Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Zembrzyce: Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację
procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III w szkołach
podstawowych na terenie Gminy Zembrzyce w ramach
Projektu Indywidualizacja.
Numer ogłoszenia: 240102 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach , Zembrzyce 540, 34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie, tel. 33 874 67 32, faks 33 874 60 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Zembrzyce w ramach Projektu Indywidualizacja..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć w projekcie POKL.09.01.02-12-145/11-00. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, w latach 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Zembrzyce, woj. małopolskie. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: Zespół Szkół w Tarnawie Dolnej 1. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy - 28 godzin w I semestrze 2012/2013 i 32 godziny w II semestrze 2012/2013 roku, łącznie 60 godzin dla dwóch grup. 2. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej, opieka w czasie przejazdu na basen i z powrotem - 28 godzin w I semestrze 2012/2013 (w tym 5 zajęć na basenie) i 32 godziny w II semestrze 2012/2013 ( w tym 5 zajęć na basenie), łącznie 60 godzin dla dwóch grup ( w tym 10 zajęć na basenie). 3. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze, rozwijające uzdolnienia - 42 godziny w I semestrze 2012/2013 roku i 48 godzin w II semestrze 2012/2013 roku, łącznie 90 godzin dla dwóch grup 4. Wstęp na basen dla uczniów Zespołu Szkół w Tarnawie Dolnej -dostawca znajdujący się w odległości do 20 km zobowiązuje się zabezpieczyć wejście na basen dla 2 grup (łącznie nie więcej niż 7 osób na czas 1 godziny) w ilości 35 biletów w I semestrze 2012/2013 roku oraz 35 biletów w II semestrze 2012/2013 roku, łącznie 70 biletów na 10 wstępów. 5. Przewóz uczniów na basen z Zespołu Szkół w Tarnawie Dolnej i z powrotem: w I semestrze 2012/2013 -5 wyjazdów, w II semestrze 2012/2013 - 5 wyjazdów (jeden wyjazd nie więcej niż 7 osób). Razem 10 kursów (tam i z powrotem do 40 km). Czas trwania zajęć na basenie ok. 60 minut. Zespoł Szkół w Zembrzycach 6. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy- 28 godzin w I semestrze 2012/2013 roku i 32 godziny w II semestrze 2012/2013 roku, łącznie 60 godzin dla dwóch grup. 7. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 42 godziny w I semestrze 2012/2013 i 48 godzin w II semestrze 2012/2013 roku, łącznie 90 godzin dla trzech grup. 8. Zajęcia doskonalące czytanie ze zrozumieniem i pisanie - 42 godziny w I semestrze 2012/2013 roku i 48 godzin w II semestrze 2012/2013 roku łącznie 90 godzin dla trzech grup. Szkoła Podstawowej w Śleszowicach 9. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi mowy - 28 godzin w I semestrze 2012/2013 roku i 32 godzin w II semestrze 2012/2013 roku, łącznie 60 godzin dla dwóch grup. 10. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej, opieka w czasie przejazdu na basen i z powrotem - 28 godzin w roku I semestrze 2012/2013 roku (w tym 2 zajęcia na basenie) i 32 godziny w II semestrze 2012/2013 (w tym 2 zajęcia na basenie), łącznie 60 godzin dla dwóch grup (w tym 4 zajęcia na basenie). 11. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze, rozwijające uzdolnienia - 42 godziny w I semestrze 2012/2013 roku i 48 godzin w II semestrze 2012/2013 roku ,łącznie 90 godzin dla dwóch grup. 12. Wstęp na basen dla uczniów Szkoły Podstawowej w Śleszowicach - dostawca znajdujący się w odległości do 20 km zobowiązuje się zabezpieczyć wejście na basen dla 2 grup (łącznie nie więcej niż 10 osób na czas 1 godziny) w ilości 20 biletów w I semestrze 2012/2013 roku oraz 20 biletów w II semestrze 2012/2013 roku, łącznie 40 biletów na 4 wstępy. 13. Przewóz uczniów na basen ze Szkoły Podstawowej w Śleszowicach i z powrotem: w I semestrze 2012/2013 -2 wyjazdy, w II semestrze 2012/2013 - 2 wyjazdy (jeden wyjazd nie więcej niż 12 osób). Razem 4 kursy (tam i z powrotem do 40 km). Czas trwania zajęć na basenie ok. 60 minut. Szkoła Podstawowej w Marcówce 14. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi mowy- 28 godzin w I semestrze 2012/2013 roku i 32 godziny w II semestrze 2012/2013 roku, łącznie 60 godzin dla dwóch grup. 15. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 28 godziny w I semestrze 2012/2013 i 32 godziny w II semestrze 2012/2013 roku, łącznie 60 godzin dla jednej grupy. 16. Zajęcia doskonalące czytanie ze zrozumieniem i pisanie - 42 godziny w I semestrze 2012/2013 roku i 48 godzin w II semestrze 2012/2013 roku, łącznie 90 godzin dla trzech grup. Czas trwania zajęć logopedycznych i korekcyjnych to 60 minut, natomiast zajęć wspierających czytanie i pisanie i zajęć matematyczno-przyrodniczych to 45 minut. Zajęcia odbywać się będą w każdym z miesięcy roku szkolnego 2012./2013. Miesięczny harmonogram poszczególnych zajęć do uzgodnienia z Dyrektorami poszczególnych szkół..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia części 1-3, 6-11, 14-16 wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400) W przypadku przewozu dzieci na basen część nr 5 i 13, Zamawiający wymaga posiadania ważnej licencji na wykonywanie krajowego drogowego transportu osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza : - aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez : zmianę nazwy firmy, zmianę siedziby, zmianę formy prawnej itp., - zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. - zamiany harmonogramu realizacja zadania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zembrzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach, Zembrzyce 540; 34-210 Zembrzyce..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Gminnym Zespole Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach, 34-210 Zembrzyce 540, pokój nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Organizacja 12 warsztatów kulinarnych o charakterze integracyjnym dot. kuchni polskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.