eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Sukcesywne dostawy leków, opatrunków, drobnego sprzętu i materiałów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Biała Podlaska: Sukcesywne dostawy leków, opatrunków, drobnego sprzętu i materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 237529 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego, ul. Warszawska 20, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3434735, 3434068, 3438176, fax 083 3443706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowiebp.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy leków, opatrunków, drobnego sprzętu i materiałów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Punktu Aptecznego Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 20 leków, opatrunków oraz drobnego sprzętu i materiałów medycznych. Całość zamówienia podzielona jest na 6 pakietów z możliwością składania ofert równoważnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp . 2. Warunki szczegółowe, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp . 2.1 Uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia Wykonawca musi posiadać zezwolenie na hurtowy obrót lekami (dotyczy to Wykonawców składających ofertę na pakiet Nr 1). 3. Wszystkie oferowane produkty lecznicze powinny posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i powinny być wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na Terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Wszystkie oferowane wyroby medyczne powinny spełnić warunki dopuszczenia do obrotu i używania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (dotyczy pakietu Nr 2, 3, 4, 5, 6) . 5. Oferowane produkty lecznicze muszą posiadać terminy ważności nie krótsze niż 24 miesiące licząc od daty dostawy, zaś wyroby medyczne terminy ważności nie krótsze niż 24 miesiące licząc również od daty dostawy. 6. Zagwarantują stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych i szczegółowych określonych w pkt 6 siwz Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem-wszystkie strony) : 1.1Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do siwz. 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6-ść miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.3Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (dotyczy Wykonawców składających ofertę na pakiet nr 1). 2. Oświadczenie, iż Wykonawca jest w posiadaniu pozwoleń dopuszczających do obrotu oferowane produkty lecznicze, zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. oraz, że są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na Terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiąże się (dotyczy Wykonawców składających ofertę na pakiet nr 1) do dołączenia do każdej faktury odpowiednich pozwoleń lub na fakturze winno znajdować się sformułowanie - pozwolenie do wglądu w hurtowni/ firmie 3. Oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (I, IIa, IIb, III). 4. Certyfikaty rejestrujące dla poszczególnych wyrobów jak niżej : a) w klasie I oraz IIa - deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty b) w klasie IIb i III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty (dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych) c) potwierdzenie jednostki notyfikowanej (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I niesterylnej 5. W przypadku zaoferowania wyrobów medycznych klasy I i IIa , wyrobów na zamówienie nie klasyfikowanych , których wytwórca ma siedzibę poza Polską - dokument uprawniający do wprowadzenia wyrobu medycznego do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA. 6. Oświadczenie, iż oferowane produkty lecznicze posiadają terminy ważności nie krótsze niż 24 miesiące licząc od daty dostawy, zaś wyroby medyczne terminy terminy ważności nie krótsze niż 24 miesiące licząc również od daty dostawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowiebp.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 obejmuje 81 pozycji leków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa opatrunków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 obejmuje 22 pozycje opatrunków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 obejmuje 68 pozycji drobnego sprzętu medycznnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drobego sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 obejmuje 8 pozycji drobnego sprzętu medycznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 obejmuje 4 pozycje materiałów medycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa papieru do rejestratorów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 obejmuje 2 pozycje papieru do rejestratorów medycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.