Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-13
Dąbrowa Zielona: Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r na terenie gminy Dąbrowa Zielona - etap III
Numer ogłoszenia: 244182 - 2011; data zamieszczenia: 13.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona , Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, faks 034 3555052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r na terenie gminy Dąbrowa Zielona - etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót z podziałem na 6 części - zadań: 3.1. ZADANIE nr I pt. Remont drogi gminnej (ul. Słonecznej) w Dąbrowie Zielonej - droga Nr 934 i 906 - odcinek od Hm6+00 do Hm 10+70. Zakres prac dla Zadania I obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, wytyczenie trasy w terenie, - roboty ziemne - korytowanie w granicach własności rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy gr. 15 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie warstwy górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie wzmocnienia geotkaniną szerokości 5,0 m, - wyrównanie i profilowanie poboczy, 3.2. ZADANIE nr II pt Remont drogi gminnej (ul. Polna) w Dąbrowie Zielonej - droga nr 1032 odcinek od Hm 0+00 do Hm 3+11. Zakres prac dla Zadania II obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne na poszerzeniach obustronnych w celu uzupełnienia, rozmytej podbudowy, - ułożenie krawężników 15*30, - przełożenie kabla oświetleniowego poza krawężnik, - wykonanie warstwy odcinającej na poszerzeniach na poszerzeniu gr. 10 cm, - wykonanie warstwy dolnej na poszerzeniach gr. 15 cm - profilowanie i wyrównanie istniejącej dolnej podbudowy - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni ścieralnej BA gr. 5 cm - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach bramowych gr.5 cm, - odtworzenie rowu przydrożnego, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 3.3. ZADANIE nr III pt Remont drogi gminnej w Zaleszczynach - droga nr 1381 - odcinek od Hm 25+70 do Hm 30+90. Zakres prac dla Zadania III obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe - odtworzenie granic pasa drogowego - wycinka krzewów - roboty ziemne na poszerzeniach obustronnych w celu uzupełnienia rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy odcinającej na poszerzeniach, - wykonanie warstwy dolnej na poszerzeniach gr. 20 cm, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy -96,8 m3 - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3.4. ZADANIE nr IV pt Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4666 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 6+00. Zakres prac dla Zadania IV obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej BA gr. 5 cm na dł. 420 mb, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,6 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, -wykonanie przepustu z rur PVC typu PEHD fi 500 6,0 mb, - obrobienie wylotu - renowację rowu, 3.5. ZADANIE nr V pt Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4469 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 7+50. Zakres prac dla Zadania V obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne - korytowanie w granicach własności rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm , - wykonanie warstwy dolnej gr. 20 cm materiał z odzysku, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej BA gr. 5 cm na dł. 160 mb, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 3.6. ZADANIE nr VI pt Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4344 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 3+50 i od Hm 13+00 do Hm 20+00. Zakres prac dla Zadania VI obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, - remont odwodnienia odcinek przy nawierzchni bitumicznej dł. 300mb - remont odwodnienia odcinek przy nawierzchni tłuczniowej dł. 500mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny, SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wyk. i odbioru robót, przedmiary robót. W/w dokumenty są załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.dabrowazielona.pl W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. 1) Wadium ustala się w wysokości odpowiednio: Dla Części - Zadania nr I - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Dla Części -Zadania nr II - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Dla Części -Zadania nr III - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Dla Części -Zadania nr IV - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Dla Części -Zadania nr V- 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Dla Części -Zadania nr VI - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Dla wszystkich części 18.000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) 2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.08.2011r do godz. 12:30 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007r Nr 42 , poz. 275 z póź, zm.) 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy W Dąbrowie Zielonej: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu Oddział w Dąbrowie Zielonej Nr rachunku: 63827610132002020000130103 5) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6) Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału W sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrowie Zielonej, pl. Kościuszki 31 , a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 7) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte W art. 45 i 46. 8) W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu , a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności , w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie , gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny , bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą , poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie , by nie było na stałe związane z ofertą). Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedze i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; dla: Zadania Nr I, Zadania Nr II, Zadania Nr III, Zadania Nr IV, Zadania Nr V, Zadania Nr VI co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o długości 500 mb (każda)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: dla: Zadania Nr I, Zadania Nr II, Zadania Nr III, Zadania Nr IV, Zadania Nr V, Zadania Nr VI drogowej bez ograniczeń; określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej trzy letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji budowy lub przebudowy dróg i budynków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji finansowej - zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencje
