eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Szkolenia wraz z egzaminami z zakresu ECDL START i ECDL CORE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Nowy Sącz: Szkolenia wraz z egzaminami z zakresu ECDL START i ECDL CORE
Numer ogłoszenia: 236686 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy , ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia wraz z egzaminami z zakresu ECDL START i ECDL CORE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń wraz z egzaminami z zakresu: a)ECDL START dla 50 osób bezrobotnych w ramach V edycji (każda edycja po 10 osób) oraz b)ECDL CORE dla 20 osób bezrobotnych w ramach II edycji (każda edycja po 10 osób) w ramach projektu pn. E-umiejętnościwspółfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.6, Poddziałanie 9.6.2. 2.Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w zakresie obsługi komputera niezbędnych do podjęcia pracy. 3.Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące: a)Opracowanie programów szkoleń zgodnie z Syllabusem ECDL oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Program szkolenia z zakresu ECDL START musi zawierać treści w ramach przedstawionych poniżej modułów: Użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami, Przetwarzanie tekstów, Arkusze kalkulacyjne, Przeglądanie stron internetowych i komunikacja. Program szkolenia z zakresu ECDL CORE musi zawierać treści w ramach przedstawionych poniżej modułów: Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych, Użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami, Przetwarzanie tekstów, Arkusze kalkulacyjne, Użytkowanie baz danych, Grafika menedżerska i prezentacyjna, Przeglądanie stron internetowych i komunikacja. b)Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć. c)Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy. W przypadku realizacji w tym samym terminie szkolenia z zakresu ECDL START i ECDL CORE Wykonawca musi zapewnić salę dla każdej grupy. d)Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkoleń tj. niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła), minimum 10 stanowisk komputerowych z niezbędnym licencjonowanym oprogramowaniem oraz dostępem do Internetu. Zajęcia muszą być prowadzone na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko komputerowe. e)Przeprowadzenie szkoleń zgodnie z opracowanymi programami oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia, pod warunkiem minimum 80 % frekwencji, zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności oraz zaświadczenia (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Po pozytywnym zdaniu egzaminów ze wszystkich modułów absolwenci szkoleń muszą otrzymać odpowiedni certyfikat ECDL wydany przez Polskie Towarzystwo Informatyczne. f)Prowadzenie dokumentacji poszczególnych kursów tj.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, anonimowych ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia; listy potwierdzającej uczestnictwo w egzaminach ECDL START lub ECDL CORE zawierającej: imię, nazwisko, daty egzaminów z poszczególnych modułów i podpis uczestnika szkolenia. g)Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem i egzaminem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem uczestników szkolenia. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia. h)Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek). 4.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a)Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz. b)Czas trwania szkolenia - ECDL START 48 godzin zegarowych na każdą edycję, maksymalnie 10 dni roboczych, ECDL CORE 88 godzin zegarowych na każdą edycję, maksymalnie 17 dni roboczych. Łącznie szkolenie z zakresu ECDL START dla V edycji każda po 48 godzin obejmuje 240 godzin szkolenia natomiast z zakresu ECDL CORE dla II edycji każda po 88 godzin obejmuje 176 godzin szkolenia. Podany powyżej czas trwania szkoleń nie obejmuje egzaminów przeprowadzanych w ramach każdej edycji kursowej. c)Liczba godzin szkoleniowych wynosi odpowiednio 48 i 88 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 6 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 15.00. Szkolenie musi się odbywać w kolejno następujących po sobie dniach roboczych. d)Niezwłocznie po ukończeniu każdej edycji szkolenia musi być przeprowadzony egzamin w laboratorium egzaminacyjnym ECDL lub centrum egzaminacyjnym ECDL. e)Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia (obowiązkowo w formie papierowej, a w przypadku posiadania materiałów w formie elektronicznej również w tej formie) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD). Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność w pierwszym dniu szkolenia harmonogram i program szkolenia, materiały piśmiennicze (zeszyt z trwale zespolonymi kartkami) oraz długopis. Materiały szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki f)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHPi ppoż. g)Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia o posiadaniu aktualnego na dany rok kalendarzowy wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych www.ris.praca.gov.pl prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (Załącznik nr 8). Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 8 do SIWZ) oraz poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym faktu posiadania aktualnego wpisu do RIS.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie w przeprowadzeniu 5 szkoleń z zakresu ECDL dla co najmniej 5 osobowej grupy kursowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert i załączy dowody, że zostały wykonane należycie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie sal i bazy sprzętowej (Załącznik nr 5 do SIWZ) przedstawi, iż na czas realizacji szkolenia (zamówienia) będzie dysponował salą szkoleniową przystosowaną do prowadzenia zajęć dla 10 osobowej grupy oraz minimum 10 stanowisk komputerowych z niezbędnym licencjonowanym oprogramowaniem oraz dostępem do Internetu. W przypadku realizacji w tym samym terminie szkolenia z zakresu ECDL START i ECDL CORE Wykonawca musi zapewnić salę dla każdej grupy. Zajęcia muszą być prowadzone na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko komputerowe. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 5 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do przeprowadzenia szkolenia będzie dysponował w każdej edycji co najmniej jednym wykładowcą posiadającym wykształcenie informatyczne oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie jako nauczyciel informatyki lub wykształcenie informatyczne i przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z zakresu ECDL w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania. Wykonawca musi również wykazać, iż będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada certyfikat egzaminatora ECDL wydany przez PTI. Powyższe informacje muszą wynikać z przedstawionego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (według Załącznika nr 6). Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o aktualnym wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365 z późn. zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem miejsca szkolenia oraz kadry dydaktycznej. Usługa ma być wykonywana przez osoby wskazane w Załączniku nr 6 do oferty oraz w miejscu wskazanym w Załączniku nr 5 do SIWZ Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa w następujących sytuacjach: a) Na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonej czynności; b) Na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ. Zmiana miejsca szkolenia będzie możliwa po pisemnym przedstawieniu nowych warunków oraz akceptacji Zamawiającego. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu ul. Węgierska 146 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu ul. Węgierska 146 33-300 Nowy Sącz pokój nr 8 tj. Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. E-umiejętności współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.6, Poddziałanie 9.6.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.