Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-09
Słubice: świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu osób przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, związanych z dowozem i odwozem uczniów do i ze szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 237818 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Słubice , ul. Płocka 32, 09-533 Słubice, woj. mazowieckie, tel. 024 2778056, faks 024 2778210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslubice.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu osób przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, związanych z dowozem i odwozem uczniów do i ze szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach w roku szkolnym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z dowozem uczniów do szkół podstawowych i publicznego gimnazjum na terenie gminy Słubice w roku szkolnym 2011/2012 zgodnie z poniższym rozkładem jazdy: PRZYWÓZ TRASA A - WYJAZD GODZ. 6:30 Zyck Polski - k. kościoła 6:30 Zyck Nowy 6:40 Zyck Polski - przyst. PKS k. p. Kowalika 6:44 Piotrkówek - przystanek PKS k. sklepu 6:47 Piotrkówek - przyst. PKS k. p. Jażdzyk 6:50 Słubice 6:55 TRASA B - WYJAZD GODZ. 6:56 Budy - przyst. PKS n/ż 7:01 Juliszew - przyst. PKS k. byłego SKR 7:07 Juliszew - przyst. PKS k. sklepu 7:09 Juliszew - k. p. Lewandowskiego 7:10 Nowosiadło - granica z Juliszewem 7:12 Świniary - szkoła 7:20 Wiączemin Polski 7:25 Nowosiadło - k. p. Żakiety 7:28 Nowosiadło - k. p. Kluge 7:30 Świniary - k. p. Kurzyńskiego 7:32 Zysk Polski - k. kościoła 7:35 Słubice 7:39 TRASA C - WYJAZD GODZ. 7:40 Grzybów - przystanek PKS 7:45 Jamno - k. p. Furmanika 7:48 Jamno - przystanek PKS 7:53 Jamno - k. byłej szkoły 7:57 Grzybów - k. p. Smuk 8:03 Słubice 8:08 ODWÓZ TRASA D - WYJAZD GODZ. 13:00 Grzybów - przystanek PKS 13:06 Jamno - k. p. Furmanika 13:12 Jamno - przystanek PKS 13:16 Sielce - k. remizy OSP 13:23 Potok Biały - k. p. Majewskiego 13:26 Jamno - k. byłej szkoły 13:29 Grzybów - k. p. E. Smuk 13:34 Słubice 13:40 TRASA E - WYJAZD GODZ. 14:00 Piotrkówek - przyst. PKS k. p. Jażdzyk 14:05 Piotrkówek - przystanek PKS k. sklepu 14:08 Zyck Polski - przyst. PKS k. p. Kowalika 14:11 Zyck Nowy 14:21 Zyck Polski - k. kościoła 14:25 Świniary - k. p. Kurzyńskiego 14:28 Nowosiadło- k. p. Kluge 14:29 Nowosiadło - k. p. Żakiety 14:31 Świniary - szkoła 14:35 Wiączemin Polski 14:40 Nowosiadło - granica z Juliszewem 14:48 Juliszew - k. p. Lewandowskiego 14:50 Juliszew - przyst. PKS k. sklepu 14:56 Juliszew - przyst. PKS k. byłego SKR 14:58 Budy - przyst. PKS n/ż 15:04 Słubice 15:15 TRASA F - WYJAZD GODZ. 15:15 Piotrkówek - przyst. PKS k. p. Jażdzyk 15:20 Piotrkówek - przystanek PKS k. sklepu 15:23 Zyck Polski - przyst. PKS k. p. Kowalika 15:26 Zyck Polski - k. kościoła 15:30 Świniary - k. p. Kurzyńskiego 15:33 Nowosiadło - k. p. Kluge 15:34 Nowosiadło - k. p. Żakiety 15:36 Świniary - szkoła 15:40 Wiączemin Polski 15:45 Nowosiadło - granica z Juliszewem 15:53 Juliszew - k. p. Lewandowskiego 16:00 Juliszew - przyst. PKS k. sklepu 16:05 Juliszew - przyst. PKS k. byłego SKR 16:10 Budy - przyst. PKS n/ż 16:20 Słubice 16:30 Usługę należy wykonywać przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50 i o okresie eksploatacji nie dłuższym niż 10 lat, w dni nauki szkolnej. Dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi 140 km, a w okresie realizacji zamówienia 26.600 km. Wykonawca zapewni w trakcie realizacji usługi bezpieczny przewóz poprzez zapewnienie bezpieczeństwa i higieny w środkach transportowych oraz zapewnia opiekę dorosłej osoby w czasie przewozów uczniów. Środki transportu, którym Wykonawca będzie świadczył usługę muszą spełniać wymagania techniczne określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na dowozie uczniów do szkół, o wartości 70.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami transportowymi przewidzianymi do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami i wykaże minimum 2 autobusy o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, i okresie eksploatacji nie dłuższym niż 10 lat
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami oraz osobą do sprawowania opieki w trakcie realizacji przewozów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. 2) Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul.Płocka 32, sekretariat - pokój Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego, piasku wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem w ramach remontu dróg gminnych na terenie Gminy Lelis.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Transport, montaż oraz demontaż wystawy edukacyjnej pt. "Pełno ich nigdzie. Przywracanie pamięci o polskich Żydach w przestrzeni miejskiej" na trasie Warszawa - Poznań - Warszawa.
- Dostawa kruszyw na remont dróg gminnych na terenie Gminy Lubartów
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- usługi transportu sanitarnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.