eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › dostawy materiałów szewnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Lipsko: dostawy materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 236344 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku , ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3783500, faks 048 3783663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów szewnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla potrzeb bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, w podziale na 15 pakietów: Nr pakietu Nazwa przedmiotu zamówienia 1 Szwy wchłanialne 2 Szwy wchłanialne 3 Szwy wchłanialne 4 Szwy niewchłanialne 5 Szwy wchłanialne 6 Szwy wchłanialne 7 Szwy wchłanialne 8 Siatki przepuklinowe 9 Siatki przepuklinowe 10 Klips naczyniowy do laparaskopu 11 Klips naczyniowy do laparaskopu 12 Magazynki do staplerów 13 Taśmy kolagenowe 14 Szwy wchłanialne 15 Woreczki ekstrakcyjne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik numer 2 do SIWZ). 3. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek, wymienionych pod poszczególnymi pakietami. Zamawiający wymaga, aby próbki były zapakowane w oznakowaną kopertę lub paczkę wraz z dołączonym wykazem próbek. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość szacunkowa całego zamówienia 161400,00 PLN.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w tym: - deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub - certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) lub - zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

druk oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 3.Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu (przedłużenie) realizacji umowy w przypadku niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. 5.Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne, syntetyczne, 2-składnikowe (mieszanka kwasu poliglikolowego i polimlekowego ), plecione, powlekane - wartość szacunkowa 27000,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne, syntetyczne, plecione z kwasu poliglikolowego, powlekane poliglikonatem, krótki okres wchłaniania - wartość szacunkowa 9500,00 PLN..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne, syntetyczne, jednowłóknowe monofilamentowe - wartość szacunkowa 3500,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szwy niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, syntetyczne (polyester), plecione, powlekane silikonem - wartość szacunkowa 8500,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe - wartość szacunkowa 8500,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne, syntetyczne, (polypropylen), jednowłóknowe - wartość szacunkowa 4000,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, nie powlekane, średni okres wchłaniania, wykonane z glikonatu - wartość szacunkowa 12000,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: siatki przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe, monofilamentowe, polypropylenowe - wartość szacunkowa 2500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: siatki przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe, częściowo wchłanialne / część wcłanialna mobnofilamentowa o całkowitej absorbcji 90-120 dni/część niewchłanialna- polipropylenowa - wartość szacunkowa 7400,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Klipsy naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klipsy naczyniowe do laparoskopu - wartość szacunkowa 15000,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Klipsy naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klipsy naczyniowe do laparoskopu - wartość szacunkowa 6500,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: magazynki do staplerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: magazynki do staplerów - wartość szacunkowa 30000,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: taśmy kolagenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy kolagenowe do szycia narządów miąższowych - wartość szacunkowa 2500,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne, syntetyczne z kwasu poliglikolowego, plecione, powlekane - wartość szacunkowa 18000,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: woreczki ekstrakcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: woreczki ekstrakcyjne do zabiegów laparoskopowych - wartość szacunkowa 6500,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.