eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokołyRozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE- NZOZ MD CARE Sp. z o.o. - roboty budowlane - część III



Ogłoszenie z dnia 2015-09-07

Sokoły: Rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE- NZOZ MD CARE Sp. z o.o. - roboty budowlane - część III
Numer ogłoszenia: 232464 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "MD CARE" Sp. z o.o. , Dworaki-Staśki, 18-218 Sokoły, woj. podlaskie, tel. 86 476 34 20, faks 86 476 34 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE- NZOZ MD CARE Sp. z o.o. - roboty budowlane - część III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem realizacji jest wykonanie poniższego przedmiotu zamówienia podzielonego na 4 części: Część I Roboty wykończeniowe - tzw. pod klucz Wykonanie wraz z montażem: Stan wykończeniowy. Ścianki działowe Ślusarki stalowej Warstw posadzkowych i posadzek Tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych klasy III Szpachlowania gipsem i malowania Elementów kowalsko ślusarskich Elewacji Elementów zewnętrznych (dojścia, zieleń, 10 ławek i 5 stolików, brama wjazdowa o szerokości 5 metrów) Część II Stolarka okienna i drzwiowa Wykonanie i montaż: Stolarki okiennej PCV Stolarki drzwiowej PCV Stolarki drzwiowej z ALUM. Część III Roboty Sanitarne Wykonanie i montaż: Robót sanitarnych Część IV Roboty elektryczne Wykonanie i montaż: Robót elektrycznych Realizowanego w ramach projektu Rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE- NZOZ MD CARE, zgodnie z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym stanowiącym załączniki nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.21.51.40-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część I Roboty wykończeniowe 35 000zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100) Część II Stolarka 19 000zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) Część III Roboty sanitarne 6 000zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100) Część IV Roboty elektryczne 3 000zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Nr rachunku bankowego Bank Spółdzielczy w Białymstoku 77 8060 0004 0132 7238 2000 0040 z dopiskiem Rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE - NZOZ MD CARE Sp. z o.o. - roboty budowlane - część III 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie zamawiającego. 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1) Potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego w formie kserokopii 2) Potwierdzenie wniesienie wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności (skutecznej realizacji) wadium ujawniony na powyższych dokumentach będzie krótszy to taka oferta będzie odrzucona ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie innej niż pieniężna, powinno wynikać, że Wykonawca działa w konsorcjum. 7. Poręczenie wystawione przez bank zagraniczny musi być potwierdzone przez bank krajowy. 8. Wykonawcy, którzy złożą oferty niezabezpieczone skutecznie wniesionym wadium zostaną wykluczeni z postępowania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia należy przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy- w tym okresie, wykonał : a) dwie roboty budowlane, każda obejmująca zakres robót odpowiadający opisowi przedmiotu zamówienia zgodnie z częścią, na którą składana jest oferta. - do potwierdzenia: wykaz robót budowlanych, wykonanych, niewykonanych i nienależycie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących wykonanych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa wyżej są poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą inne dokumenty wg rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19.02.2013r . (Dz. U z 2013r, poz.231).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia należy przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym do wykonywania zamówienia i będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w określonym poniżej zakresie: a) posiada średnioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie w liczbie co najmniej 5 pracowników b) posiada średnią liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie w liczbie co najmniej 1 osoba c) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: kierownik budowy - 1 osoba spełniająca następujące warunki: posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej części na które złożona jest oferta, spełnia wymogi określone w ustawie Prawo budowlane oraz posiada 5-letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami budowlanymi. - do potwierdzenia: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - oświadczenie na temat wielkości średniorocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia należy przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Sporządzony przez Wykonawcę DRUK OFERTY według wzoru załącznik nr 1 SIWZ. 2) Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w Rozdz. V, pkt 4 ppkt.2), do oferty należy dołączyć: pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem. 3) Dowód wniesienia wadium tj. kopia potwierdzenia dokonania przelewu lub wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy./

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy: 1) wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, 2) zmiany kolejności wykonania etapów przedmiotu umowy bądź rezygnacji z wykonania części umowy 3) przeszkód leżących w całości po stronie Zamawiającego, 4) termin może ulec przedłużeniu gdyby w trakcie wykonywania robót okazało się, że istnieją niezinwentaryzowane urządzenia podziemne i należy zmienić sposób wykonania zamówienia na roboty budowlane. 5) innych nie dających się przewidzieć przyczyn skutkujących wydłużeniem terminu realizacji prac, potwierdzonych przez Inspektorów Nadzoru Zamawiającego, których zaistnienie nie nastąpiło z winy Wykonawcy i pod warunkiem akceptacji i wyrażenia na nie zgody przez Zamawiającego. 2. W zakresie terminów płatności i innych: 1) nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4) zmiany kolejności wykonania etapów przedmiotu umowy bądź rezygnacji z wykonania części umowy 5) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego, bez zmian kwoty umownej oraz dat granicznych wykonania umowy nie stanowi zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poprawadostepu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MD Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Dworaki-Staśki 46, 18-218 Sokoły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MD Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Dworaki-Staśki 46, 18-218 Sokoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Roboty wykończeniowe - tzw. pod klucz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Roboty wykończeniowe - tzw. pod klucz Wykonanie wraz z montażem: Stan wykończeniowy. Ścianki działowe Ślusarki stalowej Warstw posadzkowych i posadzek Tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych klasy III Szpachlowania gipsem i malowania Elementów kowalsko ślusarskich Elewacji Elementów zewnętrznych (dojścia, zieleń, 10 ławek i 5 stolików, brama wjazdowa o szerokości 5 metrów).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Stolarka okienna i drzwiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Stolarka okienna i drzwiowa Wykonanie i montaż: Stolarki okiennej PCV Stolarki drzwiowej PCV Stolarki drzwiowej z ALUM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Roboty Sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Roboty Sanitarne Wykonanie i montaż: Robót sanitarnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Roboty elektryczne Wykonanie i montaż: Robót elektrycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.