony zgodnie z właściwymi przepisami prawa 13 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Program - 50
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań, szkoleń i konferencji organizowanych lub współorganizowanych przez NASK - PIB
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Świadczenie usług cateringowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podborsku, w okresie 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Szerzyny w 2025 roku
- ..Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.