eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Roboty porządkowe na terenie czterech stref rekreacji w roku 2014 Nr sprawyZP. 2712.100.2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Michałowice: Roboty porządkowe na terenie czterech stref rekreacji w roku 2014 Nr sprawy: ZP. 2712.100.2013.
Numer ogłoszenia: 23911 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260283 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty porządkowe na terenie czterech stref rekreacji w roku 2014 Nr sprawy: ZP. 2712.100.2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: koszenie trawników, zebranie, zgrabienie, wywóz i utylizacja zebranej trawy - w okresie wegetacji w zależności od potrzeb zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. pielenie skupisk nasadzeń krzewów i bylin - w okresie wegetacji w zależności od potrzeb zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. uzupełnianie kory pod roślinnością niską - w okresie wiosennym jednorazowe uzupełnienie korą po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. grabienie liści w okresie jesiennym zebranie, wywóz i utylizacja - w okresie jesiennym w zależności od potrzeb zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. odśnieżanie chodników, placów zabaw o nawierzchni gumowej i skateparków - w okresie zimowym w zależności od potrzeb, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego oprysk trawników i nawożenie roślin- nawożenie i opryskiwanie winno się odbywać dwa razy w roku (raz w okresie wiosennym a drugi w okresie jesiennym). Trawniki należy opryskać przeciw zwalczaniu roślinności dwuliściennej. Rośliny winny być nawożone nawozem z zawartością azotu, potasu oraz fosforu. renowacja i zakładanie trawników - przeprowadzanie wertykulacji, aeracji, piaskowania, wapnowania, nawożenia oraz dosiewania trawników w okresie wegetacji w zależności od potrzeb, na zlecenie Zamawiającego, zabezpieczenie palików przy drzewach -w zależności od potrzeb, na zlecenie Zamawiającego, prace porządkowe na ternie stref - w trakcie obowiązywania umowy prace polegające min. na czyszczeniu rynien zamontowanych na budynkach usytuowanych na terenach stref, czyszczeniu kratek EKO oraz innych drobnych prac np. przycinanie odrostów na drzewach szczepionych, zleconych przez Zamawiającego. Szacunkowa powierzchnia do wykonywania poszczególnych prac: Powierzchnia do grabienia z liści(jednorazowo) 10 000 m2 Powierzchnia do koszenia trawników (jednorazowo) 20 500 m2 Powierzchnia do odśnieżania (jednorazowo) 7 400 m2 Powierzchnia do pielenia skupisk nasadzeń (jednorazowo) 3 900 m2 Powierzchnia do uzupełniania korą 300 m2 Powierzchnia do nawożenia trawnika i roślin (jednorazowo) 24 400 m2 Powierzchnia do odnawiania i zakładania trawników 1 000 m2 UWAGA !!! Zamawiający nie dopuszcza koszenia trawników przy użyciu podkaszarki. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w załączniku nr A do specyfikacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Sp. z o.o., ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58806,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40569,12

  • Oferta z najniższą ceną: 40569,12 / Oferta z najwyższą ceną: 74240,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.