Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-14
Szczecin: Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 239960 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132305 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie na podstawie wybranej pracy konkursowej pn. Koncepcja kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa opery na Zamku w Szczecinie. Wykonawca zrealizuje kampanię wizerunkowo-informacyjną w terminie od dnia udzielenia zamówienia do 30 listopada 2015 roku. Przeprowadzona, na podstawie wybranej pracy konkursowej, kampania wizerunkowo-informacyjna w różnych środkach przekazu powinna prezentować Operę na Zamku jako nowoczesną i atrakcyjną dla widzów, jak i artystów scenę teatralno-muzyczną przebudowaną ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na 2007-2013. Realizowana kampania wizerunkowo-informacyjna ma doprowadzić do większej rozpoznawalności marki Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego i Opery na Zamku. Kampania powinna służyć zwiększeniu świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projekcie przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 nr UDA-RPZP.06.02.01-32-002/11-00 z dnia 31.01.2012 r. poprzez dofinansowanie części wydatków kwalifikowanych poniesionych na realizację inwestycji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA ANNY TURKIEWICZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA ANNY TURKIEWICZ SP. Z O.O.
- Agencja Reklamowa Anny Turczyńskiej Sp. z o.o, ul. Powstańców Wielkopolskich 33, 70-111 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 405900,00
Oferta z najniższą ceną: 405900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 405900,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Opera na Zamku w Szczecinie-Zamawiający przeprowadził konkurs, o którym mowa w art. 110 ustawy na Koncepcję kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. Nagrodą dla autora najlepszej pracy konkursowej, wybranej w konkursie było zaproszenie do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki na Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. W konkursie jako najlepsza została wybrana praca Agencji Reklamowej Anny Turkiewicz Sp. z o.o z siedzibą w Szczecinie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 33, 70-111 Szczecin, która w kryteriach oceny prac konkursowych uzyskała największą liczbę punktów. Wyżej opisany stan faktyczny wyczerpuje przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie, zgodnie artykułem art. 67 ust.1 pkt. 2 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Świadczenie usług reklamowych outdoor - 6 części
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Gminy Gostynin w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do ....
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.