To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Wałbrzych: ROZWÓJ DZIERŻONIOWSKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWEGO POPRZEZ JEGO ROZBUDOWĘ Nr referencyjny DI/01/DPP-etapII/2013.
Numer ogłoszenia: 242352 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27387 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o., ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 646 25 70, faks 74 646 25 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: żaden z podmiotów wskazanych w art. 3 Ustawy P.z.p. Zobowiązanie ze względu na dofin..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZWÓJ DZIERŻONIOWSKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWEGO POPRZEZ JEGO ROZBUDOWĘ Nr referencyjny DI/01/DPP-etapII/2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie Robót na zadaniu inwestycyjnym pn.: Rozwój Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego poprzez jego rozbudowę zgodnie z pozwoleniem na budowę, Dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ofertą Wykonawcy. Przedmiot Umowy obejmuje wykonanie Robót obejmujących budowę hali produkcyjno-magazynowej z częścią administracyjno-socjalną i budynkiem technicznym (o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 104,56 m2), budowę infrastruktury technicznej w zakresie dróg wewnętrznych (o długości nie mniejszej niż 411 m w kostce oraz 197 m szuter), placów manewrowych, parkingu, chodników, sieci zewnętrznych wod-kan, elektrycznej, deszczowej, gazu, na nieruchomości położonej w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej. W celu porządkowym przyjmuje się podział wykonania Robót na zakresy (kategorie) określone w Załączniku nr 10 Harmonogram rzeczowo - finansowy - część finansowa. W Części III SIWZ przypisano Dokumentację projektową do poszczególnych zakresów (kategorii). 2) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji z przebiegu Robót oraz dokumentacji niezbędnej do uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, w szczególności: a) dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (inwentaryzacji) w 5 egzemplarzach; inwentaryzacja musi być zatwierdzona przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii i obejmować pełen zakres umowny; b) pełnej dokumentacji z przebiegu robót budowlanych (m.in. protokoły odbioru robót zanikających, odbiory częściowe, atesty i certyfikaty materiałów użytych do budowy, protokoły z badań, sprawdzeń i odbiorów jakościowych wykonanych poszczególnych etapów Przedmiotu Umowy, powykonawczą dokumentację budowlaną itp.) w 3 egzemplarzach (w przypadku dokumentacji powykonawczej budowlanej dodatkowo wersja elektroniczna przedmiotowej dokumentacji - pliki pdf oraz pliki edytowalne w aplikacji do projektowania np. AUTOCAD), zgodnie z wymogami prawa budowlanego i wytycznymi Inspektora Nadzoru, oraz inne dokumenty wynikające z Prawa budowlanego (w szczególności instrukcje obsługi urządzeń, DTR); 3) wykonanie płukania sieci, przyłączy i instalacji wodociągowej, z wykonaniem badania bakteriologicznego wody, do momentu uzyskania pozytywnego wyniku badań; 4) przekazanie Zamawiającemu - po zakończeniu Robót przewidzianych Umową, a przed dokonaniem odbioru końcowego Przedmiotu Umowy - operatu obejmującego zbiór wszystkich dokumentów umownych i ustawowych, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w toku wykonywania Umowy, wyników przeprowadzonych badań, prób, pomiarów, zestawienie rodzaju i ilości wykonanych Robót i zastosowanych materiałów i urządzeń w 3 egzemplarzach; 5) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie w szczególności hali produkcyjno-magazynowej z częścią administracyjno-socjalną i budynkiem technicznym oraz infrastruktury technicznej, wybudowanych w ramach Przedmiotu Umowy (opisanych w § 1 ust. 1 pkt. 1), jak również doręczenie przez Wykonawcę właściwemu organowi nadzoru budowlanego zgłoszeń o rozpoczęciu/zakończeniu Robót, które zgodnie z przepisami prawa wymagają takiego zgłoszenia i przekazanie potwierdzenia złożenia tych dokumentów Zamawiającemu oraz - w przypadku Robót na zgłoszenie - przekazanie Zamawiającemu zaświadczenia właściwego organu o dopełnieniu obowiązku wynikającego z przepisów prawa i zgodności złożonych dokumentów o zakończeniu Robót z przepisami prawa. 6) udzielenie wszelkiej pomocy Zamawiającemu w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczaniu inwestycji. 7) okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia wynoszący 36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający szczegółowy zakres prac, został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, w załączniku nr 8a do niniejszej SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Wszelkie określenia producenta materiałów, wyposażenia, urządzeń, itp. użytych do realizacji przedmiotu zamówienia i zamieszczone w dokumentacji projektowej nie są wiążące dla Wykonawcy i mają jedynie charakter przykładowy. Wykonawcy przy kalkulacji kosztu robót mogą przyjąć użycie materiałów, wyposażenia, urządzeń itp. określonych w dokumentacji projektowej albo w przypadku materiałów, wyposażenia, urządzeń, itp. innych producentów muszą przyjąć użycie materiałów, wyposażenia, urządzeń, itp. o jakości, funkcjonalności, gwarancji, kosztach eksploatacji, parametrach technicznych nie gorszych od przyjętych przez autora w dokumentacji projektowej. W przypadku wykorzystania materiałów, wyposażenia, urządzeń, itp. innych producentów niż wskazanych w dokumentacji projektowej i/lub wykorzystania materiałów, wyposażenia, urządzeń, itp. innych producentów, które wymagają przygotowania odrębnej dokumentacji wykonawczej, Wykonawca musi uzyskać pisemną aprobatę autora dokumentacji projektowej i Zamawiającego oraz w przypadku wymogu wykonania sporządzić przedmiotową dokumentację wykonawczą na własny koszt. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wystąpić o taką zgodę najpóźniej 3 miesiące przed zamierzoną realizacją danego zakresu prac. Okres ten jest niezbędny Zamawiającemu w celu uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej (Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego) na realizację danego zakresu prac. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe Zamawiający nie przedstawia przedmiaru robót. Zakres robót budowlanych podlegających wycenie, powinien zostać opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8 niniejszej SIWZ, załącznika nr 8a do SIWZ oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. W celu wykonania rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia Zamawiający proponuje także poprzedzić wycenę przeprowadzeniem wizji w terenie. Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawców, na ich własny koszt, dodatkowego sprawdzenia warunków gruntowych, pod warunkiem doprowadzenia terenu do stanu sprzed wykonania przedmiotowego badania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych 45.21.32.40 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinan. ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 1 Przedsiębiorstwa i Innowacyjność, Działanie 1.4 Infrastruktura wspierająca innowacyjność i przedsiębiorczość w regionie - nabór nr 55/K/1.4/2012 Parki i inkubatory, transfer technologii, nazwa projektu: Rozwój Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego poprzez jego rozbudowę.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pre-Fabrykat sp. z o.o., Miłków, ul. Brzezie Karkonoskie 2, 58-540 Miłków, poczta Karpacz, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7405004,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7492249,43
Oferta z najniższą ceną: 7492249,43 / Oferta z najwyższą ceną: 11334031,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem
- Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku do zabiegów ortopedycznych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.