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wszystkie ww. dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski -W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. niniejszej specyfikacji (lub w punkcie 6.4.2. niniejszej specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. -Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. -W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). -Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, b) dowód wpłaty wadium, Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej oddzielnie dla każdego zadania. Wyliczone w kosztorysach ceny muszą być zgodne z cenami przedstawioną w ofercie przetargowej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorysy będą jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 12 umowy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Terminy ustalone w ust. 1 par. 5 umowy ulegną przesunięciu na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przedstawionych w ust. 3 par.5 umowy przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby wyszczególnionej w ust. 6 niniejszego paragrafu w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby wyszczególnionej w ust. 6 paragrafu 7 umowy, nowa osoba powołana do pełnienia w/w obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 6 paragrafu 7 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dabrowazielona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
Plac Kościuszki 31
42-265 Dąbrowa Zielona
pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Plac Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona parter - punkt obsługi interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej (ul. Słonecznej) w Dąbrowie Zielonej - droga Nr 934 i 906 - odcinek od Hm6+00 do Hm 10+70..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania I obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, wytyczenie trasy w terenie, - roboty ziemne - korytowanie w granicach własności rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy gr. 15 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie warstwy górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie wzmocnienia geotkaniną szerokości 5,0 m, - wyrównanie i profilowanie poboczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej (ul. Polna) w Dąbrowie Zielonej - droga nr 1032 odcinek od Hm 0+00 do Hm 3+11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania II obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne na poszerzeniach obustronnych w celu uzupełnienia, rozmytej podbudowy, - ułożenie krawężników 15*30, - przełożenie kabla oświetleniowego poza krawężnik, - wykonanie warstwy odcinającej na poszerzeniach na poszerzeniu gr. 10 cm, - wykonanie warstwy dolnej na poszerzeniach gr. 15 cm - profilowanie i wyrównanie istniejącej dolnej podbudowy - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni ścieralnej BA gr. 5 cm - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach bramowych gr.5 cm, - odtworzenie rowu przydrożnego, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej w Zaleszczynach - droga nr 1381 - odcinek od Hm 25+70 do Hm 30+90.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania III obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe - odtworzenie granic pasa drogowego - wycinka krzewów - roboty ziemne na poszerzeniach obustronnych w celu uzupełnienia rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy odcinającej na poszerzeniach, - wykonanie warstwy dolnej na poszerzeniach gr. 20 cm, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy -96,8 m3 - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4666 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 6+00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania IV obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej BA gr. 5 cm na dł. 420 mb, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,6 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, -wykonanie przepustu z rur PVC typu PEHD fi 500 6,0 mb, - obrobienie wylotu - renowację rowu,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4469 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 7+50.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania V obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne - korytowanie w granicach własności rozmytej podbudowy, - wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm , - wykonanie warstwy dolnej gr. 20 cm materiał z odzysku, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej BA gr. 5 cm na dł. 160 mb, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi gminnej w Dąbku - droga nr 4344 - odcinek od Hm 0+00 do Hm 3+50 i od Hm 13+00 do Hm 20+00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla Zadania VI obejmuje następujące roboty: - roboty pomiarowe, - profilowanie i wyrównanie istniejącej podbudowy, - uzupełnienie istniejącej dolnej podbudowy, - wykonanie górnej podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 8 cm, - utwardzenie pobocza obustronnie na szer. 2*0,75 m, gr. 8 cm z mieszanki tłuczniowej, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, - remont odwodnienia odcinek przy nawierzchni bitumicznej dł. 300mb - remont odwodnienia odcinek przy nawierzchni tłuczniowej dł. 500mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.