eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76 - 200 Słupsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Słupsk: Zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76 - 200 Słupsk
Numer ogłoszenia: 236684 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8418500, fax. 059 8427111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76 - 200 Słupsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76 - 200 Słupsk 1) 4 szt. zestawów komputerowych, 2)10 szt. monitory LCD 20-calowe panoramiczne, 3) 6 szt. skanery, 4) 4 szt. drukarki wielofunkcyjne atramentowe, 5) 6 szt. drukarki laserowe mono, 6) 1 szt. drukarka laserowa kolor, 7) 5 szt. UPS, 8) 1 szt. switch 48x1000Mbit..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.23.32.34 - 30.23.32.34 30.23.12.50 - 30.23.12.50 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, którzy ubiega się o udzielenie niniejszego zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, oraz musi dysponować dokumentami potwierdzającymi oznaczenie sprzętu certyfikatem CE, certyfikat ISO 9001:2000 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, iż warunek w zakresie nie podlegania wykluczeniu, wskazany w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana w oparciu o dokumenty i oświadczenia zawarte w ofercie. 3) Niespełnienie warunków udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy i odrzucenia oferty. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) dokumenty potwierdzające, iż produkty będące przedmiotem dostawy posiadają oznakowanie CE oraz dołączoną deklarację zgodności potwierdzającą zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12.03.2003 roku w sprawie zasadniczych wymagań sprzętu elektrycznego (Dz. U. Nr 49 z 2003 roku, poz.414)-dotyczy roboczych jednostek centralnych), certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji - wymagany stosowny dokument (dotyczy roboczych jednostek centralnych). Dokumenty, o których mowa w pkt 9.1 SIWZ są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokument, o którym mowa w pkt 9.1 ppkt 2 SIWZ. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu karnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE ul. SZARYCH SZEREGÓW 14, pokój nr 5B 76-200 SŁUPSK.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE ul. SZARYCH SZEREGÓW 14, pokój 102 76-200 SŁUPSK.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.