eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa ZielonaRemont dróg gminnych w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r na terenie gminy Dąbrowa Zielona - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-13

Dąbrowa Zielona: Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r na terenie gminy Dąbrowa Zielona - etap III
Numer ogłoszenia: 244182 - 2011; data zamieszczenia: 13.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona , Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, faks 034 3555052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r na terenie gminy Dąbrowa Zielona - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót z podziałem na 6 części - zadań: 3.1. ZADANIE nr I pt. Remont drogi gminnej (ul. Słonecznej) w Dąbrowie Zielonej - droga Nr 934 i 906 - odcinek od Hm6+00 do Hm 10+70. Zakres prac dla Zadania I obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, wytyczenie trasy w terenie, - roboty ziemne - korytowanie w granicach własności rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy gr. 15 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie warstwy górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie wzmocnienia geotkaniną szerokości 5,0 m, - wyrównanie i profilowanie poboczy, 3.2. ZADANIE nr II pt Remont drogi gminnej (ul. Polna) w Dąbrowie Zielonej - droga nr 1032 odcinek od Hm 0+00 do Hm 3+11. Zakres prac dla Zadania II obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne na poszerzeniach obustronnych w celu uzupełnienia, rozmytej podbudowy, - ułożenie krawężników 15*30, - przełożenie kabla oświetleniowego poza krawężnik, - wykonanie warstwy odcinającej na poszerzeniach na poszerzeniu gr. 10 cm, - wykonanie warstwy dolnej na poszerzeniach gr. 15 cm - profilowanie i wyrównanie istniejącej dolnej podbudowy - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni ścieralnej BA gr. 5 cm - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach bramowych gr.5 cm, - odtworzenie rowu przydrożnego, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 3.3. ZADANIE nr III pt Remont drogi gminnej w Zaleszczynach - droga nr 1381 - odcinek od Hm 25+70 do Hm 30+90. Zakres prac dla Zadania III obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe - odtworzenie granic pasa drogowego - wycinka krzewów - roboty ziemne na poszerzeniach obustronnych w celu uzupełnienia rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy odcinającej na poszerzeniach, - wykonanie warstwy dolnej na poszerzeniach gr. 20 cm, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy -96,8 m3 - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3.4. ZADANIE nr IV pt Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4666 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 6+00. Zakres prac dla Zadania IV obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej BA gr. 5 cm na dł. 420 mb, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,6 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, -wykonanie przepustu z rur PVC typu PEHD fi 500 6,0 mb, - obrobienie wylotu - renowację rowu, 3.5. ZADANIE nr V pt Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4469 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 7+50. Zakres prac dla Zadania V obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne - korytowanie w granicach własności rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm , - wykonanie warstwy dolnej gr. 20 cm materiał z odzysku, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej BA gr. 5 cm na dł. 160 mb, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 3.6. ZADANIE nr VI pt Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4344 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 3+50 i od Hm 13+00 do Hm 20+00. Zakres prac dla Zadania VI obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, - remont odwodnienia odcinek przy nawierzchni bitumicznej dł. 300mb - remont odwodnienia odcinek przy nawierzchni tłuczniowej dł. 500mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny, SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wyk. i odbioru robót, przedmiary robót. W/w dokumenty są załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.dabrowazielona.pl W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. 1) Wadium ustala się w wysokości odpowiednio: Dla Części - Zadania nr I - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Dla Części -Zadania nr II - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Dla Części -Zadania nr III - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Dla Części -Zadania nr IV - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Dla Części -Zadania nr V- 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Dla Części -Zadania nr VI - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Dla wszystkich części 18.000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) 2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.08.2011r do godz. 12:30 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007r Nr 42 , poz. 275 z póź, zm.) 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy W Dąbrowie Zielonej: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu Oddział w Dąbrowie Zielonej Nr rachunku: 63827610132002020000130103 5) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6) Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału W sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrowie Zielonej, pl. Kościuszki 31 , a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 7) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte W art. 45 i 46. 8) W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu , a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności , w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie , gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny , bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą , poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie , by nie było na stałe związane z ofertą). Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedze i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; dla: Zadania Nr I, Zadania Nr II, Zadania Nr III, Zadania Nr IV, Zadania Nr V, Zadania Nr VI co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o długości 500 mb (każda)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: dla: Zadania Nr I, Zadania Nr II, Zadania Nr III, Zadania Nr IV, Zadania Nr V, Zadania Nr VI drogowej bez ograniczeń; określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej trzy letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji budowy lub przebudowy dróg i budynków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji finansowej - zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencje

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wszystkie ww. dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski -W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. niniejszej specyfikacji (lub w punkcie 6.4.2. niniejszej specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. -Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. -W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). -Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, b) dowód wpłaty wadium, Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej oddzielnie dla każdego zadania. Wyliczone w kosztorysach ceny muszą być zgodne z cenami przedstawioną w ofercie przetargowej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorysy będą jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 12 umowy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Terminy ustalone w ust. 1 par. 5 umowy ulegną przesunięciu na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przedstawionych w ust. 3 par.5 umowy przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby wyszczególnionej w ust. 6 niniejszego paragrafu w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby wyszczególnionej w ust. 6 paragrafu 7 umowy, nowa osoba powołana do pełnienia w/w obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 6 paragrafu 7 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dabrowazielona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Plac Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Plac Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona parter - punkt obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej (ul. Słonecznej) w Dąbrowie Zielonej - droga Nr 934 i 906 - odcinek od Hm6+00 do Hm 10+70..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania I obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, wytyczenie trasy w terenie, - roboty ziemne - korytowanie w granicach własności rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy gr. 15 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie warstwy górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie wzmocnienia geotkaniną szerokości 5,0 m, - wyrównanie i profilowanie poboczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej (ul. Polna) w Dąbrowie Zielonej - droga nr 1032 odcinek od Hm 0+00 do Hm 3+11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania II obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne na poszerzeniach obustronnych w celu uzupełnienia, rozmytej podbudowy, - ułożenie krawężników 15*30, - przełożenie kabla oświetleniowego poza krawężnik, - wykonanie warstwy odcinającej na poszerzeniach na poszerzeniu gr. 10 cm, - wykonanie warstwy dolnej na poszerzeniach gr. 15 cm - profilowanie i wyrównanie istniejącej dolnej podbudowy - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni ścieralnej BA gr. 5 cm - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach bramowych gr.5 cm, - odtworzenie rowu przydrożnego, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej w Zaleszczynach - droga nr 1381 - odcinek od Hm 25+70 do Hm 30+90.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania III obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe - odtworzenie granic pasa drogowego - wycinka krzewów - roboty ziemne na poszerzeniach obustronnych w celu uzupełnienia rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy odcinającej na poszerzeniach, - wykonanie warstwy dolnej na poszerzeniach gr. 20 cm, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy -96,8 m3 - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4666 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 6+00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania IV obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej BA gr. 5 cm na dł. 420 mb, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,6 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, -wykonanie przepustu z rur PVC typu PEHD fi 500 6,0 mb, - obrobienie wylotu - renowację rowu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4469 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 7+50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania V obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne - korytowanie w granicach własności rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm , - wykonanie warstwy dolnej gr. 20 cm materiał z odzysku, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej BA gr. 5 cm na dł. 160 mb, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4344 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 3+50 i od Hm 13+00 do Hm 20+00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania VI obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, - remont odwodnienia odcinek przy nawierzchni bitumicznej dł. 300mb - remont odwodnienia odcinek przy nawierzchni tłuczniowej dł. 500mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.