eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › WYKONANIE I ZAMONTOWANIE PLANSZ I ROLL UP EKSPOZYCYJNO - PREZENTACYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-09

Grudziądz: WYKONANIE I ZAMONTOWANIE PLANSZ I ROLL UP EKSPOZYCYJNO - PREZENTACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 235050 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178304 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I ZAMONTOWANIE PLANSZ I ROLL UP EKSPOZYCYJNO - PREZENTACYJNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z zamontowaniem plansz i dostawą roll up w Jednostce Wojskowej 4503 Grudziądzu, ul. Czwartaków 1, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, oraz w ilościach zgodnych z formularzem ofertowym. ZADANIE NR 1: wykonanie i zamontowanie plansz ekspozycyjno-prezentacyjnych w ilości 30 szt. ZADANIE NR 2: wykonanie roll up w ilości 1 szt. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia na podstawie udostępnionego projektu. Wykonawca do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, odbierze od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego dane w zakresie przedmiotu i jego układu graficznego, niezbędne do wykonania usługi w wersji elektronicznej na nośniku informacji. Po wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek, w terminie 14 dni od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi, zwrócić i dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu materiały, o których mowa powyżej.Wykonawca nie jest uprawniony do wykorzystywania przekazanych materiałów, o których mowa w celach innych, niż wykonanie usługi objętej niniejszym postępowaniem. Przedmiot zamówienia winien być wykonany i dostarczony do miejsca wykonania zamówienia w okresie obowiązywania umowy.Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi i dostawy w zadaniu nr 2- 12 miesięcznej gwarancji na wydruk i mechanizm roll-up.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.10.00 - Usługi dekoracji wnętrz 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie i zamontowanie plansz ekspozycyjno-prezentacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRD Spółka Jawna Rajmund Karolak i Dariusz Zieliński, ul. Jagiellońska 18, 85-097 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25461,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25461,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88560,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie roll up

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Reklama Mik Tomasz Bielak, Jakubowice Konińskie ul. Lubelska 50, 21-008 Ciecierzyn, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172,00

  • Oferta z najniższą ceną: 172,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.