eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzciankaOrganizacja i prowadzenie kursów i szkoleń aktywizacyjnych i zawodowych dla uczestników projektuMoja szansa



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Trzcianka: Organizacja i prowadzenie kursów i szkoleń aktywizacyjnych i zawodowych dla uczestników projektu: Moja szansa
Numer ogłoszenia: 228824 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Os. Słowackiego 24, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 67 2162-164, faks 67 2162-164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops-trzcianka.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie kursów i szkoleń aktywizacyjnych i zawodowych dla uczestników projektu: Moja szansa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i prowadzenie kursów i szkoleń aktywizacyjnych i zawodowych dla uczestników projektu: Moja szansa Na przedmiot zamówienia składają się: 1. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego obozu aktywizującego, 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego - 200 godz. 3. Organizacja i przeprowadzenie kursu florystycznego - 200 godz. 4. Organizacja i przeprowadzenie kursu profesjonalna opiekunka dziecięca - 200 godz. 5. Organizacja i przeprowadzenie kursu ochroniarskiego I stopnia, w tym ochrona imprez masowych, 6. Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z ww kursów i szkoleń może stanowi odrębną część. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W ramach organizacji kursu prawa jazdy kategorii B: W ramach zamówienia uzupełniającego Zamawiający dopuszcza zamówienie dodatkowych 5 godzin jazdy poza programem określonym we właściwych przepisach prawa.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 60.14.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na pierwszą część zamówienia (Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego obozu aktywizującego) jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie pieniężnej na konto Zamawiającego: BS WRONKI O/TRZCIANKA 70 8961 1025 0020 0200 2020 0001 Kwota wadium musi znajdować się na koncie w terminie poprzedzającym składanie ofert tj. 6.07.2012 godz. 10.00 Kwota wadium wynosi 1750 zł (jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt). Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w innej formie niż pieniężna zgodnie z właściwymi przepisami ustawy PZP. Kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium powinna być dołączona do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich 3 lat zamówień o odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wraz z pisemnymi rekomendacjami (co najmniej 3 dla każdej części zamówienia) potwierdzającymi ich wykonanie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla organizacji i przeprowadzenia wyjazdowego obozu aktywizującego: w wypadku, w którym Wykonawca nie dysponuje własnym hotelem/ośrodkiem Zamawiający wymaga przedstawienia pisemnego zobowiązania właściwego hotelu/ ośrodka o gotowości świadczenia przedmiotowej usługi w terminie określonym w ofercie Wykonawcy. Dla kursu profesjonalna opiekunka dziecięca: w wypadku, w którym Wykonawca nie dysponuje własnym ośrodkiem wychowania przedszkolne Zamawiający wymaga przedstawienia pisemnego zobowiązania właściwego ośrodka o gotowości świadczenia organizacji praktyk w terminie określonym w ofercie Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. dla Organizacji i przeprowadzenia wyjazdowego obozu aktywizującego - potwierdzenie wpłaty wadium

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Programy szkoleń i kursów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Program - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops-trzcianka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mgops-trzcianka.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Moja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki ,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego obozu aktywizującego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40 uczestników (4 grupy), 50 godzin zajęć, zajęcia wyjazdowe - 4 noclegi Szczegóły w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 godzin, 5 osób, opis w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs florystyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 godzin, 6 osób, szczegółowy opis w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs profesjonalna opiekunka dziecięca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 godzin, 5 osób, szczegółowy opis w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs ochroniarski I stopnia, w tym ochrona imprez masowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 osób, kurs prowadzony zgodnie z właściwymi przepisami prawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prowadzony zgodnie z właściwymi przepisami prawa 13 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.