Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-08
Wrocław: Świadczenie usług transportowych - regularnego przewozu specjalnego osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 228988 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży z MPDz "OSTOJA" , ul. Stawowa 1A, 50-015 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3447802, faks 071 3447802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostoja.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych - regularnego przewozu specjalnego osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje transport osób niepełnosprawnych - dzieci i młodzieży - na terenie miasta Wrocławia, własnymi środkami transportowymi Wykonawcy. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2014-2016 w dni nauki , w godzinach od 7.00 do 16.30, od dnia rozpoczęcia zajęć edukacyjnych do ich zakończenia, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, ogłaszanym corocznie przez Ministra Edukacji Narodowej, a także w razie konieczności zorganizowanego dowozu dzieci i młodzieży w okresie ferii zimowych i przerwy wakacyjnej, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. Środki transportu winny być przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich i odpowiednio oznakowane, jako środki transportu osób niepełnosprawnych. Do realizacji przedmiotowych usług transportowych w roku szkolnym; 1) 2014-2016 wymaganych jest co najmniej siedem pojazdów typu BUS. Przeciętny limit kilometrów dla siedmiu pojazdów wynosi łącznie ok. 270 km dziennie, Podane limity wyliczono na podstawie odległości między Ośrodkiem Rehabilitacyjno-Edukacyjnym przy ul. Górnickiego 37A we Wrocławiu, a niżej wymienionymi adresami zamieszkania osób, dla których będą świadczone przedmiotowe usług transportowe - regularny przewóz specjalny. 1. Przewozy winny być realizowane zgodnie z harmonogramem przewozów. Harmonogram może ulec doraźnym zmianom wynikającym z istotnych zmian organizacyjnych placówki. 2. Harmonogram zostanie tak skonstruowany przez Zamawiającego, aby zawierał jak najmniej przewozów - pustych. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy harmonogram najpóźniej w dniu podpisania umowy. RAMOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW KIEROWCY PRZY PRZEWOZACH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: a) Kierowca jest zobowiązany do bezpłatnej pomocy w przemieszczaniu (transporcie) pasażera niepełnosprawnego od drzwi lokalu (mieszkania, domu, pomieszczenia) do pojazdu i odwrotnie, w granicach swoich możliwości fizycznych. b) Dba o bezpieczny wjazd (wejście), przewóz i wyjazd (wyjście) osoby niepełnosprawnej do i z pojazdu. c) Opiekuje się, służy pomocą i radą pasażerom (osobom niepełnosprawnym). d) Współpracuje z Prezesem Stowarzyszenia lub - i wyznaczoną przez niego osobą, zgłaszając zmiany stanów dotyczących stanu przewozu dzieci niepełnosprawnych, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi itp. e) Kierowca jest zobowiązany do: dbałości o stan techniczny pojazdu, wykonywania obsługi codziennej, utrzymywania czystości i estetyki pojazdu. f) Kierowca powinien przestrzegać ogólnie przyjętych zasad współżycia społecznego g) Kierowca w każdej sytuacji winien okazywać życzliwość osobom niepełnosprawnym, a w sytuacjach konfliktowych, ponad wszystko mieć na uwadze ich dobro. h) Kierowca winien mieć czytelny identyfikator z imieniem i nazwiskiem, przypięty w widocznym miejscu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia ilości przewozów dzieci niepełnosprawnych w związku z organizowaniem dodatkowych zajęć dla dzieci i młodzieży, wycieczek lub przyjęciem większej liczby dzieci
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , zgodnie z ustawą o transporcie drogowym Wykonawca winien posiadać licencję do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ - wykonawca winien posiadać minimum siedem pojazdów typu BUS dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych (na wózkach inwalidzkich)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ - osoby kierujące pojazdami winny posiadać uprawnienia kierowcy i minimum 5-letni staż
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ -
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostoja.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stawowej 1A lub na stronie internetowej Stowarzyszenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stawowej 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 27 czerwca 2025 r.
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2025 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.