To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-09
Ogłoszenie nr 22991 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.
Łódź: Dostawa materiałów zużywalnych podczas zajęć - I edycja
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Program Rozwoju Kompetencji w Politechnice Łódzkiej w obszarze ICT", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 7893-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, krajowy numer identyfikacyjny
158300000, ul.
Stefanowskiego
18,
90-924
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
-, faks
42 631 24 91, e-mail
joanna.gizowska@p.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.p.lodz.pl, www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów zużywalnych podczas zajęć - I edycja
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):11/ICT/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów zużywalnych wykorzystywanych podczas zajęć dla Studentów z następujących rodzajów zajęć: A. Gry (konsola,tablet,kontroler,telefon komórkowy ), B.Aplikacje mobilne (platforma programistyczna dla systemów wbudowanych,Zestaw Komputera jednopłytkowego SBC,Czujnik ruchu,Adapter czujnika ruchu,Ekspres do kawy ciśnieniowy,Stacja Lutownicza,bezprzewodowy czujnik ruchu i pola magnetycznego, konwerter Bluetooth to Ethernet, Inteligentny identyfikator, Inteligentny przekaźnik BT, bezprzewodowy, precyzyjny czujnik ciśnienia i temperatury, Moduł adaptera Bluetooth Low Energy ze złączem USB 2.0. Zestaw beaconów z zestawem narzędzi programistycznych, Tag inteligentny, Czujnik przerwania wiązki IR - LED, Czujnik pyłu / stężenia cząstek - monitor czystości powietrza Zestaw startowy IoT z graficznym programem do tworzenia widgetów, Zestaw startowy IoT umożliwiający współpracę z chmurą, Moduł Bluetooth do Platformy Programistycznej dla Systemów Wbudowanych, Miernik prędkości obrotowej silników, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D - FILAMENT CZARNY, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D - filament typu GLASS, Cyfrowy telefon bezprzewodowy z dwiema słuchawkami, Głośniki multimedialne, Telefon komórkowy,Gogle rzeczywistości wirtualnej C. Grafika (dysk twardy, macierz dyskowa, tablet, projektor) D. Elektrotechnika i AGD (kabel Ethernet dedykowany dla sterownika Siemens S7-1200, Potencjometr osiowy, wieloobrotowy, Obudowa uniwersalna z tworzywa sztucznego, Przełącznik dźwigniowy, Silnik krokowy, Sterownik silnika krokowego, Zasilacz impulsowy na szynę DIN, Wentylator, Czujnik temperatury, Czujnik indukcyjny, czujnik pojemnościowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji biały, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji żółty, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji fioletowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji szary, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji czerwony, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji pomarańczowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji zielony, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji brązowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji niebieski Kabel miedziany (linka), kolor izolacji czarny, Trzymacz - kolor szary Złączka szynowa typu zug - kolor niebieski, Złączka szynowa typu zug - kolor czerwony, Złączka szynowa typu zug - kolor szary, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-PETG, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-GLASS, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-ULTRA zielony, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-HIPS czarny, Zasilacz impulsowy na szynę DIN, Elektromagnes prądu stałego E. Elektronika i telekomunikacja (Wyświetlacz dotykowy LCD, Komputer jednopłytkowy, Zestaw prototypowy z minikomputerem, Adapter HDMI (F)- DVI (M), Karta micro SD, Komputer jednopłytkowy, Zasilacz impulsowy, Silnik elektryczny z enkoderem, Silnik prądu stałego, Enkoder, Programator-debugger) F. Aplikacje użytkowe (Czajnik elektryczny z czujnikiem temperatury, Dysk zewnętrzny, Kabel HDMI, Dysk SSD, Dron z kamerą, Bateria do drona Śmigla do drona, Hełm Wirtualnej Rzeczywistości, Karta graficzna , Przełącznik sieciowy)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30210000-4,
34711000-6,
31710000-6,
31700000-3,
31711100-4,
32250000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część A - Gry |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11056.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11365.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część B - Aplikacj mobilne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10569.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13494.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część C - Grafika |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11052.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14302.44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część D - Elekrotechnika i AGD |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10894.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11480.82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część E - Elektornika i telekomunikacja |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10975.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14857.17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Część F - Alikacje użytkowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10975.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14844.87 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.