Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-03
Zakopane: Druk Katalogu Lato dla projektu pt. Tatry Wspólnie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 233380 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Promocji Zakopanego , ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 66 950, faks 18 20 666 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk Katalogu Lato dla projektu pt. Tatry Wspólnie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 79800000-2 usługi drukowania i powiązane oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 79823000-9 usługi drukowania i dostawy, polegające na druku Katalogu Lato dla Biura Promocji Zakopanego ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.2. przedmiotowej SIWZ: 3.2. Zadaniem Wykonawcy jest: - Druk Katalogu Lato Tatry Wspólnie - Dostawa do siedziby Zamawiającego, Druk powinien być wykonany na maszynie ze zintegrowaną kontrolą densytometryczną kolorystyki druku. Druk rastrem stochastycznym lub hybrydowym min. 350 dpi. Formy drukowe wykonane na urządzeniu CtP, winny zawierać kalibrację przyrostu punktu do maszyny drukującej. Parametry techniczne katalogu: Format: DL w układzie pionowym Papier okładka: kreda lakierowana dwustronnie połysk, gramatura min: 200g CMYK 4/4 Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 100 g CMYK 4/4 Zszycie: zeszytowe płaskie dwie zszywki Ilość stron: - Okładka: 6 stron, jedno (1) skrzydełko zgodnie z projektem Katalogu - Środek: 28 stron zgodnie z projektem Katalogu Nakład: 24 tys. szt. Język: polsko-słowacko-angielski.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych lub wykonywanych usług odpowiadającym wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne) - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik numer 5 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy usługi druku materiałów promocyjnych, których wartość wynosiła minimum 40 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Promocji Zakopanego
ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 15:00, miejsce: Biuro Promocji Zakopanego ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tatry Wspólnie projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013 - Miejsca realizacji: Polska - Miasto Zakopane - Miejsca realizacji: Słowacja - Liptov - Termin realizacji projektu: od 01.04.2011 roku do 30.11.2012 roku, - Wartość projektu - 339 323,86 (EUR)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach zlokalizowanych w pawilonach A, B, C w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Utrzymanie czystości w rejonach udostępnionych dla ruchu turystycznego w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Zakopanem za pośrednictwem stacjonarnych automatów biletowych
- Sukcesywne dostawy owoców warzyw i soków
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcję i dostawę materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania.
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
- Usługa sukcesywnego drukowania i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
- Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2025 r.
- Usługa druku wydawnictw wraz z dostawą dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.