eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa preparatów do dezynfekcji na potrzeby ZOZ w Mikołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Mikołów: Dostawa preparatów do dezynfekcji na potrzeby ZOZ w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 231363 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmikolow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do dezynfekcji na potrzeby ZOZ w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę preparatów do dezynfekcji i podzielony został na 9 pakietów: pakiet nr 1 - preparaty do dezynfekcji narzędzi pakiet nr 2 - preparaty do dezynfekcji narzędzi pakiet nr 3 - preparaty do dezynfekcji skóry i błon śluzowych pakiet nr 4 - preparaty do dezynfekcji skóry i błon śluzowych pakiet nr 5 - preparaty do dezynfekcji powierzchni pakiet nr 6 - preparaty do dezynfekcji powierzchni pakiet nr 7 - preparaty do dezynfekcji powierzchni pakiet nr 8 - preparaty do dezynfekcji powierzchni pakiet nr 9 - środki myjące i dezynfekujące do myjni ultradźwiękowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają następujące warunki : 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy 3. w zależności od rodzaju oferowanych preparatów spełniają wymogi określone w ustawach wraz z rozporządzeniami wykonawczymi: - z dnia 6 września 2001r Prawo Farmaceutyczne (Dz.U.08.45.271) z późn. zm, - z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz.U.04.93.896) z późn. zm. - z dnia 13 września 2002 r o produktach biobójczych (Dz. U. 07.39.252) z późn. zm. 4. posiadają koncesję, zezwolenie, licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 5. będą dostarczać wyłącznie towary posiadające: - w przypadku wyrobów medycznych: CE, deklaracje zgodności, zgłoszenie/wpis do rejestru wyrobów medycznych; - w przypadku produktów biobójczych: dopuszczenie do obrotu, wpis do rejestru produktów biobójczych; - w przypadku produktów leczniczych: dopuszczenie do obrotu, wpis do rejestru produktów leczniczych - w przypadku kosmetyków: zgłoszenie/wpis do krajowego systemu informowania o kosmetykach. oraz datę przydatności do użycia nie krótszą niż jeden rok od daty dostawy 6. oferowane preparaty zawierające substancje niebezpieczne posiadają karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. VI SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oświadczeniem z art. 22 i 24 ustawy Pzp 2. Zestawienie asortymentowo - cenowe - załącznik nr 1 3. Dokumenty potwierdzające treść wniesionych oświadczeń. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku, gdy takie dokumenty nie są wymagane, stosowne oświadczenie Wykonawcy f) lista proponowanych preparatów z określeniem dokumentów rejestrowych , dopuszczających do obrotu w odniesieniu do pkt. V 5 g) oświadczenie, że termin przydatności do użycia oferowanych preparatów będzie nie krótszy niż jeden rok od daty dostawy h) oświadczenie, że produkty zawierające substancje niebezpieczne posiadają karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego z jednoczesnym oświadczeniem, że z pierwszą dostawą przedłożone zostaną aktualne karty charakterystyki, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w ppkt. a), b), c), d): 1) ppkt a), b), d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) ppkt c) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmikolow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Mikołowie w likwidacji ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mikołowie w likwidacji ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.