Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-11
Kraków: Odbiór odpadów medycznych niebezpiecznych oraz przeterminowanych leków
Numer ogłoszenia: 233884 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie , ul. Rzeźnicza 11, 31-540 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2618810, faks 012 2618822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów medycznych niebezpiecznych oraz przeterminowanych leków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór odpadów medycznych - szacunkowo 138 400 kg w ciągu 24 miesięcy oraz przeterminowanych leków -nie więcej niż 100 kg w ciągu 24 miesięcy Opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowe ilości , terminy, wadia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wnosi się dla niektórych części
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy o miejscu unieszkodliwiania odpadów na dzień rozpoczęcia świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego postępowania. Jeżeli Wykonawcy przedłoży oświadczenie o unieszkodliwianiu odpadów poza terenem województwa małopolskiego, to Zamawiający zwróci się niezwłocznie do działających legalnie na terenie województwa małopolskiego spalarni odpadów medycznych o wydanie zaświadczenia o posiadaniu lub nie wolnych mocy przerobowych. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli ten nie złoży oświadczenia o miejscu unieszkodliwiania odpadów medycznych lub złoży oświadczenie o miejscu unieszkodliwiania poza terenem województwa małopolskiego i jednocześnie Zamawiający uzyska oświadczenie od działających legalnie na terenie województwa małopolskiego podmiotów zajmujących się unieszkodliwianiem odpadów medycznych o posiadaniu wolnych mocy przerobowych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCKiK Kraków, ul Rzeżnicza 11 31-540, pok 4.1G, 4 pietro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 10:00, miejsce: RCKiK Kraków, ul Rzeżnicza 11 31-540, pok 4.1G, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć 1 - Kraków, Rzeźnicza 11, os. Na Skarpie 66a oraz Ulica Wielicka 265 (siedziba Główna i dwa oddziały terenowe) Wadium: 4000,00 zł Termin realizacji : od 01.01.2015 r do 31.12.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03, 18 01 02 2. Ilość odpadów - 110 000 kg w ciągu 24 miesięcy -------------------------------------------------- 1. Kod odpadów - 18 01 06 (zlewki poanalityczne) 2. Szacunkowa ilość - w okresie 24 miesięcy 1200 kg (50 kg miesięcznie) ------------------------------------------------------------ Leki o kodzie 18 01 08 i 18 01 09 (odpady z działalności leczniczej), do 100 kg w trakcie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć 2 - Myślenice 32-400, ul Szpitalna 2 Wadium: nie wnosi sie Termin realizacji : od 01.10.2014r do 30.09.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03 2. Ilość odpadów - 800 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cześć 3 - Nowy Targ 34-400, ul Szpitalna 14 Wadium: nie wnosi się Termin realizacji : od 01.10.2014r do 30.09.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03 2. Ilość odpadów - 1300 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cześć 4 - Zakopane 34-500, ul Szymony 14 Wadium: nie wnosi się Termin realizacji : od 01.10.2014r do 30.09.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03 2. Ilość odpadów - 1100 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cześć 5 - Bochnia 32-700, ul Krakowska 31 Wadium: nie wnosi się Termin realizacji : od 01.10.2014r do 30.09.2015r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03 2. Ilość odpadów - 800 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Cześć 6 - Nowy Sącz 33-300, ul Kazimierza Wielkiego 9a Wadium: 300,00 zł Termin realizacji : od 01.11.2014r do 31.10.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03, 18 01 02 w proporcjach ok. 3 do 1 2. Ilość odpadów - 4 900 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Cześć 7- Limanowa 34-600, ul Piłsudskiego 61 Wadium: nie wnosi się Termin realizacji : od 01.10.2014r do 30.09.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03 2. Ilość odpadów - 950 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cześć 8- Tarnów 33-100, ul Lwowska 178a, ul Szpitalna 13 (dwa Oddziały Terenowe) Wadium: 600,00 zł Termin realizacji : od 01.11.2014r do 31.10.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03, 18 01 02 w proporcjach ok. 3 do 1 2. Ilość odpadów - 6800 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cześć 9- Olkusz 32-300, al. 1000 Lecia 13 Wadium: nie wnosi sie Termin realizacji : od 01.11.2014r do 31.10.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03 2. Ilość odpadów - 750 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cześć 10- Chrzanów 32-500, ul . Topolowa 16 Wadium: nie wnosi sie Termin realizacji : od 01.11.2014r do 31.10.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03 2. Ilość odpadów - 600 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cześć 11- Sucha Beskidzka 34-200, ul . Szpitalna 22 Wadium: nie wnosi się Termin realizacji : od 01.10.2014r do 30.09.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03 2. Ilość odpadów - 1400 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cześć 12- Wadowice 34-100, ul . Karmelicka 5 Wadium: 100,00 zł.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03, 18 01 02 w proporcjach ok 3 do 1 2. Ilość odpadów - 2150 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Cześć 13- Gorlice 38-300, ul . Węgierska 21 Wadium: nie wnosi się Termin realizacji : od 01.11.2014r do 31.10.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03 2. Ilość odpadów - 1800 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Cześć 14- Oświęcim 32-600, ul Wysokie Brzegi 4 Wadium: nie wnosi się Termin realizacji : od 01.10.2014r do 30.09.2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod odpadów - 18 01 03 2. Ilość odpadów - 850 kg w ciągu 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów zakaźnych pochodzących z działalności laboratoryjnej związanej z badaniami dotyczącymi zadań Inspekcji Weterynaryjnej
- Sukcesywny odbiór i utylizacja/przetworzenie odpadów wytworzonych w Centrum Reumatologii Sp. z o.o.
- Świadczenie usług usuwania, w tym transportu i utylizacji, odpadów niebezpiecznych i medycznych i innych
- Odbiór i transport do miejsca utylizacji odpadów pochodzących z działalności Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.