Ogłoszenie z dnia 2015-09-07
Sokoły: Rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE- NZOZ MD CARE Sp. z o.o. - roboty budowlane - część III
Numer ogłoszenia: 232464 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "MD CARE" Sp. z o.o. , Dworaki-Staśki, 18-218 Sokoły, woj. podlaskie, tel. 86 476 34 20, faks 86 476 34 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE- NZOZ MD CARE Sp. z o.o. - roboty budowlane - część III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem realizacji jest wykonanie poniższego przedmiotu zamówienia podzielonego na 4 części: Część I Roboty wykończeniowe - tzw. pod klucz Wykonanie wraz z montażem: Stan wykończeniowy. Ścianki działowe Ślusarki stalowej Warstw posadzkowych i posadzek Tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych klasy III Szpachlowania gipsem i malowania Elementów kowalsko ślusarskich Elewacji Elementów zewnętrznych (dojścia, zieleń, 10 ławek i 5 stolików, brama wjazdowa o szerokości 5 metrów) Część II Stolarka okienna i drzwiowa Wykonanie i montaż: Stolarki okiennej PCV Stolarki drzwiowej PCV Stolarki drzwiowej z ALUM. Część III Roboty Sanitarne Wykonanie i montaż: Robót sanitarnych Część IV Roboty elektryczne Wykonanie i montaż: Robót elektrycznych Realizowanego w ramach projektu Rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE- NZOZ MD CARE, zgodnie z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym stanowiącym załączniki nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.21.51.40-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część I Roboty wykończeniowe 35 000zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100) Część II Stolarka 19 000zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) Część III Roboty sanitarne 6 000zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100) Część IV Roboty elektryczne 3 000zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Nr rachunku bankowego Bank Spółdzielczy w Białymstoku 77 8060 0004 0132 7238 2000 0040 z dopiskiem Rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE - NZOZ MD CARE Sp. z o.o. - roboty budowlane - część III 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie zamawiającego. 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1) Potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego w formie kserokopii 2) Potwierdzenie wniesienie wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności (skutecznej realizacji) wadium ujawniony na powyższych dokumentach będzie krótszy to taka oferta będzie odrzucona ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie innej niż pieniężna, powinno wynikać, że Wykonawca działa w konsorcjum. 7. Poręczenie wystawione przez bank zagraniczny musi być potwierdzone przez bank krajowy. 8. Wykonawcy, którzy złożą oferty niezabezpieczone skutecznie wniesionym wadium zostaną wykluczeni z postępowania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia należy przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy- w tym okresie, wykonał : a) dwie roboty budowlane, każda obejmująca zakres robót odpowiadający opisowi przedmiotu zamówienia zgodnie z częścią, na którą składana jest oferta. - do potwierdzenia: wykaz robót budowlanych, wykonanych, niewykonanych i nienależycie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących wykonanych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa wyżej są poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą inne dokumenty wg rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19.02.2013r . (Dz. U z 2013r, poz.231).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia należy przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym do wykonywania zamówienia i będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w określonym poniżej zakresie: a) posiada średnioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie w liczbie co najmniej 5 pracowników b) posiada średnią liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie w liczbie co najmniej 1 osoba c) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: kierownik budowy - 1 osoba spełniająca następujące warunki: posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej części na które złożona jest oferta, spełnia wymogi określone w ustawie Prawo budowlane oraz posiada 5-letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami budowlanymi. - do potwierdzenia: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - oświadczenie na temat wielkości średniorocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia należy przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Sporządzony przez Wykonawcę DRUK OFERTY według wzoru załącznik nr 1 SIWZ. 2) Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w Rozdz. V, pkt 4 ppkt.2), do oferty należy dołączyć: pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem. 3) Dowód wniesienia wadium tj. kopia potwierdzenia dokonania przelewu lub wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy./
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy: 1) wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, 2) zmiany kolejności wykonania etapów przedmiotu umowy bądź rezygnacji z wykonania części umowy 3) przeszkód leżących w całości po stronie Zamawiającego, 4) termin może ulec przedłużeniu gdyby w trakcie wykonywania robót okazało się, że istnieją niezinwentaryzowane urządzenia podziemne i należy zmienić sposób wykonania zamówienia na roboty budowlane. 5) innych nie dających się przewidzieć przyczyn skutkujących wydłużeniem terminu realizacji prac, potwierdzonych przez Inspektorów Nadzoru Zamawiającego, których zaistnienie nie nastąpiło z winy Wykonawcy i pod warunkiem akceptacji i wyrażenia na nie zgody przez Zamawiającego. 2. W zakresie terminów płatności i innych: 1) nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4) zmiany kolejności wykonania etapów przedmiotu umowy bądź rezygnacji z wykonania części umowy 5) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego, bez zmian kwoty umownej oraz dat granicznych wykonania umowy nie stanowi zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poprawadostepu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MD Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Dworaki-Staśki 46, 18-218 Sokoły.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MD Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Dworaki-Staśki 46, 18-218 Sokoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Roboty wykończeniowe - tzw. pod klucz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Roboty wykończeniowe - tzw. pod klucz Wykonanie wraz z montażem: Stan wykończeniowy. Ścianki działowe Ślusarki stalowej Warstw posadzkowych i posadzek Tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych klasy III Szpachlowania gipsem i malowania Elementów kowalsko ślusarskich Elewacji Elementów zewnętrznych (dojścia, zieleń, 10 ławek i 5 stolików, brama wjazdowa o szerokości 5 metrów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Stolarka okienna i drzwiowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Stolarka okienna i drzwiowa Wykonanie i montaż: Stolarki okiennej PCV Stolarki drzwiowej PCV Stolarki drzwiowej z ALUM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Roboty Sanitarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Roboty Sanitarne Wykonanie i montaż: Robót sanitarnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Roboty elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Roboty elektryczne Wykonanie i montaż: Robót elektrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
INNE PRZETARGI SOKOŁY
więcej: przetargi SOKOŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.