Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-11-11
Olsztyn: dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 237251 - 2013; data zamieszczenia: 11.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki , Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5232779, faks 89 5232779.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i urządzeń w ramach poszczególnych CZĘŚCI zamówienia: a) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: - głośniki - 3 szt., - słuchawki - 1 szt., - myszka - 14 szt., - klawiatura - 10 szt., - nagrywarka DVD -4 szt., - pendrive 8 GB - 18 szt., - przełącznik KVM - 2 szt., - prezenter multimedialny - 3 szt., - drukarka laserowa A4 - 10 szt., - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 9 szt., - drukarka atramentowa A4 - 1 szt., - drukarka etykiet adresowych - 3 szt., - czytnik kodów kreskowych - 1 szt., - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 2 szt., - drukarka atramentowa A3 - 1 szt., - monitor 21,5 cala -17 szt., - monitor 24 cale - 4 szt., - skaner A4 - 1 szt., - skaner A3 - 1 szt., - NAS dysk sieciowy - 1 szt., - obudowa 3U do szafy rack 19 cali - 2 szt., - aparat fotograficzny z nośnikiem danych - 1 szt., - przełącznik sieciowy - 1 szt., - oprogramowanie biurowe z licencją - 16 szt., - oprogramowanie do masowego skanowania z licencją - 1 szt., b) CZĘŚĆ II - dostawa skanerów - 2 szt., c) CZĘŚĆ III - dostawa drukarki liniowej - 1 szt., d) CZĘŚĆ IV - dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń klasy UTM z oprogramowaniem, e) CZĘŚĆ V - dostawa czytników informacji zakodowanych - 2 szt., f) CZĘŚĆ VI - dostawa kserokopiarek: - kserokopiarka monochromatyczna - 2 szt., - kserokopiarka kolorowa z finisherem - 1 szt., - kserokopiarka kolorowa - 1 szt., 2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego i oprogramowania stanowiących CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) szczegółowy opis skanerów stanowiących CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) szczegółowy opis drukarki liniowej stanowiącej CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) szczegółowy opis urządzeń klasy UTM z oprogramowaniem stanowiących CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) szczegółowy opis czytników informacji zakodowanych stanowiących CZĘŚĆ V zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7) szczegółowy opis kserokopiarek stanowiących CZĘŚĆ VI zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8) opisy znajdujące się w załącznikach nr 6 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi, 9) wykonawca dostarczy produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego - Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, 10) dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, 11) zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 48.42.20.00-2, 30.12.13.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto każde, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania, b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, c) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, d) w przypadku CZĘŚCI IV zamówienia - co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto, którego przedmiotem była dostawa i instalacja klastra urządzeń UTM, e) w przypadku CZĘŚCI V zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, f) w przypadku CZĘŚCI VI zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełnione szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załączniki nr 6 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych, pełnomocnictwa (upoważnienia) muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innego asortymentu, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości dostawy (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 316.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2013 godzina 10:00, miejsce: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 354.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: - głośniki - 3 szt., - słuchawki - 1 szt., - myszka - 14 szt., - klawiatura - 10 szt., - nagrywarka DVD -4 szt., - pendrive 8 GB - 18 szt., - przełącznik KVM - 2 szt., - prezenter multimedialny - 3 szt., - drukarka laserowa A4 - 10 szt., - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 9 szt., - drukarka atramentowa A4 - 1 szt., - drukarka etykiet adresowych - 3 szt., - czytnik kodów kreskowych - 1 szt., - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 2 szt., - drukarka atramentowa A3 - 1 szt., - monitor 21,5 cala -17 szt., - monitor 24 cale - 4 szt., - skaner A4 - 1 szt., - skaner A3 - 1 szt., - NAS dysk sieciowy - 1 szt., - obudowa 3U do szafy rack 19 cali - 2 szt., - aparat fotograficzny z nośnikiem danych - 1 szt., - przełącznik sieciowy - 1 szt., - oprogramowanie biurowe z licencją - 16 szt., - oprogramowanie do masowego skanowania z licencją - 1 szt., b) szczegółowy opis sprzętu komputerowego i oprogramowania stanowiących CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 48.42.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa skanerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ II - dostawa skanerów - 2 szt., b) szczegółowy opis skanerów stanowiących CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa drukarki liniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ III - dostawa drukarki liniowej - 1 szt., b) szczegółowy opis drukarki liniowej stanowiącej CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń klasy UTM z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ IV - dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń klasy UTM z oprogramowaniem, b) szczegółowy opis urządzeń klasy UTM z oprogramowaniem stanowiących CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa czytników informacji zakodowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ V - dostawa czytników informacji zakodowanych - 2 szt., b) szczegółowy opis czytników informacji zakodowanych stanowiących CZĘŚĆ V zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa kserokopiarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ VI - dostawa kserokopiarek: - kserokopiarka monochromatyczna - 2 szt., - kserokopiarka kolorowa z finisherem - 1 szt., - kserokopiarka kolorowa - 1 szt., b) szczegółowy opis kserokopiarek stanowiących CZĘŚĆ VI zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.