To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-23
Węgorzewo: Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014 w ramach projektu pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 242765 - 2014; data zamieszczenia: 23.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12599 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Węgorzewski, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, faks 087 4270961.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014 w ramach projektu pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń, warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych, w roku szkolnym 2014, przez ekspertów zewnętrznych, w związku z realizacją projektu Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w Powiecie węgorzewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.W ramach obowiązków Wykonawcy, Zamawiający wymaga prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z uczestnikami szkoleń, w tym m. in. list obecności, rejestrów, comiesięcznych sprawozdań - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3.Szkolenia, warsztaty i konsultacje, prowadzone będą w ramach pięciu odrębnych części - pięciu obszarów problemowych, z których każdy składa się z kilku, kilkunastu tematów. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, by ten zabezpieczył potencjał osobowy do realizacji zamówienia w taki sposób aby wykłady, warsztaty i konsultacje w ramach jednego tematu, prowadziła jedna i ta sama osoba czyli nie dopuszcza się sytuacji, w której na dany temat wykład prowadzi inna osoba, warsztat na ten sam temat inna osoba i jeszcze inna osoba w ramach tego samego tematu prowadzi konsultacje, natomiast dopuszczasię możliwość prowadzenia przez daną osobę wykładów, warsztatów i konsultacji w ramach różnych tematów. 4.Terminy -miesiące-, oznaczone cyfrą rzymską w tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ, są terminami szacunkowymi, orientacyjnymi. Po udzieleniu zamówienia w ramach danej części danemu Wykonawcy, zostanie opracowany wspólnie przez Wykonawcę i dyrektorów poszczególnych szkół, harmonogram realizacji umowy, który następnie Wykonawca przedstawi Koordynatorowi Projektu do akceptacji. Dopuszcza się, w trakcie realizacji umowy, zmianę terminów w opracowanym harmonogramie, z zastrzeżeniem warunku, że nie zmieniony zostanie ostateczny, końcowy termin realizacji umowy. Każda zmiana harmonogramu, jako zmiana nieistotna, nie wymaga aneksu do umowy. 5.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRZEDSTAWIONY JEST W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ. 6.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość świadczonych usług i zgodność z warunkami określonymi w SIWZ i umowie. Wykonawca powinien zabezpieczyć realizację zamówienia na najwyższym poziomie merytorycznym w wybranych przez siebie częściach lub w całości zamówienia- wymagana jest należyta staranność, rozumiana jako staranność profesjonalisty w realizowaniu przedmiotu zamówienia. 3. Nadzór nad pracą eksperta zewnętrznego, będzie sprawowany przez Koordynatora Projektu. 4. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony -dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy- w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapita. Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej -Instytucji Pośredniczącej II stopnia-, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, Se nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 5. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciąSenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidlowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy złoży oświadczenie o zaangaSowaniu w innych projektach wspó.finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. 6. Wyłoniony Wykonawca może pełnić tylko jedną funkcję w niniejszym projekcie, tzn. nie może być jednocześnie ekspertem zewnętrznym i koordynatorem lub SORE. 7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie w ramach danej części, otrzyma wszelkie dane kontaktowe, niezbędne przy realizacji zamówienia. 8. Czasu dojazdów do placówek, nie wlicza się do czasu pracy w projekcie. Koszty dojazdów ekspertów zewnętrznych, skalkulowane są przez Wykonawcę w cenie oferty. 9.Zamawiający zastrzega, iż przedstawiona w opisie przedmiotu zamówienia ilość godzin jest ilością maksymalną w każdej części zamówienia i tylko do takiej ilości Wykonawca może otrzymać wynagrodzenie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w Powiecie węgorzewskim, wspófinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapita. Ludzki Dzia.anie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I- Komunikacja interpersonalna, współpraca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Cienkosz MAŁOPOLSKIE CENTRUM PROFILAKTYKI, MCP, Włóczykij
- Małopolskie Centrum Profilaktyki Sebastian Cienkosz, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16490,00
Oferta z najniższą ceną: 16490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II: Techniki coachingowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Cienkosz MAŁOPOLSKIE CENTRUM PROFILAKTYKI, MCP, Włóczykij
- Małopolskie Centrum Profilaktyki Sebastian Cienkosz, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39673,00
Oferta z najniższą ceną: 39673,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61350,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przeprowadzenie kursu pod nazwą: "Kurs osobistego doradcy treningowego (trener personalny)" dla studentów Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie.
- Usługa kompleksowej organizacji udziału lubuskich przedsiębiorców w dwudniowym wydarzeniu pn. "Lubuska Akademia Przedsiębiorczości w Zielonej Górze"
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.