Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-15
Wrocław: Dostawy żywności dla zwierząt w ZOO Wrocław
Numer ogłoszenia: 244204 - 2011; data zamieszczenia: 15.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ZOO Wrocław Sp. z o. o. , ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3483024, faks 71 3483768.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności dla zwierząt w ZOO Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy żywności dla zwierząt (jabłka - dwa pakiety, marchew - dwanaście pakietów, mięso wołowe - jeden pakiet, gryzonie - jeden pakiet, owady karmowe - jeden pakiet, granulaty - trzy pakiety) dla ZOO Wrocław sp. z o.o..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 20 % zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0, 01.12.11.12-9, 15.11.10.00-9, 01.25.00.00-4, 15.70.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu wymaganej przez Zamawiającego wiedzy i doświadczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z zawieranej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3. Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy; 4. Zmiana specyfikacji asortymentowo-ilościowej dostaw, w szczególności w zakresie podanych szacunkowych ilości dostaw - przyczyny niezależne od Zamawiającego, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmniejszenie lub zwiększenie ilości zwierząt, itp. 5. Zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 6. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych; 7. zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 kodeksu spółek handlowych. 8. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy w szczególności: 8.1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 8.2. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami umowy. 9. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOO Wrocław sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2011 godzina 10:00, miejsce: ZOO Wrocław sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław, Sekretariat Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1a - Jabłka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jabłek - 35.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1b - Jabłka zimowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jabłek zimowych - 18.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 2a - Marchew konsumpcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew konsumpcyjna - 7.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 2b Marchew pastewna gruba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew pastewna gruba - 11.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 2c Marchew pastewna drobna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew pastewna drobna - 11.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 2d Marchew kopcowa konsumpcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew kopcowa konsumpcyjna - 7.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 2e -Marchew kopcowa pastewna gruba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew kopcowa pastewna gruba - 12.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 2f - Marchew kopcowa pastewna drobna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew kopcowa pastewna drobna - 12.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 2g - Marchew chłodnicza konsumpcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew chłodnicza konsumpcyjna - 7.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 2h - Marchew chłodnicza pastewna gruba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew chłodnicza pastewna gruba - 10.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 2i - Marchew chłodnicza pastewna drobna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew chłodnicza pastewna drobna - 10.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 2j - Marchew wczesna konsumpcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew wczesna konsumpcyjna - 7.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 2k - Marchew wczesna pastewna gruba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew wczesna pastewna gruba - 10.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 2l - Marchew wczesna pastewna drobna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew wczesna pastewna drobna - 10.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 3 - Dostawy mięsa wołowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wołowe krojone bez kości 2.200 kg Ćwierci wołowe 13.000 kg Ćwierci z młodego bydła (cielaki) 2.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 4a - Dostawy gryzoni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: myszy żywe 19.000 szt. myszy mrożone 19.000 szt. szczury przylądkowe żywe 1.100 szt. szczury przylądkowe mrożone 1.300 szt. szczury laboratoryjne żywe 1.500 szt. szczury laboratoryjne mrożone 2.000 szt. świnki morskie żywe 450 szt. świnki morskie mrożone 450 szt. chomiki żywe 650 szt. chomiki mrożone 650 szt. koszatniczki żywe 100 szt. koszatniczki mrożone 250 szt. myszoskoczki żywe 250 szt. noworodki mysie żywe 1.000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.25.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 4b - Dostawy owadów karmowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mącznik 832 litry drewniak 312 litrów świerszcze 364 litry szarańcza 20.800 sztuk muszka owocowa 160 opak..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.25.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 5a - Dostawy granulatów standartowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Granulat dla jeleni 29.000 kg Granulat dla koni 20.000 kg Granulat dla żubrów 15.000 kg Granulat dla antylop 18.000 kg Granulat dla słoni 2.000 kg Granulat dla żyraf 3.000 kg Granulat dla świń (dzików) 6.500 kg Granulat dla królików 2.000 kg Granulat dla myszy 2.500 kg Granulat dla bażantów 1.000 kg Granulat dla strusi 2.800 kg Granulat dla ptaków wodnych 1.500 kg Granulat ZOOVIT 500 kg Granulat Smakovita 625 kg Granulat chrupki dla słoni 2.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET 5b - Dostawy granulatów specjalistycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Granulat bytowy dla flamingów 800 kg Granulat dla gadów roślinożernych 100 kg Granulat dla reniferów 1.700 kg Granulat dla świń rzecznych 500 kg Granulat dla małp liściożernych 120 kg Granulat dieta ZOO A 2.300 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET 5c - Dostawy granulatów z lucerny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Granulat z lucerny - 2.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. żywnościowych (mięsa świeżego, wędlin i drobiu, nabiału, warzyw i owoców świeżych oraz różnych art. spoż.) dla DPS w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01.01.2025-30.06.2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa mięsa drobiowego, wieprzowo-wołowego oraz wędlin
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola nr 4 w Grójcu
- Sukcesywna dostawa mięsa i jego przetworów, wędlin i artykułów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czubinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej oraz stołówek przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 w Katowicach, na 2025 rok
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.