eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-14

Szczecin: Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 239960 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132305 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie na podstawie wybranej pracy konkursowej pn. Koncepcja kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa opery na Zamku w Szczecinie. Wykonawca zrealizuje kampanię wizerunkowo-informacyjną w terminie od dnia udzielenia zamówienia do 30 listopada 2015 roku. Przeprowadzona, na podstawie wybranej pracy konkursowej, kampania wizerunkowo-informacyjna w różnych środkach przekazu powinna prezentować Operę na Zamku jako nowoczesną i atrakcyjną dla widzów, jak i artystów scenę teatralno-muzyczną przebudowaną ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na 2007-2013. Realizowana kampania wizerunkowo-informacyjna ma doprowadzić do większej rozpoznawalności marki Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego i Opery na Zamku. Kampania powinna służyć zwiększeniu świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projekcie przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 nr UDA-RPZP.06.02.01-32-002/11-00 z dnia 31.01.2012 r. poprzez dofinansowanie części wydatków kwalifikowanych poniesionych na realizację inwestycji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Anny Turczyńskiej Sp. z o.o, ul. Powstańców Wielkopolskich 33, 70-111 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 405900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 405900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 405900,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Opera na Zamku w Szczecinie-Zamawiający przeprowadził konkurs, o którym mowa w art. 110 ustawy na Koncepcję kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. Nagrodą dla autora najlepszej pracy konkursowej, wybranej w konkursie było zaproszenie do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki na Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. W konkursie jako najlepsza została wybrana praca Agencji Reklamowej Anny Turkiewicz Sp. z o.o z siedzibą w Szczecinie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 33, 70-111 Szczecin, która w kryteriach oceny prac konkursowych uzyskała największą liczbę punktów. Wyżej opisany stan faktyczny wyczerpuje przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie, zgodnie artykułem art. 67 ust.1 pkt. 2 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.